Tak včera jsme skončili ve škole, prázdniny máme od dneška do 5. září. Šestého v pondělí se nastupuje do dalšího ročníku. Já nastupuju až na druhý pololetí, začátek února. Bříško mám hodně velký a bude ještě větší. Začala jsem pomalu kupovat oblečení pro miminka, postýlky a další vybavení jako kočárek budu shánět tak za měsíc. Přece jenom rodím už za tři měsíce. Pohlaví už jsem řekla tátovi, byl tak nadšený, že se rozbrečel. Skoro každý den mi volá a ptá se, jestli jsem v pořádku. Theodorovi rodiče a táta s Chloe spolu byli minulý týden na večeři. Táta už sice jeho rodiče zná, ale nikdy se neseznámili víc, než pouhé „ahoj".
Zoe je sama, je mi jí celkem líto. Lucase poslední dobou vůbec nevídám. Se Zoe, co vím, se neviděl už měsíc. Theo říká, že se poslední dobou vrací domů pozdě a trenér mu řekl, že jestli ještě jednou zamešká trénink, tak ho vyhodí z týmu. Od tý doby, co se ty dva rozešli, uplynuly už skoro čtyři měsíce a Lucas je na tom čím dál tím hůř. Pořád je nepříjemný a Theodor na něj už nemá nervy.
Už víc, jak tři měsíce mi ten někdo nenapsal ani jednu zprávu, za to mám pořád pocit, že mě někdo sleduje. Mám strach, Theovi jsem to řekla. Okamžitě informoval mého tátu. Ten sem teď jezdí, co nejvíc může. Říkala jsem mu, že je to zbytečné, akorát ztrácí čas. Samozřejmě nesouhlasil, naposledy tady byl ve čtvrtek. Vždycky zkontroluje kamery a celý den je se mnou. Stejně to nemá cenu, aspoň to si myslím já.
Dneska je to 24 týdnů, co čekám svoje krásný dvojčátka. Už jsme vymysleli jméno pro holku, nebo aspoň to první, Emily a pro kluka se pořád nemůžeme dohodnout. Sice se to druhé jméno „dědí" po tom, kdo je kmotr nebo kmotra, ale prý, že si ho když tak i můžeme pojmenovat sami. Bylo to ustanoveno v zákoně. Jinak by měla křtít moje babička a Theův děda. Takže by se jmenovala Emily Olivia a chlapeček druhým jménem William. Mě se ty jména líbí, ještě to musíme probrat s Theem.
Ještě jsem nezmínila, že můj táta požádal Chloe o ruku, prý jí vzal do té krásné aleje u našeho paláce, po pikniku jí vzal k jezeru a tam to udělal. Mají se brát za měsíc v sále Buckinghamském paláce. Nemůžu se toho dočkat, jsem za tátu ráda a myslím, že udělal správně. Nikdy nezapomenu na maminku a myslím, že ona to vidí a je za tátu taky ráda.
ČTEŠ
Theodor a Já
Любовные романыDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...