Chapter 111 ✓

73 4 0
                                    

Do nemocnice jsem přijela okolo osmé ráno. Prošla jsem kolem recepce a vyjela výtahem do třetího patra. Prošla jsem kolem několika pokojů a uviděla cedulku se jménem Theodor Wolf. Potichu jsem zaklepala na dveře, nečekala jsem, že mi někdo odpoví, ale odpověděl. Ozvalo se dále. Pomalu jsem otevřela a uviděla Thea, jak má pootevřené oči a snaží se na mě usmívat.

„Ahoj miláčku. Ahoj," řekl potichu. Zavřela jsem za sebou dveře a pomalu došla k Theovi. Odložila jsem si kabelku na křeslo a stoupla si vedle Theovi postele. „Jak ti je? Nic moc. Bolí to hodně? Celkem jo, ale dali mi nějaké tišící léky a tu ránu na hlavě už mám zašitou."

Bylo to jako sen nebo spíše noční můra, ze které se nedalo utéct.

„Co ten obličej? Pálí to, ale každé tři hodiny mi to převazují. Je mi strašně líto, co se stalo, kdybych řekla, že si tu snídani udělám sama, tak by se to nestalo. Můžu za to a hrozně se omlouvám. Nic takového neříkej. Kdybych tam nešel já, tak se tohle mohlo stát tobě a to bych si nikdy neodpustil. A co se vlastně stalo?"

„Ráno jsem normálně vstal a šel udělat tu snídani. V kuchyni jsem cítil nějaký pach, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. Když jsem zapnul sporák, tak na mě vyšlehly plameny. Něco tam muselo být špatně. Vyběhlo mi to přímo do obličeje, a jak jsem se leknul, tak jsem upadl a fláknul se do hlavy o roh skříňky. Potom si už nic nepamatuju. Probudil jsem se asi deset minut před tím, než si přišla."

„Jak jsem se dostal sem?" Převyprávěla jsem mu to a zmínila jsem se o tom, že i můj táta to schytal. Je na tom podstatně líp než Theo, ale taky si tu chvíli poleží. Svatba se přesouvá o měsíc, to už by měl být taťka v pohodě.

„Dům se bude v tomhle týdnu celý kontrolovat a o víkendu se začne dělat něco s těma dvěma místnostmi. Nejdřív se budou muset vysušit a potom se budou nahazovat a malovat. Hlavní je abyste se vy dva uzdravili." Položila jsem mu ruku na tu jeho a pomalu mu jí pohladila.

„Všechno zaplatím, neudělal jsem to schválně, ale asi jsem něco zmrvil. Tak to v žádným případě, policisti vyšetřují, co se stalo a nejspíš byla chyba v elektrice, takže ty nic platit nebudeš. Ale Elisabeth. Žádný ale Elisabeth. Prostě ne, to spíš my bychom měli platit tobě, že si se zranil."

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat