Chapter 21 ✓

163 12 0
                                    

V bazénu jsme byli ještě dvě hodiny a potom jsme šli na oběd. Zítra se vrátí táta s Chloe, musím mu už říct, že chodím s Theem. Doufám, že to snese v klidu. Přece jenom zná Theodora už čtyři roky. Ví, co je za člověka.

„Co kdybychom se šli projít?" Napadlo Soph. „To je skvělý nápad. Venku nasněžilo, tak se oblečte." Vyběhla jsem nahoru a oblékla se. Když jsem se podívala z okna, bylo tam nádherně, vločky se ještě stále snášely k zemi a pokrývali krajinu jako peřina. Došla jsem ke vchodu a čekala na ostatní. Stále jsem měla ruku v dlaze a tak jsem si musela vzít vestu, protože bych tu ruku do bundy nenarvala. Za chvíli u vchodu stáli všichni ostatní. Nejdřív jsme se šli projít parkem, který obklopoval celý palác. Sedli jsme si do altánku a chvíli si povídali. Pak jsme vyrazili do města. Zastavili jsme se ještě u Starbucksu a koupili si kávu. Šli jsme se podívat na náměstí, kde už stál vánoční strom. Mají ho rozsvěcet o víkendu, myslím, že v sobotu a od ní to bude už jen týden do vánoc. Nemůžu se dočkat, miluju tu vánoční atmosféru. Soph nejspíš odjede za rodiči do Francie, takže tu s námi nebude.

Domů jsme se vrátili něco kolem čtvrté a byli jsme pěkně vymrzlí. „Holky my uděláme čaje a vy jděte připravit nějaký film." Když jsme odešli do obýváku, tak jsem si všimla pootevřených dveří od kuchyně. Něco si tam ty dva povídali. „Theodore já jen, že, no je mi to trochu trapný, ale už jste spolu spali? No, nechybělo k tomu málo, ale El řekla, že na to není ještě vhodná doba. Tak to je dobrý, jen, že mi to podobný udělala i Soph. Neboj se kámo, oni fakt potřebují víc času, nic si z toho nedělej." Tímhle zakončili rozhovor a šli do obýváku. Rychle jsem se otočila na televizi a dělala, že vybírám film.

„Tak co jste vybrali? No máme tady romanťák, nebo komedii. Je nám jasný, že vybíráte komedii." Podle jejich obličejů to bylo vidět. Sedli jsme si na pohovku a čekali až to Soph zapne. Položila jsem si hlavu na Thea a on mě přikryl dekou. Film byl fakt vtipný. Dlouho jsem se takhle nezasmála. Po filmu jsme se šli navečeřet a spát. Hlavou mi pořád dokola projíždělo, to co si tam ty dva říkali. Jestli je na tom stejně i Soph, tak aspoň nejsem jediná. Dala jsem pusu Theovi a usnula.


Theodor a JáKde žijí příběhy. Začni objevovat