Celý FW jsem si moc užila. Soph tam potkala svojí spolužačku ze střední a já tam potkala George, tátova bývalého kolegu z firmy. Je to moc milý starší pán. Na to, že mu je přes sedmdesát, tak je pořád blázen do módy. Když jsme se Soph přišli, tak mě vzal Theo na večeři. Bavila jsem se, ale pořád jsem přemýšlela nad minulým večerem a hlavně nad tím, že to, co jsem Theovi řekla, nebyla tak úplná pravda. Když jsem se rozešla s Mikem, tak jak už jsem řekla, mě uhodil, ale to horší přišlo potom. Když jsem byla doma sama, tak ke mně přišel a dělal, že se mi chce omluvit. Odmítla jsem ho, ale s tím se on nespokojil. Zatáhl mě do mého pokoje a znásilnil. Nikomu jsem to neřekla a o týden později jsem šla k doktorovi. Naštěstí jsem nebyla těhotná. Ale i tak z toho mám pořád trauma. Theodor se to nesmí nikdy dozvědět. Protože kdyby jo, tak ho zabije.
„El, dobrou noc broučku," řekl a zhasnul světlo. „Dobrou Theo," odpověděla jsem mu a zabořila jsem se do svých myšlenek. Celou noc jsem nespala a až nad ránem jsem zamhouřila oči. Spala jsem do dvanácti a to už byl Theodor dávno vzhůru. Když jsem vylezla z postele, šla jsem udělat ranní hygienu. Nesnídala jsem a šla rovnou na oběd.
„Dobré poledne El," řekl Theo, usmál se a políbil mě. „Dobré," odpověděla jsem a věnovala se obědu. Když jsme dojedli, šli jsme s Theem do pokoje. „Elisabeth, broučku stalo se něco? Je ti špatně? Že ty si nespala? Ne, nespala. Večer jsem přemýšlela a nemohla usnout. A řekneš mi nad čím?" No do háje, co mu mám říct? „Nad blbostmi, nic důležitého." Vypadlo ze mě a hned mi bylo jasné, že to nezabere. „El, já vím, že ti něco je, tak řekneš mi co se děje?" Věděla jsem, že mu to musím říct, ale nevěděla jsem jak. Vymluvila jsem se na to, že jsem moc unavená a zalezla do postele. Theodor mi to asi z části sežral a tak šel s Rodgerem ven. Já jsem neusnula, zkoukla jsem dva filmy a dočetla knížku. Thea jsem slyšela, když přišel. Bylo něco kolem sedmý. Společně jsme si dali večeři, potom jsem zalezla zpátky do pokoje a šla spát. Theo se ze mě snažil něco dostat, ale bylo to k ničemu, tohle „tajemství" musím udržet, co nejdéle to půjde.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...