„Sarah, ty jsi těhotná? Jo, už to tak bude, ale pšt, nikomu to nesmíš říct. Víš to jenom ty a John a myslím, že se to dozví i Theodor." Objala jsem jí a dotkla se jejího bříška. „Moc ti to přeju." Položila jsem si věci na lehátko. Po chvíli přišel Theo. Zarazil se a podíval se na Sarah. „Jo jsem těhotná." Theodor se zasmál a objal jí. „Moc vám to přeju, ví už to Rosie? Ne, ještě ne, chceme jí to říct ráno dvacátého pátého. Ta bude nadšená, myslím, že to pro ní bude ten nejlepší dárek. To doufám."
Sundala jsem ze sebe župan a pomalu vlezla do vody. Začala jsem plavat. Za chvíli vlezl do bazénu i Theodor. Doplaval mě po pár metrech a chytil za ruku. „Miláčku, už se těším, až budeme mít taky miminko," zasmál se. Znervózněla jsem a podívala se před sebe. „To si budeš muset ještě hodně dlouho počkat." Dala jsem mu pusu a plavala dál. Pomalu začínám uvažovat o tom, že to Theovi řeknu, no jo, ale jak? Napadá mě ten výlet do Alp. Nějak to musím říct. Stejně by to poznal. Zaplavala jsem si tak deset bazénů a potom si šla sednout na lehátko.
„Theo, nechceš jít do sauny? Proč ně. Počkáme na Sarah a Johna? Chtěli jít do vířivky, takže můžeme jít sami. Snad ti to nebude vadit. Neboj se, to nebude." Když jsme vešli dovnitř, tak jsem si rovnou lehla na břicho a rozepla si podprsenku. Theo mi chtěl dát pusu a tím pádem bych si musela sednout. Dala jsem si ruku na prsa a sedla si. „Sis myslel, že se ti na to skočím? No, aspoň jsem to zkusil." Dal mi pusu a já si zpátky lehla. Zůstali jsme tam asi dvacet minut a potom šli ven. „El, půjdeš se mnou do toho ledového bazénu? Si se zbláznil, vždyť bych umrzla." Theo na nic nečekal a skočil tam. Voda vycákla vysoko a pár kapek dopadlo i na mě. Vyjíkla jsem a obalila se ručníkem. Když se mu vynořila hlava, zatřepal s ní a prohrábnul si vlasy. Byl tak sexy. Pořád jsem na něj koukala a potom se vzpamatovala. To už vylézal z bazénu. Kapky vody mu tekli po celém tělo a nejvíc vynikaly na svalech. Přišel ke mně a líbnul mě. Oplatila jsem mu to a podala mu ručník. Chytila jsem ho za ruku a šla s ním k vířivce. Zrovna odtamtud vylézal John i Sarah. „Tak jak je? Moc dobře, ale mám hlad, mohli bychom se jít najíst. Dobrý nápad." Počkali jsme na ně, až se osuší. Sami jsme si oblíkli aspoň župany a společně vyrazili do jídelny. Potom jsme šli ještě plavat, v bazénu jsme byli asi do čtyř. Před večeří jsme se šli ještě projít.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...