Domů jsem dojela před pátou, dneska mě pustili dřív. Před vchodovými dveřmi na mě čekal Theo.
„Ahoj Theo, co tady děláš? No řekl jsem, že jsme vlastně nebyli na žádným pořádným rande. Takže?" Došla jsem k němu a dala mu pusu. „Nejsem vůbec oblečená na to někam jít, potřebuju aspoň půlhodinu na to, abych vypadala jako člověk. Ale prosím tě, vypadáš nádherně. Nemusíš se převlíkat. Ale Theo. Žádné ale, pojď, nasedej." Nechala jsem se přemluvit. Sedla jsem si do auta a Theo nastartoval.
„Kam vlastně jedeme?" Optala jsem se po chvíli. „Nech se překvapit, ale za chvíli tam budeme." Nechala jsem se unášet krajinou a tu tam odpovídala na otázky směřované na mojí dnešní stáž. Zastavili jsme asi po půl hodině a Theo mi řekl, ať počkám v autě. Došel k mým dveřím a otevřel je.
„Teď ti zavážu oči a chvilku půjdeme." Trošku jsem na něj zírala, ale nakonec jsem si vzala šátek a Theo mi ho uvázal za hlavou. Chytil mě za ruku a vedl do kopečka. Po pěti minutách jsme se zastavili a já jen čekala, než si to budu moct rozvázat.
„Můžeš si to sundat." Rozvázala jsem šátek a sundala ho z obličeje. Přede mnou se rozprostřelo nádherné údolí města Bradford. Na zemi byla rozložená deka a na ní piknikový koš. Theo mě zezadu objal a políbil mě na zátylku. Otočila jsem se k němu a políbila ho. Stáli jsme tam, jak dva zamilovaní blázni. Po chvíli jsme si sedli na deku a Theo vyndal něco z koše. Byl to můj oblíbený zákusek, tvarohový řez. Ukrojil kousek pro mě a potom pro sebe.
Společně jsme sledovali západ slunce a já si tak říkala, že tohle už lepší být nemůže. Mám skvělého přítele, budu mít dítě a mám milující rodinu, která mě ve všem podporuje.
Lehla jsem si na Theovu hruď a cítila jsem, jak mu pulzuje srdce. Už se začalo stmívat, ale to nám nevadilo. Jen jsme tam, tak leželi a pozorovali hvězdy. Bylo krásně jasno a jemný větřík mi nadzvedával pramínky vlasů. Začínala mi být zima, Theodor to hned poznal a přehodil přese mě svojí mikinu. Náš krásný moment přerušili kapky vody, které na nás začaly dopadat. Rychle jsme sbalili košík, deku a vyrazili jsme, co nejrychleji k autu.
Když jsme k němu doběhli, tak už se spustil pěkný liják. Byla jsem promočená, až na kost. Rychle jsem si sedla a zapnula topení. Z vlasů mi zkapávala voda a byla mi pěkná zima. Theo mi podal deku a já se do ní zachumlala. Bylo to příjemné a tak jsem po chvíli usnula.
Probudila jsem až ve své teplé posteli. Měla jsem na sobě suché oblečení, a když jsem se rozhlédla po pokoji, zjistila jsem, že všechno mokré oblečení se suší na topení. Vylezla jsem z postele a došla do kuchyně, ještě se tam svítilo. Bylo teprve osm hodin. U stolu seděl Theo a Zoe. Když mě spatřili, ihned přestali v hovoru. Sedla jsem si k nim a napila se čaje, který mi Theo přistrčil k ruce.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INFO
Mám v plánu psát další příběh, chtěli byste, aby to bylo psané z "pohledů"?
Př.:
Katie - Myslela jsem si, že ho to bude bavit.
John - Nevím, co si myslela, ale bylo naprosto strašné.
***
Zkusila jsem to nějak popsat, doufám, že chápete. :D
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...