Sobota – Silvestr
Soph už přijela před čtyřmi dni a já jí vyprávěla všechno, co se tady za tu dobu událo. Nejen to, že Sarah čeká dítě, ale hlavně to, jak já řeknu Theovi, že jsem taky těhotná. Dneska je Silvestr, už jsem přemýšlela, že mu to řeknu o půlnoci, ale nevím. Uvidím, jaká bude situace. Je teprve sedm hodin odpoledne a už jsou slyšet bouchající petardy. My půjdeme na večer do klubu ve městě. Táta mi to dovolil, jen díky tomu, že se mnou jde Theodor. Těším se, asi za půl hodiny vyrážíme.
„Theo, pospěš si, za chvíli jedeme. Jo už jdu." Když vycházel z koupelny, zarazil se ve dveřích. „To si bereš jako tohle?! No a proč ne? Je to moc odvážný. Ale prosím tě, je to jeden den v roce, tak můžu vypadat trochu líp. Tak za prvé, ty vypadáš skvěle i bez tohohle a za druhé, je to moc odhalující. Jo takhle, ty žárlíš. Ne, to nežárlím. Jen nechci, aby tekly sliny každýmu druhýmu, co se za tebou otočí. Ale, nech toho. Vezmu si něco jinýho, když ti tohle nevoní. To neříkám, ale nechci, aby." Zarazila jsem ho a dala mu polibek na rty. „Převlíknu se, tohle byla jen taková zkouška, prošel si." Theo se za mnou nechápavě otočil a já zmizela v koupelně. Vzala jsem si úzké džíny a bílí kroptop. Vyšla jsem a podívala se na něj. „No, to už je lepší." Bouchla jsem ho do ramena a dala mu letmý polibek na ústa. Vzala jsem si teplou bundu a obula se.
Před palácem na nás čekal pan Loun s limuzínou. Otevřel nám dveře a my nastoupili. V klubu jsme byli za půl hodiny. Před vchodem už byla slyšet hudba, která se zesilovala, když jsme vcházeli dovnitř. Nebylo tu ani tolik lidí, jak jsem předpokládala. Asi to bylo tím, že to bylo jen pro pozvané. Potkala jsem spoustu povědomých lidí. Byl tu Louis Tomlinson se svojí přítelkyní a i Ellie Goulding. Večer probíhal skvěle, bavili jsme se. Když už bylo deset minut do dvanácté, tak mě najednou přepadlo dilema. Mám mu to teda říct, nebo ne? Asi mu to neřeknu nebo já nevím. „Elisabeth, už jenom pět minut. Jo jasně." Přestala jsem přemýšlet a dále si užívala hudby, která hrála odevšad. Tancovala jsem a vůbec jsem nepostřehla, že jsem se ocitla uprostřed parketu.
„Hej dobře ona, ta to pěkně rozjíždí." Uvědomila jsem si to asi po půl minutě, ale to už jsem stála uprostřed úplně sama a všechny pohledy směřovali jenom na mě. Instinktivně jsem hned zacouvala zpátky do davu a snažila se vstřebat ten trapas. „Proč si mě tam nechal samotnou? Byla si tak zabraná do tance, že jsem tě nechtěl vyrušovat." Zakrýval si pusu rukou, ale stejně bylo vidět, jak se směje. „To jsi mě mohl klidně vyrušit," řekla jsem naštvaně. „Ale nech toho prosím tě, vždyť ti to šlo. Jo jasně Theo. Tak lidi a všichni hands up. Počítejte 5, 4, 3, 2, 1. Happy New Year." Všude začaly bouchat konfety a hudba hrála ještě hlasitěji než předtím. Asi to bylo tím, že jsem v sobě měla trochu alkoholu nebo nevím, ale začala jsem křičet. „Theodore já jsem těhotná, čekám dítě, my budeme mít dítě." Začala jsem se smát a políbila ho. „Cože Elisabeth, my budeme mít dítě? Jo, my budeme mít dítě." Ještě jednou jsem ho políbila a z očí mi začaly téct slzy. „Miláčku to je ten nejlepší dárek, který jsi mi mohla dát." Utřel mi slzy, objal mě a zakřičel do davu. „Já budu táta." Jo Theo, ty budeš táta.
ČTEŠ
Theodor a Já
RomanceDnes už je to půl roku od mého prvního setkání s Theodorem Wolfem. Theodor je kamarád mého bratra Rodgera. Oni dva se znají už od střední, já ho poznala až na universitě v Bradfordu. Je o půl roku starší než já. Je to vysoký hnědovlasý kluk s oříško...