~ Izleči mi rane ~
●127.deo●
✻PAR DANA KASNIJE✻
✦Helena✦
Znala sam da se nešto sa mnom dešava, tačnije bila sam ubeđena. Nisam želela prerano da se radujem niti da maštam o srećnom završetku, ali nisam izdržala toliko dugo.
Probudila sam se pre Stefana, baš kada se zora pojavljivala, pa sam se zatvorila u kupatilo. Ne mogu otići na posao misleći da li sam poludela ili ne. Prošlog puta nisam bila spremna, ali sada jesam. Iz fioke ispod lavaboa izvadila sam neotpakovan test i za par minuta ga opet ostavila na ivici lavaboa. Sada mi prolaze najgora tri minuta čekanja u životu. Nervozno sam stezala verenički prsten i osmehivala mu se pokušavajući da se smirim. Već na toj večeri prosidbe mi je taj šampanjac jako zasmetao, ali sam mislila da preuveličavam. Danima nakon toga me je to mučilo i lebdelo mi iznad glave. Šta je, tu je. Ako je test pozitivan biće nam divno ali opet i strašno jer će ponovo možda postojati rizik...
Stefan: Ljubavi? Jesi li unutra?
Pokucavši mi na vrata, trgla sam se na njegov glas. Namerno sam želela bez njegovog prisustva da uradim test za trudnoću, a on se ranije probudio..!
Helena: Da da, ovaj... unutra sam...
Stefan: Je li sve u redu, Hel?
Ućutala sam se i izdahnula. Ipak nije u redu da mu iza leđa radim. Otvorila sam vrata i propustila ga unutra. Samo u boksericama, osvrtao se oko sebe ne bi li video šta se to u kupatilu odvija.
Helena: Osetila sam neke simptome, a i propustila sam već drugi ciklus... pa sam uradila test.
Stefan: Nisi mi ništa rekla.
Helena: Nisam ni sama želela da se radujem prerano, niti sam želela da tebe posle rastužim ako sam pogrešila. Ali ne mogu danima da oteram tu misao, stalno sam o trudnoći mislila.
Nežno me je prigrlio na svoja gola prsa, te je već došlo vreme da okrenem test i pogledam rezultat. Ovakve muke nisam imala u prvoj trudnoći, ali ako bude pozitivan rezultat biće ovo jedna slatka muka kroz koju ćemo proći.
Stefan: Hoćeš ja da okrenem?
Helena: Hajde...
Zadržala sam se za njegovu nadlakticu i čekala da vidim šta test pokazuje. Odmah su mi oči ugledale crveni plus, pa sam se nagnula da pogledam bliže i jasnije.
Stefan: Ovo je.. pozitivno, zar ne?
Helena: Da, ali... kako? Mislim znam kako! Ali.. nisam zaista očekivala.
Stefan: Ljubavi, trudna si..! Plus se vidi jasno.
Prekrila sam usta dlanom i zaplakala. Ponovo od sreće. Zaista sam trudna, test je pozitivan! Stefan me je čvrsto zagrlio i obasuo poljupcima.
Stefan: Ovo je divna vest, ljubavi! Previše te volim, Helena!
Helena: Samo da sve bude u redu...
Zadržala sam se za stomak, te je on svojom rukom preklopio moju.
Stefan: Sve će proteći kako treba, veruj mi. Ovoga puta neću dozvoliti da vam se išta dogodi. Čuvaću vas svojim životom.
Poljubio me je u čelo i ponovo zagrlio. Još uvek ću sačekati i lekarski pregled i potvrdu ultrazvuka, ali i ovo mi je dovoljan znak da se sreća ponovo osmehnula i Stefanu i meni. Možda ovoga puta nećemo morati da gazimo po trnju i da prolivamo suze i krv, već ćemo širiti samo osmehe i suze radosnice.
VOUS LISEZ
Izleči mi rane 💙💎 [ZAVRŠENA]
Roman d'amourProšlost je izjeda svakim danom sve više. Zakopala ju je duboko u sebe, ali dovoljno je samo da vidi svoj odraz u ogledalu da se svega seti. Svakog pokreta, šuma, bolesnih i prljavih reči i dodira na njenom telu, grohotnog smeha zbog njihove opklade...