Zaklepala jsem jemně na dveře a po chvíli se ozvalo vyzvání, ať vstoupím. Zmáčkla jsem kliku a otevřela dveře. U stolu stál poměrně vysoký pán. „Dobrý den pane Winterfielde. Dobrý den slečno Timbalendová. Posaďte se prosím." Udělala jsem, tak jak mi řekl a sednula jsem si.
„Prohlížel jsem si vaše práce. Jste velmi chytrá a je vidět, že už s tím máte zkušenosti. Už jste někde pracovala, myslím jako s tímto zaměřením? Můj otec se zabývá marketingem a vůbec těmito věcmi, takže jsem se od něj hodně přiučila, ale práci jako takovou jsem nedělala. Dobrá, to nevadí, aspoň máte zkušenosti od vašeho otce. Jestli se nepletu je to Thomas Timbalend. Takže myslím, že nebudete mít žádný problém s prací." Jenom jsem přikývla a poslouchala dál.
„Má žena Jackie, zde pracuje také a hledá asistentku, takže budete začínat u ní. Bude to jednoduché papírování a základní činnost jako nosit kávu, přebírat zásilky a tak podobně. Není to nic těžkého. Pracovní dobu máte určenou v sobotu od desíti do šesti s přestávkou na oběd, což je jedna hodina a v neděli budete končit ve čtyři. Jestli by vám to nevadilo, potřebovali bychom vás zde i na jiné dny. Aspoň úterý, středu a čtvrtek. Proč ne, stejně nemám jiné aktivity. Dobrá poté se ještě domluvíme. Teď vás zavedu ke kanceláři mé ženy. Budete tam mít svůj počítač, takovou menší kancelář."
Zvednula jsem se a následovala ho. Prošli jsme dlouhou chodbou a na konci jsme zabočili doprava. Kancelář byla celá prosklená, ostatně jako skoro všechny tady. Josh otevřel dveře a vstoupil, šla jsem za ním a byla jsem trochu nervózní.
„Ahoj Jackie, vedu ti tu tvojí pomocnou sílu. Ahoj Joshi, už jsem na ní čekala." Zvednula se a došla za mnou. „Moc ráda vás poznávám slečno Elisabeth. Já vás také." Opověděla jsem a většina stresu ze mě spadla. „Myslím, že už tě tu nebudu potřebovat Joshi." Rozloučil se s ní a odešel. „Tak můžeme začít," usmála se na mě. „Tady za tímhle sklem máte takovou menší kancelář. Když budete něco potřebovat, stačí jen zaťukat na to sklo, myslím, že vás uslyším. Pojďte za mnou, ukážu vám jí."
Otevřela skleněné dveře a ukázala mi to tam. „Tady máte teda počítač, skříň na věci a tady nějaké poličky. Můžete si to tady přizpůsobit podle sebe. Jak už vám Josh asi řekl, tak bych vás potřebovala i na jiné dny. Ano, říkal mi, nebyl by v tom žádný problém. Tak to je skvělé. Pokud by se vám tato stáž zalíbila, tak zde můžete dostat trvalou práci."
Sundala jsem si kabát a Jackie odešla do své kanceláře. Pověsila jsem si to na ramínko a sednula si k počítači. Na stole už mi leželo pár papírů. Přihlásila jsem se a podívala se, jak mám udělat výpisy. Bylo to vcelku jednoduché. Během půl hodiny už jsem pochopila, o co jde.
Potom byla přestávka na oběd. Jediné, co mi vrtalo hlavou, bylo, že Kyle říkal, že jeho rodiče nejsou manželé. Třeba má jinou ženu, ale proč by mi to Kyle neřekl.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moc, moc, moc se omlouvám, ale byla jsem na horách a nebyl počítač, ani internet. :( Každopádně přidávám dneska jeden, možná se dočkáte ještě jednoho. :)
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...