Izleči mi rane - 2. deo

110 7 0
                                    

~ Izleči mi rane ~
●2.deo●
✦Stefan✦
Došavši u teretanu, uvideo sam da već mnogo kasnim. Čak sam i za volanom bio zamišljen da je Rea nekoliko puta morala da me opominje da se svetlo na semaforu promenilo. Fizički jesam bio budan, ali sam psihički i dalje bio u snu. U poslednje vreme mi ta noć stalno dolazi u snove, više nego u tom periodu kada sam spasio tu devojku.
Danas je teretana bila krcata bodibildera i slatkih devojaka koje se znoje pri podizanju tegova. Ponekad bih se u sebi i stideo što sam toliko gledao druge druge devojke, ali to je jače od mene. Nisam ja kriv što su sve devojke prelepi dar od Boga.
Rea: Otići ću u računovodstvo da iskontrolišem račune za novu opremu. Vidimo se posle, dragi.
Osmehnuo sam se i pružio joj poljubac u obraz. Šta god da ona obuče, vraški dobro izgleda. Naslonio sam se na spravu za jačanje listova i uzdahnuo. Muzika za vežbanje je svirala u pozadini, a sa drugih vrata sam ugledao Bena. U kratkom šortsu i vidno znojav mi je prišao.
Ben: Kasniš, druže.
Stefan: Opet negoduješ.
Kroz smeh sam dodao, te sam ga zagrlio uz tapšanje po ramenu. Iako je Ben bio moj partner u vlasništvu teretane, inače je bio recepcioner na ulazu. Sproveo bi nove članove teretane kroz procedure upisa, pokazivao im unutrašnjost naših prostorija i nije se mnogo bavio vlasničkim poslovima.
Stefan: Trebaju nam neke promene, Bene. Prostorije nam ne odišu dobrom i pozitivnom energijom.
Ben: Šta mene pitaš to? Imaš Reu, ona će ti pomoći oko toga.
Prevrnuo sam očima i zabacio glavu unazad. Trebala mi je ozbiljna upornost da bih ubedio Bena da sarađuje za ovakve stvari.
Stefan: I ti se pitaš, druže. Nisi za džabe i ti vlasnik.
Skrenuo sam pogled sa njega i pogledom ispratio mladu devojku, pa sam joj naposletku i namignuo. Uspeo sam i da joj izvučem stidljivi osmeh.
Ben: Zar ti Rea nije dosta, brate?
Stefan: Šta? Pa ne pipam, samo gledam..!
Ben: Znam ti karakter. Nijedna veza ti nije potrajala duže od dve nedelje. Jedino je Rea izuzetak, sa njom si već šest meseci.
Ironično sam se nasmejao i klimao glavom. Sve što je rekao je istina, zna me u dušu. Ljubav me ne zanima nešto posebno, dok god imam sa kim da podelim vrelu postelju. Dok sam ja takav, Ben je drugačiji. Posle prevare od njegove dugogodišnje devojke, odustao je od traženja nove ali nije prestao da veruje u ljubav. Romantična je duša, nema šta.
Stefan: Rea je kao čičak, da budem jednostavan. Ne možeš se nje rešiti i da hoćeš.
Ben: Ma kako da ne! Nego ni taj tvoj u gaćama ne želi da je se reši.
Gromoglasno sam se nasmejao dlanom se tapkajući po prsima. Samo istina se mogla čuti iz njegovih usta, čak i onda kada istinu ne bih želeo da čujem. Uzdahnuo sam duboko i odmerio ponovo bele zidove teretane koji su okrečeni pre sto godina. Iako je staklo bilo nasuprot zidovima i pogled se pružao do reke Tej, sva ta sunčeva svetlost je godinama malo po malo pekla belu farbu sa zidova. Zato sada izgleda kao starudija.
Ben: Opet si je sanjao?
Trgao sam se iz svojih misli i pogledao u Bena skupljenih obrva.
Stefan: Kako znaš?
Ben: Druže, vidi se iz aviona. Ne moram ni reč da ti kažem, znam šta ti se desilo.
Potapšao me je po ramenu i počeo da zateže traku na spravi. Nisam mnogo toga morao da kažem Benu, znao je šta svaki moj pokret znači. A on jedini zna veće detalje te noći.
Stefan: Rea mi je rekla da je vreme da zaboravim na to. Samo.. kako?
Ben: Možda je i u pravu. Ti ne znaš više ništa o toj devojci, Stefane. Odveo si je te noći u bolnicu, ostao u hodniku do jutra dok su njoj spavašavali život, a već sledećeg dana nje nije bilo. Ne znaš ni gde je ni šta je. Ne muči sebe više.
Bilo je to lakše reći nego uraditi. Sav moj miran život se u toj noći preokrenuo. Postojali su dani kada bih spakovao svoje stvari u kofere i pošao u svet da nađem tu devojku, da vidim da je dobro, samo da budem smiren. Smejali bi mi se kada bih rekao da bih prevrnuo svaki kamen da je nađem.

Izleči mi rane 💙💎 [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now