Pomalu jsem vylezla z postele a šla si umýt obličej. Vzala jsem si na sebe tepláky a volné tričko. Když jsem vyšla, už byl Theo vzhůru. „Ahoj miláčku, jak si se vyspala? Celkem dobře, jdu se najíst, mám hlad. Dobře, za chvíli jdu za tebou. Ok, budu dole." Odešla jsem z pokoje a zamířila do jídelny. Nandala jsem si vajíčka se slaninou a pomerančový džus. Za chvíli přišel Rodger a vzal si taky snídani. „Ahoj El, dneska nějak brzo. No, nemohla jsem už spát. Musím ti něco říct, ale slib mi, že se to nikdo nedozví. Jasně El, co se děje?"
„No, tak dobře, jsem těhotná." Rodgerovi upadnul hrnek s čajem a rozlil se. „Cccože?! Ty jsi těhotná? Elisabeth nevím, co na to říct. Jen, že je to úžasný. Jo, já vím, nikdo kromě tebe a Soph to neví, nesmíš to nikomu říct. Neboj se, budu držet jazyk za zuby." Zvedla jsem hrnek ze země a objala jsem ho. „Jsem strašně šťastná, pořád tomu nemůžu uvěřit. Já popravdě taky ne, moc ti to přeju El. Díky, si skvělej brácha." Ještě jednou jsem ho objala. „Pozor jde Theodor, chovej se normálně."
„Čus Rodgere, nazdar kámo. El, co se tady stalo? Jen mi spadnul hrnek, zakopla jsem. Jsi v pořádku? Jo dobrý, nic mi není. Co si dáš k snídani?" Zeptala jsem se ho. „Cappuccino a máslový croissant. Oukej, dojdu za Rosie." Opustila jsem jídelnu a šla do kuchyně. „Dobré ráno Rosie. Dobré Elisabeth. Jak si se vyspala? Celkem dobře. A ty? Ty víš, pořád stejný." Usmála se a já jí úsměv oplatila. „Doneseš mi prosím jeden croissant a cappuccino? Jasně, donesu je tam, jdi se najíst." Poděkovala jsem jí a šla si sednout ke stolu. „Za chvíli ti ho přinese Rosie. Děkuju, El. Není zač." Dala jsem mu pusu a začala jíst. Do jídelny během deseti minut přišli všichni. „Dobré ráno," řekla jsem a dala pusu taťkovi. „Dobré," odpověděla Sarah s Johnem. „Hej vy dva, napadlo mě, jestli nechcete jít dneska do bazénu." Sarah byla chvíli na vážkách. „Jo klidně, nemáme jiné plány." Sedli si ke stolu a začali snídat.
Po snídani jsem se došla převléknout. Vlasy jsem si svázala do drdolu. Přehodila jsem přes sebe župan a počkala na Thea, až se převlíkne. Společně jsme sešli dolů, prošli jsme chodbou a po schodech došli k bazénu. Theo si ještě došel pro ručník, který zapomněl nahoře. Za chvíli přišla i Sarah s Johnem. Když si Sarah sundala župan, vykulila jsem oči a nevěděla, co říct.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...