„Dobré ráno broučku, jak si se vyspala?" Řekl Theo a pohladil mě po tváři. Otevřela jsem oči a zívla. „Moc dobře. Půjdu se převléknout a hodím rychlou sprchu," řekla jsem a vstala. „Dobře, půjdu se taky obléct a budu čekat dole."
Vysprchovala jsem se a oblékla se do pohodlného oblečení. Seběhla jsem schody a šla do jídelny. „Už jsem tady Theo. Rodger přijede dneska dopoledne, byl u své přítelkyně. Tak náš chlapák má holku." Řekl a oba dva jsme se rozesmáli. Za chvíli přišel taťka i s Chloe (Chloe Morsová). „Dobré ráno Elisabeth, Theodore. Dobré ráno i vám pane Timbalende." Odpověděl zdvořile Theo. „Theodore, prosím nevykej mi, říkej Thomasi. Dobrá, Thomasi. Ahoj Chloe," řekla jsem a objala jí. „Ahoj Elisabeth, tak dlouho jsem tě neviděla." Dala mi pusu na tvář. „Ty už se asi znáš s Theodorem? Ano, párkrát jsme se viděli, že Theodore? Ano slečno Morsová. Theodore prosím taky mi tykej, pro tebe Chloe. Tak dobře Chloe."
„Tak co si dáte k snídani? Já už jsem řekla Rosie (Rosie Estová) o pomerančový džus a jablečný koláč. Dobrá, poprosím jí ještě o jeden," řekla Chloe a přisedla si ke stolu. „Dobré ráno, Elisabeth tady máš ten koláč a džus." Poděkovala jsem a hned se napila. „Mohu vás poprosit ještě o jeden koláč? Jistě slečno Morsová. A pro vás pane Timbalende? Rád bych si dal cappuccino a míchaná vejce. Dobrá a vy Theodore, co si dáte? Mohl bych dostat zelený čaj a chléb s jamem? Samozřejmě, hned to bude."
Po snídani odjel táta s Chloe do práce a my jsme s Theodorem odjeli na letiště pro Rodgera. Přijeli jsme tam dřív a počkali na něj. Rodger se objevil za pár minut a s ním i jeho přítelkyně. „Ahoj Elisabeth, sestřičko moje, jak dlouho jsem tě neviděl." Objal mě, až ze mě málem vymáčknul duši. „Taky tě ráda vidím." Jeho stisk konečně povolil. „Čau kámo, jak je? Skvěle a co ty? No jak vidíš, já taky. Chci vám někoho představit. Tohle je Sophie, je z Francie, potkali jsme se na jednom z výměnných pobytů. Takže aspoň k něčemu mi ta škola je." Přistoupila k nám menší blondýnka.
„Ahoj," usmála se. Neumím ještě moc anglicky, takže to někdy nebude úplně perfektní výslovnost, za to se rovnou omlouvám." Usmála jsem se na ní. Ona mi úsměv opětovala. „Za to se neomlouvej, taky jsem původem z Francie," řekl Theo. „Jo Theo? Tak to si mi ještě neřekl," ušklíbla jsem se na něj a on mi ten pohled oplatil.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...