Chapter 125 ✓

39 4 1
                                    

Lucas

Už je to víc než šest měsíců, co nemám Zoe. Já jsem takovej vůl. Trpím nejen já, tak Zoe, Elisabeth a nejspíš i Theodor. Nechápu, jak jsem se mohl nechat zmanipulovat takovým kr*ténem. Abych to vysvětlil, jsem součástkou plánu, jak zničit Elisabeth a Theodora. Součástkou plánu Mika a Jane.

Ti dva mě zkontaktovali asi týden před tím, než jsme se se Zoe rozešli. Řekli mi, že buď rozeštvu El s Theodorem sám, nebo to udělají oni. Odmítal jsem zničit svýmu nejlepšímu kámošovi vztah. Řekli mi, že na to mám týden. Nic jsem ale neudělal. Oni se mi nijak neozvali a tak jsem to nechal být, to byla nevětší hloupost mýho života.

Po týdnu, když jsem čekal na Zoe u školy, tak ke mně přišla Jane. Vyhrožovala mi, říkal jsem, že je šílená. Přesně v ten okamžik, co jsem spatřil Zoe, se ke mně Jane přisála. Zoe se jen rychle otočila a utekla pryč. Jane jsem vrazil facku a běžel za Zoe, ta, ale odjela autem. Okamžitě jsem odjel za Mikem, seřval jsem ho, ale nemělo to cenu. Dal mi do držky a řekl mi, že jestli něco prozradím, tak ublíží mé rodině. Nechtěl jsem nic riskovat, tak jsem s nimi pokračoval v tom plánu.

Vše začínalo sms, ve kterých Jane Elisabeth vyhrožovala. Potom přitvrdili, Mike Elisabeth přiotrávili, ta si kvůli němu zlomila ruku. V tu chvíli jsem si začal říkat, že tohle to rozhodně nepovede k něčemu dobrému. Můj vztah se Zoe byl v troskách a pořád je. Teď má přijít na řadu Elisabeth. Po tom, co zjistili, že je Elisabeth těhotná, se rozhodli, že ublíží tomu dítěti. Pro Elisabeth to bude mnohem větší bolest, než, kdyby měla ztratit Theodora.

Včera mě Mike, zase zmlátil, měl jsem v plánu jít na policii, ale když mě ten krypl uviděl, tak jsem dostal zase pěknou nakládačku. On je fakt korba, na něj prostě nestačím. Dneska to půjdu zkusit znovu. Už to nedávám. Policie to musí zastavit. Moji rodiče jsou teď poměrně v bezpečí, jsou na dovolené, takže jim se nic stát nemůže. A Elisabeth, pokud vím, tak je v Londýně. Tuhle informaci ze mě ti dva nedostali. Takže to když tak zase schytám já. Obličej už mám stejně celý monokl, takže už to horší nebude.

Za chvíli bude půl páté, já to prostě musím udělat. Musím je ochránit, nikdo jiný o tom neví. Mike je stvůra a Jane taky, to budou geny, jsou totiž bratranec se sestřenicí.

Vyšel jsem z domu a obezřetně jsem se vydal na cestu. Snažil jsem se jít, co nejrychleji, ale zároveň nenápadně. Při mém obrovském štěstí jsem došel, až na policii, bez úhony. Na recepci jsem se přihlásil, že potřebuji nahlásit zločin. Strážník s dalšími kolegy mě ihned vyslyšel. Řekl jsem jim, kde bydlí Mike a Jane a zbytek informací, co jsem věděl. Pustili mě domů, řekli mi, že mě budou ihned informovat.

Vyšel jsem ze dveří policejní stanice a s úlevou jsem se vydal domů.

Na rohu Newtonské a Cuperské jsem se ale zděsil. Před mnou se objevil Mike, jak byly vidět, byl hodně naštvaný. Rychle jsem se rozeběhl, utíkal jsem, jak jsem mohl, ale ten grázl mě doběhl.

„Ty idiote! Kde jsi teď byl?! Nikde," zalhal jsem. Nemělo to cenu. „To jsi tak vypatlanej, že nevíš, že tě sleduju?! Byl jsi na policii. Ty jsi to řekl. Teď sis to teda po*ral! Jestli si myslíš, že ublížím tvý rodině, tak jsi na omylu. Ty jsou mi u pr*ele! Ta kráva totiž se musela vrátit do Bradfordu, protože si něco zapomněla pro ty svý fakany. Teď jsi jí zajistil pěknou smrt, nebo aspoň těm mrňavejm parchantům."

Dokončil svůj monolog a napřáhl svojí pěst. Praštil mě do obličeje a potom mě začal mlátit hlava nehlava. Když mě dobil, tak jsem uviděl jeho siluetu, jak nasedá do auta. Jede zabít Elisabeth.

***

UŽ SE NÁM TO ZAČÍNÁ ROZJÍŽDĚT :D

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat