Chapter 23 ✓

156 12 0
                                    

Probudila jsem se na poslední adventní neděli. Přesně v tenhle den za týden budeme sedět u vánoční snídaně a rozbalovat si dárky. Miluju všechen ten sníh, vůně skořice a cukroví. Světélka na oknech a vánoční strom, pokrytý křehkými, ale přesto nádhernými ozdobami. Už se nemůžu dočkat.

Opatrně jsem se zvedla z postele a šla se převléknout. Theo ještě spal, a tak jsem ho nechtěla budit. Sešla jsem dolů. V jídelně už byla Rosie a pila svůj oblíbená zelený čaj. „Dobré ráno Rosie. Dobré ráno i tobě Elisabeth. Jak si se vyspala? Moc dobře, už se nemůžu dočkat vánoc. To jsi celá ty. Už jako malou si tě pamatuji, že si byla nedočkavá měsíc před nimi." Obě jsme se zasmáli a sedli si ke stolu. „Rosie, budeš tady s námi na vánoce? Elisabeth nevím, ještě jsem o tom nepřemýšlela. Sarah, myslela, že by, jsem jela na vánoce za ní. Ty myslíš, jako až do Irska? Elisabeth, neviděla jsem jí už tři roky. Asi před rokem si našla přítele a chtěla, abych ho poznala. Tak nechtěla by si jí zavolat, aby přijela na vánoce sem? To po vás nemůžu chtít, vánoce se mají slavit jen v kruhu rodiny. Vždyť ty si moje rodina a Sarah také." Objala jsem jí. „Sarah považuju za svou starší sestru, vždyť jí znám už tak dlouho. Zažili jsme toho tolik, že se to nedá spočítat. Určitě to nebude nikomu vadit a táta bude jen rád. Zkus jí zavolat a řekni jí, ať vezme i svého přítele. Tak dobrá Elisabeth, ale musím o tom mluvit s tvým tátou.

Za chvíli přišli do jídelny i ostatní. Rosie připravila snídani a potom šla za mým tátou. Taťka všechno odsouhlasil. Sarah přijede ve středu. Už se jí nemůžu dočkat. „Rosie jsem moc ráda, že si tu nabídku přijala. Děkuji ti moc Elisabeth. Myslím, že to budou skvělé vánoce."

„Theo, dnes budeme zdobit vánoční strom a pan Ender bude se svými pomocníky zdobit venek domu. Večer už bude palác zářit vánočními světýlky. Dobře, jedeme strom vybírat společně? Jo, už to mám domluvené s panem Lounem, že nás tam odveze. Dobře, tak můžeme vyrazit po obědě?" Přikývla jsem a šla do obýváku. „Jo a Theo, nejspíš budeme kupovat i pár nových ozdob. Ty staré už jsou některé rozbité. Jasně, není problém." Došla jsem si sednout na pohovku a pustila televizi. Zrovna dávali nějaký vánoční film. Za chvíli ke mně přišel Theo a přisednul si. „Co to dávají? Sám doma." Odpověděla jsem a přitulila se k němu. „Ten film zbožňuju. Prostě vánoční klasika." Usmála jsem se a dál sledovala film. Když to skočilo, byl už čas na jídlo. Odešli jsme do jídelny a počkali, až nám přinesou předkrm. Oběd jsme dokončili dezertem a šli se obléknout.


Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat