Chapter 9 ✓

266 15 0
                                    


„Kámo, tak ten zápas jsme dali na pána," plácli si s Lucasem. „A ty El, byla jsi dokonalá." Zčervenala jsem. „Co trenérka? Byla moc ráda, že jsem přišla. Omlouvám se, ale musím ještě domů si sbalit. Dobře, až budeš připravená, napiš mi, odvezu nás na letiště. Jasně napíšu, jo a Theo hlavně to neříkej tátovi, že jsem byla na tom zápase. Neboj se, neřeknu mu nic."

„Zoe, tak se měj hezky, přijedu za tři týdny. Ozvu se hned, jak dorazíme. Dobře, tak si to tam užijte a pozdravujte," řekla a pořádně mě objala. „Tak jo, radši už běž nebo se rozbrečím." Usmála se a já jí ještě jednou objala. „Tak ahoj," řekla jsem, zavřela dveře a napsala krátkou sms Theovi, že už jsem připravená. Nečekala jsem na odpověď a už jsem chtěla sejít schody. Když najednou jsem uviděla Thea, jak vychází schody a už mi bere tašky. „Snad sis nemyslela, že to sneseš sama? Proč ne? Nejsem žádný tintítko. Ale jsi, tak už pojď." Seběhli jsme schody a nastoupili do auta. Než bych se nadála, byli jsme na letišti.

„Dobrý podvečer slečno Timbalendová, pane Wolfe, přeji vám příjemný let. Děkujeme," odpověděli jsme současně. „Tady máme zavazadla. Nebojte se, ihned vám je naložíme. Už se můžete usadit. Cesta bude trvat zhruba hodinu a půl."

„Theo, jak dlouho jste s Rodgerem kamarádi? Asi od druhého ročníku na střední, proč se ptáš? Jen, že mě si do minulého roku neznal. To ti o mě Rodger nevyprávěl? Někdy se o tobě zmínil, ale já jsem tomu nevěnoval pozornost. Kdybych tě viděl, změnil bych názor. Ale pojďme se bavit o něčem jiném. Dobře, jak chceš." Přitáhla jsem si deku víc k tělu. „Jen, chtěl bych si promluvit o tom, co se stalo u mě doma, to jak přišel Lucas, ehm v tu chvíli. O tom bych už raději nemluvila. Dobře, ale tamto, co jsi řekla, myslela jsi to vážně? No." Na chvíli jsem se odmlčela. „Jo, Theo líbíš se mi, ale myslela jsem, že tě nezajímám, přece bohatá holka z královský rodiny, přece ty víš. Ale o to mi vůbec nejde. Bál jsem se tě oslovit. To jsme na tom byli stejně, taky jsem se bála." Theo si ke mně přisednul a objal mě. Přitiskla jsem se k němu a on mi dal pusu do vlasů. 


Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat