Chapter 81 ✓

55 4 1
                                    

Tak dneska jsem práci měla hotovou celkem rychle, takže jsem si nadělala věci na příště, abych mohla jít příští sobotu dřív domů. Věci do školy už má taky za sebou. A mimochodem už jsem teda podepsala pár papírů o přerušení studia. Úplně se o tom rozhodne za dva měsíce. S Theodorem jsem se konečně dohodla, že on bude do školy chodit stále. Děkan už ví, že Theodor bude tátou, takže říkal, že k němu bude shovívavější. Už asi dvě hodiny hledám na netu informace o těhotenství. Je toho tady strašně moc. Ale našla jsem nějaký kurzy pro těhotný. Samotný se mi tam moc nechce, ale musím se to naučit, přece jenom je to moje první dítě.

Za chvíli bude osm, půjdu se najíst, osprchovat a půjdu si lehnout. S Theem jsem se dneska třeba vůbec neviděla, kromě toho rána, kdy on spal. Jen mi napsal, že musí zařídit hodně věcí a měl taky trénink.

„Zítra nám odpadá první hodina. Uf, ještě, že tak, nemám hotovou práci na chemii. A chceš s tím pomoct? To je dobrý, Lucas mi s tím pomůže." Kývla jsem na ní a sedla si na pohovku v obýváku.

„Hele Zoe, myslíš, že už to někdo ve škole ví, to že jsem v tom? Zatím jsem nikoho neslyšela, že by o tom mluvil. No já jen, víš, jak jsem ti říkala o těch zprávách? Jo? Mohl by to být někdo ze školy. No jo, ale, kdo by to byl? Když jsem jela dneska z práce, tak za mnou jelo celou dobu nějaký auto, zabočilo až těsně před našim bytem. Ty myslíš, že tě někdo sleduje? Ale to snad ne." Vyvrátila svojí otázku. „Já nevím, ale bojím se toho. Pořád, ale nechápu, kdo by chtěl, abychom se rozešli. Třeba je to nějaký debilní vtip šestnáctiletých puberťáků. Hmm, třeba jo." Zabručela jsem a šla si ohřát těstoviny se sýrem.

Sedla jsem si ke stolu a pustila se do jídla. Napsala jsem Theovi. Odepsal mi pohotově, že je mu líto, že jsme se dneska neviděli, ale že mi to vynahradí. Usmála jsem se a pokračovala v jídle. V tu chvíli někdo zazvonil u dveří. Zvedla jsem se, jelikož Zoe byla ve sprše. Došla jsem ke dveřím a otevřela je, nikdo tam ale nebyl. Už, už jsem chtěla zavřít. Najednou mi někdo přiložil něco k puse a já jsem v tu chvíli ztratila vědomí.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Začíná se nám to komplikovat :D

Co myslíte, že se stane? 

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat