Chapter 76 ✓

60 5 2
                                    

„Ano, Elisabeth?" Došla jsem k němu a objala ho. „Nechci, aby si byl naštvaný." Odstoupila jsem od něj a vytáhla si svetr, ve kterém jsem se celou pařila. „Tati, já jsem těhotná." Theodor ke mně přistoupil a chytil mě za ruku. Táta na mě jen koukal a nic neříkal. Chloe se usmála a konečně přerušila to trapné ticho.

„To je úžasné Elisabeth. Thomasi, no tak řekni něco." Přešlapovala jsem na místě a dívala se na tátu. Po chvíli zvedl hlavu. Po tváři mu ztékala slza. „Já budu děda? Já budu mít vnouče?" Začal se smát a objal mě. V tu chvíli mi spadnul kámen ze srdce.

Táta s Chloe tu zůstali ještě tak půl hodinu a poté šli. Slíbila jsem jim, že co nejdříve přijedu do Londýna. Táta byl strašně nadšený a Chloe tomu pořád nemohla uvěřit. Byla jsem hrozně ráda, že to pochopili. A teď přijde spíše otravná část to říct všem příbuzným a kamarádům.

Do osmi u nás zůstal ještě Theodor s Lucasem. Ti šli potom také. Byla jsem po celém dni strašně unavená a tak jsem se jen osprchovala a šla si lehnout. V noci jsem popravdě ani moc nespala. Pořád jsem o tom přemýšlela, o tom, že já budu mít dítě a můj táta je za to rád. To, že já budu máma, nemůžu pořád pochopit. Moje maminka by byla určitě také moc šťastná. Ale to nejde.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vím, že je tahle kapitola dost krátká, ale myslím, že většina lidí, co čtou tenhle příběh čekala na tenhle okamžik. Tak a je tady. Thomas to ví.

A ještě jedna otázka, chcete aby to byl kluk nebo holka? Už mám příběh vymyšlený až do konce. Říkám rovnou, že se tam stane jedna událost, která dost ovlivní nastávající maminku Elisabeth.

Ještě něco, mrkněte na stránku "bitchpleaseiamunitato" :D Je to účet jedný mý kamarádky, kromě toho, že tam má svoje příběhy, tak je tam jeden, který píšeme společně, jmenuje se "Roadrip with him". Určitě se na to mrkněte, nepřidáváme teda moc často, ale když už, tak to stojí za to. 

To je pro dnešek všechno, tak dobrou :)

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat