Chapter 35 ✓

92 9 5
                                    

Na ráno jsem si nastavila budíka na sedm. Opatrně jsem vylezla z postele, abych neprobudila Thea. Vzala jsem si přes sebe župan a potichu otevřela dveře. Na chodbě bylo ticho. Došla jsem pro dárky a donesla je ke stromečku. Schody jsem vyšla asi pětkrát. Tenhle rok jsem toho nakoupila opravdu hodně. Když byly všechny pod stromkem, už jsem si nešla ani lehnout. Bylo osm a tak jsem si šla udělat čaj. První do jídelny přišel taťka s Chloe, v závěsu za nimi se táhnul Rodger. Byl evidentně nevyspalý, ale když už jsou ty vánoce, musel být vzhůru. Theodor přišel chvíli po nich. Šli jsme si sednout do obýváku, kde už jsme měli nachystanou snídani. Po jídle jsme začali s rozbalováním dárků.

„Tak tady je něco pro Rosie. Já si něco zasloužím?" Usmála se. „Jen to otevřete." Řekl John. Mezitím vešla Sarah do obýváku a podívala se na Rosie. „Tak co je tady napsáno. „Doufám, že se ti to bude líbit." Rosie vyndala z obálky snímek. Byl to snímek z ultrazvuku. Sarah se usmála a sundala ze sebe župan, který měla na sobě. Měla pod ním tílko, ve kterém se rýsovalo těhotenské bříško. Rosie vstala a objala Sarah. „Já budu babička." Řekla a jak bylo vidět na jejím výrazu, byla strašně šťastná. Dále rozbaloval dárek táta s Chloe. „To by mě teda zajímalo, co to bude." Táta otevřel obálku, v níž byl poukaz na dvoudenní pobyt u jezera pro dva. „Děkujeme moc Rodgere," řekli oba současně. „Není zač, doufám, že se vám tam bude líbit. To se neboj, určitě bude."

„Tak a tady máme něco pro Elisabeth." Theo ukázal na menší balíček. Pomalu jsem rozvázala mašli a roztrhla ozdobný papír. Byla v něm krabička s nápisem Pandora. Otevřela jsem jí a v ní našla krásný zlatý řetízek se srdcem. Vyndala jsem ho a pořádně si ho prohlídla. Byl nádherný, z druhé strany jsem na něm našla mé iniciály, E. T. Theodor se na mě podíval a usmál se. „El, doufám, že se ti bude líbit." Objala jsem ho a políbila zároveň." Děkuju moc Theo, miluju tě. Já tebe taky. Tak a tady je něco pro tebe." Podala jsem mu balíček zabalený v matném modrém papíru. Byl to parfém od CK. „Eli, děkuju moc."

Když jsme rozbalili všechny dárky, bylo už půl jedenácté. Zavolala jsem Zoe a popřála jí hezké vánoce. Dárek jí dám, až ve škole. Došla jsem se převléknout a nalíčit. Oběd byl přesně ve dvanáct. Měli jsme krocana s vyhlášenou omáčkou od Rosie. Nakonec jsem přemluvila Rosie, aby se s námi naobědvala. Ona vždy jedla až po nás všech. Po jídle jsme se přesunuli do obýváku a sledovali tradiční vánoční proslov královny. Odpoledne jsme se šli projít a stavili se v kavárně. Domů jsme došli před čtvrtou a už se začínalo stmívat. Do večera jsme koukali na filmy a potom šli spát.

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat