„Zoe vstávej, za chvíli musíme do školy." Zoe se vyhrabala z postele a za 10 minut byla připravená, oblečená i nalíčená a mohla vyrazit. „Já tě nechápu Zoe jak můžeš být připravená tak rychle? No ty by si mohla být taky, kdyby si v koupelně netrávila dvě hodiny. Vždyť nemáš důvod se líčit, vypadáš hezky i bez make-upu. No tak pojď, už máme být ve škole." Výhoda je, že školu máme kousek od našeho bytu, takže jsme to stíhali.
„První hodinu máme ekonomii v učebně A45?" Zeptala se Zoe. „Jo a potom máme hodinu volno, odpadlo nám to. „Tak aspoň něco," povzdychla si Zoe. Ekonomii jsme nějak přežili a pak jsme šli se Zoe do parku před školou.
Najednou se před námi objevil Theodor. „Ahoj holky, jak se máte?" Jo skvěle, ale teď musím jít dodělat úkol," špitla Zoe. Bylo mi jasné, že mě tam chce nechat s ním samotnou, a tak jsem jí naštvaným, ale v duši šťastným pohledem poděkovala. „Tak co jak pojedeme k vám? Mohl bych koupit lístky na letadlo a." Zastavila jsem ho. „To je moc hezký Theo, ale taťka pro nás pošle řidiče. To je od něj moc zdvořilé, ale já už jsem ty lístky vlastně koupil." Zarazila jsem se. „Aha tak já mu zavolám, ať pro nás nejezdí." Prohrábl si vlasy a pokračoval. „Doufám, že ti to nevadí El, teda Elisabeth, omlouvám se. Ne, to je dobrý, klidně mi tak říkej a ne nevadí mi to, aspoň budeme doma dřív." Jo a samozřejmě ti ty lístky zaplatím. Ne to v žádném případě, to je za to, že u vás můžu zůstat." Nezkoušela jsem ho přemluvit, stejně by to nepomohlo. „Tak se měj hezky El a pozdravuj Zoe. Jo a ještě něco, v sobotu mám oslavu narozenin, tak přijďte. Jasně, přijdeme, tak ahoj. Ahoj." Rozloučila jsem se s ním a šla za Zoe, která nás fakt nenápadně sledovala za stromem.
„Co ty šmíráku?" Řekla jsem a usmála jsem se. „Tak co co říkal?" Vyzvídala. „Řekl mi, že pro nás koupil letenky a že poletíme, myslela jsem, že pojedeme naším autem, ale prý, že už je má koupené. „No tak to je skvělý, aspoň vás tam nebude poslouchat váš šofér," zasmála se. „No ten určitě, jo a ještě nás pozval na jeho oslavu narozenin, máme přijít obě dvě, je to v sobotu." Zoe se rozzářila a hned začala plánovat, co si vezmeme na sebe.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...