Chapter 27 ✓

106 8 0
                                    

Když jsme se vrátili domů, byla už tma. Zavedli jsme koně do stájí a šli do paláce. „Jak jste se projeli?" Zeptal se táta. „Bylo to moc pěkné," odpověděla jsem mu. Vyšla jsem schody a zamířila přímo do pokoje. Theodor mě následoval. „Theo, nechceš jít dneska do vířivky? Jo klidně." Zašla jsem do koupelny a začala se převlíkat. „Půjdeš mi zapnout vršek? Jasně, hned jsem tam." Když přišel, neměla jsem na sobě ještě podprsenku. „Promiň, nevěděl jsem, že ještě nejsi oblečená. Já myslím, že už jsi mě viděl bez," řekla jsem mu a usmála se. Nechala jsem ho, ať mi zapne plavky a otočila se na něj. Sundala jsem mu tričko a líbla ho na tvář. Přitáhnul si mě k sobě. Odtáhla jsem se a podívala se na něj. „Jestli mě chceš, budeš si mě muset chytit." Vyběhla jsem z koupelny a namířila si to přímo k vířivce. Theo mě doběhl po chvíli, ale to už jsem seděla ve vířivce.

Zapnula jsem světýlka a bublinky. Opřela jsem se a zavřela oči. Theodor si sednul vedle mě a chytil mě za ruku. „Zlato, něco si mi slíbila. Já vím a taky to dodržím." Zvedla jsem se a sedla si na něj. Pomalu se ke mně přiblížil a políbil mě. Chytla jsem ho kolem krku a oplatila mu to. Mezi polibky mi začal sundávat podprsenku. Jeho ruce se začaly věnovat mým prsům. Po chvíli se posunul níž. Cítila jsem vzrušení a v tom se to stalo. Ucítila jsem menší bolest v podbřišku. Když jsem věděla, že se to stane, vykřikla jsem. Theodor můj výkřik proměnil v polibek. Svalil se vedle mě a hlasitě oddechoval. „To bylo nádherný," zašeptal. Chytil mě za ruku a já mu položila hlavu na rameno. „Bylo," odpověděla jsem. Ještě deset minut jsme tam relaxovali a potom jsme šli dovnitř.

Hodila jsem sprchu a vyšla jsem z koupelny. Měla jsem na sobě jen spodní prádlo, ale to mi bylo jedno. Došla jsem k oknu a podívala se ven. Theo přišel za chvíli a hned byl u mě. Chytnul mě za pas a já se otočila. „Já se tak mám," řekl. „Mít takhle sexy holku, to každej nemá." Šťouchla jsem do něj. „Nepřeháněj. To bych měla říkat spíš já." Přejela jsem mu rukou po svalech na břiše. Chytil mě za zadek a zmáčknul ho. Plácla jsem ho přes ruku a vlezla jsem do postele. „Dneska už jsi mě měl jednou, nemáš už nárok," ušklíbla jsem se. Lehl si vedle mě a udělal ublížený obličej. „Hele nech toho," dala jsem mu pusu na čelo a zavřela oči. Oplatil mi to a zhasnul lampičku. „Dobrou broučku. Dobrou Theo," řekla jsem a spokojeně usla.

Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat