Ráno jsem se probudila celkem brzo. Už se nemůžu dočkat Thea. Přijede v jedenáct, což je sice až za tři hodiny, ale já už se na něj tak strašně těším. Jdu ze sebe udělat člověka a připravím snídani. Zoe ještě spí, tu neprobudí ani rána z kanónu. Theo asi nestihne dnešní trénink, takže doufám, že tu bude se mnou. Myslela jsem, že mu pojedu naproti, ještě nevím.
„Dobré ráno, jak si se vyspala?" Zívla a protáhla se. „Dobré, celkem dobře. Jak to, že jsi tak brzo vzhůru? Nemohla jsem spát, už se tak strašně těším na Thea. No jo ty jedna nedočkavá. A plánuješ jet za ním na letiště? Přemýšlela jsem o tom. Ale musím dneska stihnout ještě strašně moc věcí. Tak se na to vykašli, vždyť on tu cestu zvládne. Máš pravdu, jen mu zavolám, že ho čekám doma, ať se staví. Jasně, tak dojdu se osprchovat a už se nemůžu dočkat snídaně. Máš se na co těšit."
Sedla jsem si ke stolu u okna a začala snídat. Venku byla pěkná zima, už jen podle toho, že tam nebylo tolik lidí jako obvykle. A když už tam někdo byl, tak rychle prchal do obchůdku nebo do svého mini coopera. Najednou mi zazvonil mobil. Byl to Theo. „Ahoj zlato. Ahoj miláčku. Jak se máš? Jo skvěle, co ty? Taky a myslím, že ty se budeš mít ještě líp za tři, dva, jedna." Za chvíli jsem slyšela klepání na dveře. Zvedla jsem se a došla ke dveřím. Otevřela jsem a tam stál Theo.
„Ahoj Theo," skočila jsem mu kolem krku. „Ahoj zlatíčko, nemohl jsem se tě dočkat. Já taky. Jak to, že jsi tu tak brzo? Myslela jsem, že přijedeš až v jedenáct. Musel jsem tě vidět, co nejdřív. Tak pojď dovnitř." Zavřela jsem za ním. „Tak povídej, v kolik si vstával? Vždyť je devět a let sem trvá asi tři a půl hodiny. No tak kolem čtvrtý. Panebože proč? Vždyť si se vůbec nevyspal. Ale vyspal, šel jsem spát brzo. Jo a v půl jedenáctý nám začíná trénink, takže jsem tu musel být dřív. Půjdete se tam se Zoe mrknout? Asi jo půjdeme, Zoe se ještě sprchuje, ale vyrazíme tam hned, jak se nějak zkultivujeme. Oukej, miláčku, tak já si půjdu ještě něco vybalit a potom vyrazíme s Lucasem rovnou na trénink. Dobře, tak zatím, miluju tě. Já tebe taky." Ještě vykouknul ze dveří a potom je zavřel.
Sedla jsem si ke stolu a trošku zmateně koukala před sebe. Byla jsem sice moc ráda, že jsem ho viděla, ale všechno bylo takový, takový rychlý. Ale co, jen musí na trénink. Jdu se taky připravit a zeptám se Zoe, jestli chce jít se mnou.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...