O měsíc později
Před dvěma týdny, se Theodor probudil z umělého spánku. Byl to zázrak. V ten stejný den jsem si mohla poprvé pochovat Matthewa. Byl o něco větší, než, když jsem ho viděla poprvé. Měřil 43 cm a vážil 2025 g. Doktoři říkají, že budou v pořádku. Jak Matthew, tak Theo.
Lucase převezli do nemocnice ve stejný den jako mě a Thea. Měl otřes mozku a má zlomenou ruku. Setkala jsem se s ním před týdnem. Se Zoe si všechno vyříkali.
Mika a Jane zatkli. Soudní líčení proběhlo včera. Nebyla jsem tam. Svou výpověď jsem nahrála v nemocnici. Nechtěla jsem se s tím grázlem setkat. Soudce mi vyhověl. Včera navečer se dozvěděli rozsudek. Mike jde na doživotí za ublížení na zdraví s následkem smrti a pokus o vraždu, dále se zjistilo, že znásilnil nejen mě, ale dalších pět dívek. Jane půjde do vězení na čtyři roky za vyhrožování a spolupráci s Mikem.
Dneska pouštějí z nemocnice mě a Matthewa. Theo si tu ještě tak měsíc poleží. Matthew už váží jako normální miminko a na délku má 49 cm, což je dobré. Jelikož jsem rodila v Bradfordu, tak všechny prohlídku už budeme podstupovat tady. Časem se postupně zjistí, jestli má všechny funkce v pořádku. Jeho sestřička na nás všechny bude dávat pozor tam seshora. Nikdy na ní nezapomenu. Ona tu bude pořád.
Doktor mi předal ještě nějaké papíry a my mohli jít. Ještě jsem zašla za Theem. Matthewa viděl po druhé, od té doby, co se probudil. Chvilku jsem si s ním popovídala a potom jsem odešla z nemocnice. Taťka a Chloe jeli se mnou. Zastavili jsme se ještě na obědě, vzali jsme si ho sebou. A zamířili přímo do našeho nového domu.
Černý mercedes zastavil před vraty. Ty se automaticky otevřeli a my vjeli dovnitř. Cesta k samotnému domu byla dlouhá asi třicet metrů. Auto zastavilo před dveřmi a já jsem vystoupila s autosedačkou v ruce. Taťka mi vzal tašky a Chloe mi otevřela dveře.
Vstoupila jsem do našeho nového domu. Sice už po několikáté, ale teď už i s novým přírůstkem.
Opatrně jsem položila autosedačku na lavičku v předsíni a zula se. Poté jsem jí zvedla a donesla jí do obýváku. Sedla jsem si na sedačku a uvolnila Matthewa od bezpečnostních pásů. Na pohovku jsem si rozložila deku a na ní vyndala mého broučka. Byl rozespalý. Začal plakat. Porosila jsem taťku, jestli nemůže na chvíli jít, že bych chtěla chvilku soukromí. Jen kývnul a šel se projít ven.
Vyhrnula jsem si tričko a pomalu si položila Matta do náručí. Jako by sám věděl, kde je jídlo, se přisál.
Po nakojení jsem ho šla uložit do postýlky, kterou jsem měla v obýváku. Ta druhá byla v naší ložnici. Netrvalo dlouho a usnul.
Společně s taťkou a Chloe jsme se najedli. Seděli jsme venku na terase. Byl první zářijový den a venku mohlo být něco kolem 25°C. Sluníčko příjemně svítilo a sem tam zavál letní vánek.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...