Izleči mi rane - 33. deo

66 4 0
                                    

~ Izleči mi rane ~
●33.deo●
✻PAR DANA KASNIJE: VIKEND✻
✦Ben✦
Trebalo je da znam da će biti u Stefanovoj prirodi da izmakne svoju guzicu i gurne mene u vatru. Pogotovo što se radilo o odlasku u Irsku. Prepustio je Rei i meni da mi obavimo ovaj sastanak sa Ircima, a vrlo dobro zna koliko sam želeo da ovde ponovo dođem! Nimalo nisam želeo! Ali, Stefan nije želeo da pođe iz još jednog razloga. Zbog Helene. Njegova zaštitnička strana je proradila kao kod neke zveri, ali je i sam shvatio da se nešto događa sa njom. Promenila je termin, udaljila se. Nešto se u sekundi dogodilo.
Rano u subotu ujutru smo avionom sleteli na aerodrom u Dablinu. Dok su građevine u centru grada bile pune detalja ali tmurnih boja, meni su u lepom sećanju ostale kućice na periferiji grada. Imale su šarena vrata, sve je bilo veselo i srećno.
Taksijem smo se odvezli do hotela u kome ćemo odsesti tri noći. U ponedeljak imamo sastanak sa Ircima, a Rea već ludi jer smo došli mnogo ranije. Počela je da sumnja u Stefana, i to itekako da sumnja.
Rea: Ne razumem zašto nije mogao i on da pođe. Bar bismo se lepo proveli, malo radili i malo odmorili.
Stefan je ostao pod izgovorom da je došlo puno novih prijava za članstvo i da će mu taj posao oduzeti ceo vikend. Mada, znao sam da je to laž. Ostao je da bi se približio Heleni.
Ben: Ne zna šta propušta.
Rea: Samo da ne vidim onu zmiju..! Ali mi i dalje smeta što se Stefan mota oko nje.
Kelner iz bara u prizemlju nam je doneo pivo u kriglama, pa sam otpio veliki gutljaj. Irci ne menjaju svoje pivo.
Ben: Šta toliko imaš protiv nje? Devojka je sasvim okej.
Rea: Nervira me! Sva se pravi nevinašce! A znala je da mi odbrusi onog dana u svlačionici.
Ben: Kog dana?
Nagnuo sam se ka njoj i ona se pohlepno osmehnula. Pretila joj je, samo to je rekla. Otvoreno je priznala da je pretila Heleni da se kloni Stefana. Sada je Helenina promena termina bila sasvim jasno. Osim Stefanu, on sigurno ni nema pojma šta je Rea uradila. Da zna da je pretila devojci za koju bi i svoj život dao...
Ben: Sve ste vi iste.
Rea: Molim?
Ben: U krvi vam je prevara. Vama Irkinjama. Zašto se sada brineš ako se on mota oko Helene? Onda bi ti vratio i bili biste kvit - oboje prevareni.
Nisam nikada ni hteo da se mešam, ali Stefan mi je najbolji drug. Jedini drug. I ne želim da mu se tako radi, pogotovo ne želim da mu neka devojka to radi. Rea je skupila oči nakrivljujući glavu, pa se nagnula ka meni preko stola.
Rea: A ti se ne mešaj u tuđe živote. Nađi sebi devojku pa onda radi i misli šta hoćeš.
U finom stilu mi je rekla da... odjebem. Nisam bio čovek od stereotipa, ali kada je devojka u pitanju... sve su mi bile iste. Sve su bile podle, grabile su za sebe šta hoće i nisu marile ni za koga. To se videlo i u Reinom pogledu. Bila je u ludoj ljubavi za Stefanom, dok se on verovatno već udaljio od nje. On je u dubini duše voleo Helenu, tu nema sumnje. Još samo kad bi njoj to i priznao...
Rea: I volela bih kada više ne bi pominjao ovo. Dosadilo mi je.
Ben: Kako želiš.
Uz smešak sam otpio poslednje gutljaje svog piva, ona ni ne zna da je samo tehnički sa Stefanom u vezi. Nema tu ljubavi više, ako je ikada i postojala.

Izleči mi rane 💙💎 [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora