Sobota 17. červen – 26. měsíců těhotenství, Theova operace, tátu pouštějí z nemocnice
Dneska pouštějí tátu z nemocnice, ta operace dopadla dobře a ruka se mu začíná pomalu ale jistě hojit. Thea operace čeká za dvě hodiny, je z toho strašně vystresovaný, snažím se ho uklidnit, ale jde to těžko. Doktor za ním před chvílí přišel a vysvětlil mu, jak bude operace probíhat. Mělo by to trvat zhruba 40 minut bez žádných komplikací. Řekl mu přesně, co bude dělat a že pokud vše dopadne dobře, tak by ta „kůže" mohla přirůst do tří týdnů. Trochu se tím uklidnil, ale přece jenom má stejně strach.
Za chvíli ho budou převážet na sál. Bude v umělém spánku a probudí se asi dvě hodiny po zákroku. Taťku pustí ještě po podepsání nějakých papírů a proberou s ním, kdy bude chodit na prohlídky.
Políbila jsem naposledy Thea a šla si sednout do nemocniční kavárny. Ne že by to tam bylo nějak extra chutné, ale musela jsem si dát horkou čokoládu na nervy. S taťkou jsem se rozloučila a řekla jsem mu, že za ním přijedu večer. Chloe tu se mnou chtěla zůstat, ale přemluvila jsem jí, ať jede s tátou domů, že to zvládnu.
Už tu sedím půl hodiny a jsem čím dál tím víc nervóznější. Když jsem se ptala sestry, tak mi řekla, že zatím mi nemůže nic sdělit. Theovi rodiče zítra odlétají zpátky do Skotska, teď tu čekají se mnou. Nemůžu ale říct, že by byli nějaká psychická podpora, spíše naopak. Paní Wolfová má v sobě už asi tři prášky na uklidnění a klepe se stejně. Pan Wolf je na tom poněkud lépe, snaží se se mnou bavit, konverzace, ale stojí za nic.
Už je to hodina od tý chvíle, co převezli Thea na sál, už začínám být fakt hysterická, nikdo nám nepodal žádné informace a tak tu jen sedíme a snažíme se nezhroutit. Volala jsem Chloe a ta říkala, že sem hned jede. Nechtěla jsem jí v tom nijak zabránit a tak by tu měla za deset minut být.
Přišla sestra, všichni jsme se zvedli a šli za ní. Pozvala nás do kanceláře a řekla nám, ať si sedneme. Řekla nám, že je operace u konce a podle doktorů dopadla dobře, naskytly se prý menší komplikace a tak to trvalo déle. Prý je Theodor stabilizovaný a probudí se asi za tři hodiny. Nikdo za ním ale nemůžeme. Musí mít klid.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...