Chapter 99 ✓

37 3 0
                                    

„Tak a můžeme jít na vás." Od té doby, co jsem přijela, uběhly dvě hodiny. Theodora jsem informovala, říkal, že se tu staví a že pojedeme mým autem. „Omlouvám se za to zdržení. To se doopravdy nemusíte omlouvat. Byla to holčička? Ano, 49 cm a dvě a půl kila." Usmála jsem se a lehla si na lehátko.

„Jelikož všechny testy dopadli dobře, nemusíme dělat odběr plodové vody. Kdybyste to přece jenom chtěla, tak vás musím upozornit na rizika. Jestli vše dopadlo dobře, jak říkáte, tak ne, děkuji. Dobrá, tak se podíváme na ty mrňousy."

Celý cyklus se opakoval. „Dnes vám můžu skoro se stoprocentní jistotou říci, že je to holčička a kluk. Potřebuji, ale co nejdříve vědět, kde budete chtít rodit. Je na to sice brzo, ale porodnice jsou přeplněné, takže se musíte objednat dříve." V Londýně, na poliklinice. Vybrala jste si dobře, mám tam známou, takže to s ní zkusím domluvit. To byste byla moc hodná."

„Tak na shledanou, za měsíc 6. května. Dobře, děkuji, na shledanou." Zavřela jsem dveře a oddychla si, na chodbě seděl Theodor a s někým volal. Došla jsem k němu a políbila ho. Jen dotelefonoval a polibek mi oplatil.

„Můžeme vyrazit? Jasně, jdeme." Vyšli jsme hlavním vchodem. Venku začalo lít ještě víc než předtím a já neměla deštník. Theo nad námi podržel svojí bundu a společně jsme doběhli k autu. Rychle jsem otevřela dveře a sedla si. „Zapnu topení, je pěkná zima. Jasně, taky jsem ho chtěla zapnout." Theodor nastartoval a my vyrazili jsme na cestu.

Hned, jak jsem přijela domů, tak jsem si šla na chvíli lehnout. Theodor tu zůstal a dělal něco do školy. Venku se začalo stmívat, bylo něco okolo šesté. Probudila jsem se a šla si udělat čaj, Theo seděl u stolu v kuchyni a něco hledal na počítači. „Miláčku, pojď, sedni si," zatahal mě za ruku. Sedla jsem si a napila se.

„Co se děje? Nic, jen se podívej. Našel jsem rodinné domy poblíž Bradfordu." Koukla jsem se a projela myší stránku. „To vypadá dobře, jak jsou velké? 4+kk, je to celkem velké, ale jelikož budeme čtyři." Při téhle větě se mi na tváři objevil úsměv. „Ty musí být pěkně drahé. No to máš pravdu, vyjde to na 235000 liber. Ale je tam už zařízená kuchyň a koupelna. Potom jsou tam další 4 místnosti. Je taky možný to koupit na splátky. Ale podle mě je lepší to koupit rovnou. Je to kousek od toho hotelu, kde byl ubytovaný tvůj taťka s Chloe, takže půl hodina od školy."

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat