Chapter 24 ✓

147 10 0
                                    


Došla jsem do předsíně a obula se. Na Theodora jsem nemusela čekat, byl venku dřív než já. Nasedli jsme do auta a vyrazili do města. Pan Loun nás odvezl k prodejci vánočních stromků a my začali vybírat. Nakonec jsme skončili u jedle. Měla tak dva metry, nechali jsme si jí zabalit a pán nám jí pomohl naložit do dodávky. Ještě jsme došli do obchodního centra pro ozdoby. Tenhle rok jsme vybrali zlaté a bronzové. Myslím, že se budou na stromu hezky vyjímat. Zaplatili jsme a jeli domů. Pan Loun nám pomohl strom rozbalit a přemístit do obýváku. Z půdy jsem přinesla stojan pod strom. Theodor s Rodgerem ho usadili na místo a my se Soph začali se zdobením. S nasazením vánoční hvězdy na vrchol stromu mi pomohl Theo. Hold nemám dva metry.

„Ten se nám povedl," pochvalovali jsme si se Soph. „Ale ještě něco tomu chybí." Zalezla jsem za strom a strčila kabel od světýlek do zásuvky. Celý se rozsvítil. „Ten je fakt krásný," konstatovala Soph. Kluci jen mlčky přikyvovali. „To nemůžete naši práci aspoň trochu ocenit? My ji oceňujeme," bránili se. „No dobře, jak myslíte. Pojďte na svačinu, Rosie udělala ovocný pudink." Se Soph jsme ještě sklidili kolem stromu nepořádek a šli se najíst.

Zbytek odpoledne jsme strávili u televize a večer se šli podívat ven jak vypadá osvícený palác. Byla to nádhera. Před večeří jsem zavolala Zoe, jak se jí daří. Řekla mi, že s Lucasem odjeli k jeho rodičům, a že tam stráví zbytek vánoc. Taky jsem jí řekla, co se u nás za ten týden událo. Bylo toho fakt hodně, volala jsem si s ní asi hodinu a půl. Potom jsem šla na večeři. Dala jsem si jen grilovanou zeleninu a šla nahoru do pokoje. Vysprchovala jsem se a zalehla do postele. Theo přišel za chvilku. „Dojdu se osprchovat a za chvíli jsem u tebe. Jasně, už se nemůžu dočkat." Zapálila jsem svíčky a zhasla světlo. Z koupelny vyšel Theodor a lehl si vedle mě. „Doufám, že tu zůstaneš na vánoce se mnou. No měl bych tu zůstat, ale hned po vánocích bych měl jet domů. Takhle jsme byli s Rodgerem domluvení. Ale teď už je všechno jinak. Nechtěl by si tu se mnou zůstat až do konce prázdnin?" Chvíli přemýšlel a potom se na mě podíval. „Je to jen na tobě, jestli chceš, abych tu zůstal, zůstanu, jen jestli to nebudu vadit tvému tátovi. Myslím, že ten s tím problém mít nebude," řekla jsem. „Hned zítra za ním dojdu a zeptám se ho. Dobře zítra, ale teď bych se chtěla věnovat něčemu jinému." Theo mě chytil kolem pasu a začal mě líbat, spolupracovala jsem se s ním. Dostali jsme se k onu bodu, u kterého už jsme několikrát skončili. Dnes to ale pokračovalo.

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat