„El vstávej, už jsme tady," řekl Theo a něžně mě pohladil po tváři. Zívla jsem a otevřela oči. „To už jsme tady? Jak dlouho jsem spala? Usnula si mi na rameni asi deset po vzlétnutí. Jak se cítíš? Co ta ruka? Trošku mě bolí, ale jinak je to v pohodě. Pokud by tě to bolelo hodně, řekneš mi to? Ano, neboj se tolik o mě, nejsem malá holka."
„Slečno Timbalendová, pane Wolfe, za chvíli budeme přistávat, prosím zapněte si své bezpečnostní pásy." Udělali jsme tak, jak nám pilot řekl, a čekali jsme, dokud nepřistaneme. Po výstupu tam na nás čekal táta. Hned jak jsem ho uviděla, přiběhla jsem k němu a objala ho. „Ahoj ty moje princezno, jaký byl let? Celou dobu jsem prospala. A co ta ruka? Ta už je lepší, zítra mám jít na prohlídku. Tak to je dobře. Ahoj Theodore, jak se máš? Dobrý večer pane Timbalende, mám se dobře, děkuji za optání. Tak dobře mládeži nastupujte." Theodor mi otevřel dveře a počkal, než nastoupím, potom si ke mně přisednul. „Theodore jak dlouho, že tady zůstaneš?" Otázal se ho táta. „S Rodgerem jsme se domluvili na dvou týdnech, ale pokud bych tu nějak překážel, odjedu dříve. To nebude nutné, jen jsem se chtěl ujistit, jak dlouho tady budeš. Doma budeme asi za půl hodiny. Jo a Elisabeth mám pro tebe malé překvapení. Doufám, že se ti bude líbit. Už se nemůžu dočkat tati."
Zastavili jsme před velkou bránou a čekali jsme, dokud nám nepovolí vjezd do paláce. „Máte to tu moc hezké," konstatoval Theo. „Děkuji, máme velmi schopné zahradníky," odpověděl mu taťka. „Dobrý večer pane Timbalende, slečno Timbalendová, pane Wolfe. Vaše zavazadla vám ihned přinesu. Večeře je připravená v jídelně," řekla nám hospodyně paní Estová. „Děkujeme, odpověděli jsme s Theem naráz. „Pane Timbalende v kanceláři na vás čeká slečna Morsová."
Abych vám to vysvětlila, slečna Morsová je tátova přítelkyně, moje maminka zemřela, když mi bylo deset let, nepamatuju si na ní. Poté se o mě starala paní Estová. Před pěti lety si našel táta tu přítelkyni. Ze začátku jsem jí nemohla vystát, myslela jsem si, že chce zaplnit místo mé matky, ale po nějaké době jsem se jí začala důvěřovat. Slečna Morsová je matka mého bratra Rodgera, nejsme vlastní sourozenci. To Theodor, ale ještě neví.
***
DESET KAPITOL ZA NÁMI :)
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...