Chapter 126 ✓

45 5 1
                                    

Elisabeth

Společně s Theem jsme vystoupili z letadla, byly jsme v Bradfordu. Sice to byla celkem zbytečná cesta, ale co. Nasedli jsme do taxíku. Sundala jsem si kabelku a položila si jí na nohy. Theodor se mi pořád omlouval. Nevyčítala jsem mu to, hold se to stalo.

Taxík nejdřív vyložil mě. Theodor musel ještě k sobě, takže jsme se měli sejít za půl hodiny u mě. Pomalu jsem vystoupila a odemkla vchodové dveře. Ještě jsem zamávala Theovi a vešla dovnitř. Horko těžko jsem vyšla schody a odemkla dveře od našeho bytu. Rozhlédla jsem se po pokoji a zahlídla černou tašku, tašku s těmi věcmi.

Ulevilo se mi. Došla jsem k ní a přenesla si jí do kuchyně. Stoupla jsem si k lince a zapnula vodu na čaj. Připravila jsem si hrnek a dala do něj sáček s černým čajem. Počkala jsem asi půl minuty a potom hrnek zalila až po okraj. Došla jsem s ním k televizi a zapnula jí.

Po chvíli jsem uslyšela dusání něčích bot po schodech, nevěnovala jsem tomu pozornost. Kroky byly ale čím dál hlasitější. Najednou se rozrazili dveře a já jsem leknutím upustila hrnek s čajem. Naskytnul se mi pohled na mně nejvíc nenáviděného člověka na světě, na Mika.

„Tak tady si! Konečně se zase setkáváme!" Zakřičel na mě. Nevěděla jsem, co se děje. „Ty jsi tak strašně naivní!" Přistupoval ke mně blíž a blíž. Já ustupovala ke zdi.

„Co tady děláš?!" Vydala jsem ze sebe první větu. „To sis jako myslela, že jsem na tebe za ty roky zapomněl, ty d*vko! Podvedla jsi mě a teď může přijít odplata. Vyber si, buď chcí*neš ty, nebo oni!" Ukázal na moje břicho. „To nemyslíš vážně Miku, ty jsi byl ten, který mi ublížil, ne já tobě! Ty si mě znásilnil!" Jen prokroutil očima a chytnul mě za ruku."

„Uklidni se laskavě! Proč ses se mnou rozešla, no?! Měla si jinýho a tak si chtěla, abych se to nedozvěděl dřív, než vás spolu uvidím! To se ti moc nepovedlo holčičko, já nejsem tak blbej, jak si myslíš!" Celá jsem se klepala, ale pořád jsem se snažila udržet normální pohled.

„Tak co teda, ty nebo oni?! Ani já, ani oni! Okamžitě mě pusť! Nenávidím tě, nech mě být." Vytrhla jsem mu ruku z jeho sevření a ucítila jsem obrovskou bolest v břiše. Začal mě bít. Několikrát mě kopl do břicha a potom jsem dostávala pěstmi do obličeje. Sesunula jsem se k zemi. Najednou se mi před očima mihla blýskavá věc, měl nůž.

Okamžitě jsem si dala ruce na břicho a začala jsem ječet. V tu chvíli se ve dveřích objevil Theodor. Mike se otočil a podíval se mu do očí. Brečela jsem. „Neubližuj mu, on ti nic neudělal!" Neodpovídal mi. Pustili se do sebe. Theodor ho mlátil, Mike mu to oplácel. Ležela jsem na zemi a svíjela se v bolestech. Měla jsem pod sebou mokro, praskla mi voda.

Z venku byly slyšet houkačky, přijížděla policie. Mike se napřáhl a vší silou řízl Thea do krku. Zaječela jsem. Theodor se pomalu skácel k zemi. To už po schodech vybíhali policisté. Mike se rozeběhl a skočil z okna.

Hrozně jsem brečela. Nemohla jsem pořádně dýchat. Ležela jsem na zemi a viděla, jak Theo lapá po dechu. Byl celý od krve. Pomalu jsem se k němu dosoukala a padla vedle něj. Přibíhali záchranáři.

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat