Už je to týden od toho menšího „incidentu". Policie nic nezjistila, natož táta nechal naistalovat do celý naší bytovky kamery. Jediné, co byli schopní udělat, že mají ty kamery napojené na centrálu. Pokud by se tam objevil někdo podezřelý, tak můžou zakročit. Každopádně jsem nebyla ve škole, ruku mám v sádře a měsíc a půl těhotenství za sebou. Perfektní! Nicméně je sobota, už jsem doma, teda, no víte prostě v Bradfordu. Zoe mi se vším pomáhá. Příští sobotu jdu na kontrolu s tou rukou, prý to není nějak komplikovaná zlomenina, tak doufám, že to budu mít, co nejdřív dole. A za dva týdny jdu na dvouměsíční prohlídku. Bříško mám poměrně velké, na to, že jsem těhotná 6 týdnů. Myslím a doufám, že to ve škole ještě nikdo nepoznal. Ne, že bych to nechtěla nikomu říct, ale to bude zase otázek a hlavně jsme s Theem tak dva měsíce a půl a už čekám dítě.
Za chvíli bude dvanáct, má přijít Theo, prý, že půjdeme někam na oběd. Musím si zajít koupit nový kalhoty, zase! A našla jsem úplně boží boty, mají je v Adidasu, musím si je koupit. A asi si nechám ostříhat vlasy, přece jenom je mám už dlouhý a hlavně mi vadí, že si musím vždycky foukat asi půl hodiny potom, co si je umyju.
„Ahoj Theo," přivítala jsem ho polibkem. „Ahoj, miláčku." Pokynula jsem mu, ať jde dál. „Tak co, jak ti je?" Zeptal se mě po chvíli. „Jo celkem v pohodě, už mě to ani nebolí." Usmál se a políbil mě. Přitáhla jsem si ho k sobě a spolupracovala s ním. Netrvalo chvíli a už jsme se líbali. Chytla jsem ho za ruku a dotáhla ho do pokoje. Shodil mě na postel a sundal mi triko, udělala jsem mu to samé. Dávali jsme si pozor, jak na mojí ruku, tak i bříško. Sundala jsem mu kalhoty, on mě podprsenku. Pořád jsme se líbali, byl to skvělý pocit. Poté se dostal níž, byla jsem tak vzrušená. Pak do mě vniknul. Cítila jsem slast i bolest zároveň. Bylo to nádherné. Stalo se to skoro ve stejnou chvíli. Leželi jsme vedle sebe a hlasitě oddechovali. Došla jsem se osprchovat, Theo mi pomohl si umýt hlavu a poté šel do sprchy on. Mezitím jsem si vysušila hlavu a nalíčila se. Vzala jsem si úzký džíny a svetr.
„Theo, můžeme vyrazit?" Zavolala jsem na něj z kuchyně. Ještě se oblíkal, došla jsem k němu a prohrábla mu vlasy. Už jsem říkala, že jsi ten nejlepší kluk na světě? Jo, myslím, asi tisíckrát. A už jsem říkal já, že mám tak skvělou, krásnou, chytrou, talentovanou holku. Mám pokračovat?" Zasmála jsem se a vtiskla mu pusu na tvář. „Pojď ty básníku," pošťouchla jsem ho a společně jsme vyrazili ze dveří.
***
Nikdy jsem na tohle nebyla :D Doufejme, že jsem to popsala dobře :D
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...