Dorazili jsme do Liverpoolu. Cesta opravdu trvala jen půl hodiny. Na letišti jsme byli v tři čtvrtě na osm. Koncert začínal v devět. Myslím, že jsme nakonec vybrali dobře VIP místa, protože jsme mohli přijít, v kolik jsme chtěli a místa jsme měli přímo vepředu. Já jsem si koupila lístek na sezení, nakonec si ho koupil i Josh, říkala jsem mu, ať je s nimi vepředu, ale nechtěl mě tam nechat samotnou. Je hrozně hodný a je fakt sexy, kdyby nebyl gay a já neměla Thea, tak bych po něm hned skočila.
A vy asi chcete vědět, na co to jdeme. No na to si budete muset ještě počkat.
Objednaným autem jsme dojeli k Echo Aréně. Před vchodem už bylo hodně lidí, a když myslím hodně, ano, myslím fakt hodně. Všichni tancovali a zpívali písničky těch, kteří zde měli dnes předvést obrovskou show.
Dovnitř jsme došli postranním vchodem. Vevnitř bylo asi třicet lidí, kteří si koupili taky VIP. Já jsem sice měla VIP lístek, ale když jsem tam zavolala a řekla jsem, že jsem těhotná a chtěla bych spíše sedět, tak mi vyhověli a pustili mě i dřív, stejně jako ty ostatní s VIP lístkem.
Došli jsme dovnitř arény, byla obrovská a všude se ještě něco připravovalo. Ještě jsem se rozloučila se Zoe a Kylem a šla si s Joshem sednout. Prošli jsme menším tunelem a výtahem jsme vyjeli do druhého patra. Josh mě pustil, abych si sedla jako první. Seděli jsme přesně ve středu dole. Ve středu, kde byly lístky na stání, bylo prázdno. Pár lidí včetně Zoe a Kyla už bylo v takových boxech, přímo před pódiem.
Bylo osm a dovnitř arény se začaly valit kupy lidí. Za VIP části se nasáčkovali ti první, kteří tam doopravdy sprintovali. Jak čas postupoval, tak začalo přicházet čím dál tím víc lidí. O dvacet minut později už byla hala narvaná až po uši.
První měla vystoupit předkapela, neznala jsem je, ale podle videí na YT byli celkem známí. V půl deváté začali. Byli to tři kluci. Mohlo jim být taky osmnáct a hráli fakt dobře. Jmenovali se NewHopeClub. Když skončili, tak se asi půl hodiny nic nedělo a potom nastoupili oni.
The Chainsmokers
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...