Přes obličej jsem si přetáhla kuklu a nandala si brýle. Počkala jsem na Thea, až si připne botu k snowboardu. „Tak Elisabeth, jeď pomalu, nechci, aby se ti něco stalo. Neboj se Theo, budu dávat pozor." Na sjezdovce nebylo ani tolik lidí, bylo těsně po obědě a většina lidí přicházela až na půl třetí. Pomalu jsem se rozjela a zastavila jsem se v půlce sjezdovky. Theo už byl přede mnou, a jak uviděl, že stojím, zastavil na kraji sjezdovky. Dojela jsem k němu a sundala si brýle. „Co se děje Eisabeth? Je ti špatně nebo." Stopla jsem ho uprostřed věty a chytla ho za ruku. „Nic mi není, jen jsem si na chvíli odpočinula. Vážně ti nic není? Ne, vážně nic." Nandala jsem si kuklu a chtěla se rozjet. „Elisabeth, jestli se necítíš dobře, tak pojedeme do chaty. Theo, i kdyby mi něco bylo, což není, tak bych jela do chaty sama." Rozjela jsem se a za pět minut jsem bylo pod sjezdovkou. Theo mě dojel do půl minuty. Z kopce přijížděla Soph s Rodgerem.
„Tak co jak ti to jde? No, spadla jsem jen pětkrát," zasmála se. „No, to není špatný na první jízdu. Máš páteřák? Jo, radši jsem si ho vzala. To je dobře, je to bezpečnější." Theo si sundal brýle a odepnul si nohu z prkna. „Jestli chceš Rodgere, vystřídám se s tebou a pojedu se Soph," řekla jsem. Jak chceš, jestli to nevadí Soph. Ne, to je v pohodě, ať si taky zalyžuješ. Oukej, tak potom se zase vystřídáme." Kývli jsme na to a prošli jsme turniketem. Se Soph jsme si sedli a vyvezli se do půlky sjezdovky. Vystoupili jsme a zastavili jsme se nad kopcem. Tak, pojedeme po kraji sjezdovky, tam to není tolik vyježděný. Nevím, jestli jste tak jeli i s Rodgerem. Jo, taky jsme tak jeli. Dobře, tak můžeme vyrazit." Otočila jsem, abych jela pozadu a mohla sledovat Soph. „Dej si ruce na kolena a vždycky, když budeš vjíždět do oblouku, tak vnitřní nohou předjedeš tu venkovní." Ukázala jsem jí to a sjela o kousek níž. Stoupla jsem si na kraj sjezdovky a počkala, až přijede ke mně. Udělala tak, jak jsem jí ukázala a přijela ke mně. Pomohla jsem jí srovnat lyže a zase sjela o kousek níž, takhle mě následovala až pod kopec. Po dalších asi šesti jízdách jsme si šli dát něco do bufetu. Potom jsem jezdila spíš se Soph, ta červená sjezdovka, byla moc dlouhá. Lyžovali jsme asi do pěti a potom jeli do chaty.
Vystoupili jsme z auta a šli si dát lyže do lyžárny. Došla jsem nahoru a hodila si teplou sprchu. Do koupelny přišel Theo a já se lekla. „Promiň broučku, myslel jsem, že si v kuchyni. To je pořádku." Vylezla jsem ze sprchy a vzala si spodní prádlo. Přitiskla jsem se na Thea a on můj krk osypával polibky. Objala jsem ho kolem krku a on mě pořád líbal. Zvednul mě a odnesl na postel. „Elisabeth, já tě tak miluju, nemohl jsem si přát lepší holku. Jsi tak krásná. Pořád nechápu, proč jsem tě nezískal dřív. Já tě taky miluju Theo." Něžně mi pohladil bříško a já se usmála. „Nemůžu se dočkat, až tu bude s námi. To já taky."
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...