Sobota 1. červenec – Prohlídka v sedmém měsíci
Začínám oficiálně třetí trimestr těhotenství. Ano, už 28. týdnů. Jsem zpátky v Bradfordu. Theodora převezli do nemocnice sem. Ta operace dopadla dobře. Kůže se mu začíná zotavovat a stehy na hlavě mu vyndali včera. Taťka je na tom taky celkem dobře, kůže už mu srostla, ale stejně je strašně slabá, takže musí brát nějaké léky.
Za chvíli vyrážím k doktorce. Dnes jdu teda sama, doufám, že v osmi měsících už se mnou Theo půjde. Jsem čím dál tím víc nervóznější z porodu. Doktorka mi řekla, že vše vypadá v pořádku a můžu rodit přirozeně, takže doufám, že to tak zůstane. Thea mají pustit za dva týdny, potom tam bude samozřejmě chodit na nějaké prohlídky, ale do konce roku už by měl být úplně v pohodě.
„Zoe, tak já vyrážím. Jasně, budu tě čekat za hodinu před doktorkou. Oukej, tak zatím. Zatím." Zavřela jsem za sebou dveře a pomalu sešla schody. Prošla jsem hlavníma dveřma a počkala na taxíka, který přijížděl ze zatáčky. Jelikož mě nemůže vést Theodor a já řídit nemůžu, je tohle jediná šance, jak se dostat k doktorce, co nejrychleji.
„Tak už jsme tady. Děkuji vám moc." Zaplatila jsem taxikáři a vystoupila z auta. Došla jsem do čekárny a pomalu si sedla. Bylo něco před dvanáctou. Po chvíli mě sestra zavolala, že už můžu dovnitř. Odložila jsem si věci na křeslo a sedla si na lehátko.
„Tak dnes bez přítele? No, ano, naskytli se nám menší komplikace." Doktorka jen kývla a začala se vyptávat. „Jak to máte s pohybem plodů? Kopou vás? Skoro pořád, v noci se nemůžu vůbec vyspat. Dobrá a nějaké stahy pociťujete? Ráno v podbřišku, přes den je to lepší. Dobře, tak se na ně podíváme nezbedy jedny."
„Takže příští prohlídku jste tady naposled, poslední čtyři vyšetření budou po týdnu a budete je podstupovat u své doktorky v Londýně. Na poliklinice jste už zapsaná. Doporučila bych vám, abyste se zdržovala jen v okolí Londýna a hlavně choďte vždy s někým. Porod může v posledních dvou týdnech nastat kdykoliv, mějte u sebe raději mobil."
„To bude pro dnešek vše, takže za měsíc na shledanou. Na shledanou." Zavřela jsem za sebou dveře a pomalu došla ke vchodu, Zoe na mě už čekala v autě a hned, jak mě uviděla, nastartovala motor. Nastoupila jsem a odložila si kabelku na zadní sedadla. Společně jsme dojeli do kavárny u Montyho a zaparkovali.
Dneska má Zoe narozeniny, tajně jsem jí společně s Kylem, tím klukem ze školy a Joshem připravila oslavu. Kyle se poslední dobou se Zoe pořád častěji vídá, asi mezi nimi nic není, ale Zoe je šťastná a to je hlavní. Josh je strašně hodnej, mluvila jsem s ním ohledně toho, co se stalo Theovi a o tý doby mi tady v Bradfordu se vším pomáhá. Se Zoe jsou v poho, všechno si vyříkali a jsou spolu přátelé.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...