Izleči mi rane - 40. deo

62 3 0
                                    

~ Izleči mi rane ~
●40.deo●
✦Ben✦
Stefan: Ne mogu ti rečima opisati koliko se Helena izbezumila. Prepirali smo se i samo je... zagazila u tu ulicu. Kolena su joj klecala, samo što se nije onesvestila. U svojim kostima sam osećao njen strah, Bene...
Zavukao je lice u svoje dlanove, pa sam otpio već treći gutljaj nekog jeftinog konjaka koji je imao u svojoj kuhinji. Rešio sam još prvog dana kada smo sleteli u Irsku da ću reći Stefanu za Reine pretnje, ali me je Helena i tu prestigla. Ja sam mu samo potvrdio sve što je rekla, i nimalo mi nije delovalo dobro. Istog momenta je uzeo flašu konjaka i iz nje nategao dobre i velike gutljaje. Vrlo brzo ga je alkohol savladao.
Ben: Rea mi je u Irskoj priznala da joj je pretila u svlačionici, ali je bila veoma ljuta jer joj se Helena suprotstavila. Dobro je i uspela...
Odmahivao je glavom u neverici, kao da nije znao sa kim je u vezi svih ovih meseci. Rea je imala sreće što nije odmah došla kod njega besnog, inače ne znam da li bi ostala živa. Poznajem Stefana, za tu devojku koju je spasio bi život dao. Čak bi i ubio. Sada kada je saznao da je to Helena i da mu je toliko blizu, osećam da će poludeti.
Ben: Šta planiraš sad? Razgovaraćeš sa Reom?
Stefan: Ne samo da ću da razgovaram, nego ću joj očitati lekciju. Nije smela jednu jedinu ružnu reč da kaže Heleni. Shvataš li? Nije smela popreko da je pogleda! Platiće sada za to.
Večeras će se izgleda sve okončati, kada Rea bude došla u Stefanov stan.
Ben: Nemoj samo da napraviš neko sranje, pa da ja moram da te izvlačim. I rekao sam ti, sve Irkinje su gadne. Sve su zmije, ali ti me nisi slušao. Rea se mnogo promenila, postala je previše ljubomorna. A kada sam ti rekao da prekineš, nisi me slušao.
Podsmehnuo se, pa je ustao sa sofe. Blago se zateturao od alkohola držeći se za bolno čelo.
Stefan: Odspavaću malo, da budem pribran za večerašnju raspravu sa njom.
Zatvorio je vrata spavaće sobe za sobom, pa sam zažmurio i zavalio se unazad tonući među jastuke na sofi. Sam ću izaći, čim popijem svoj konjak.
Ben: Samo neki problemi oko mene...
Poslednji gutljaj konjaka mi je zagrebao grlo gadno. I mene je alkohol polako hvatao, a znao sam gde će me odvesti. Onde gde ne želim nikako. Iz džepa farmerki sam izvadio telefon i počeo sam da kopam po svojoj galeriji. Najsvežija slika mi je od onog dana kada smo sa Helenom potpisali ugovor o budućoj saradnji. Uveličao sam sliku i zaustavio kadar na Heleni. Blistavi osmeh koji zaslepljuje svačije oči nije mogao ni meni da promakne.
Ben: Bože Helena, šta mi uradi..?
Gledao sam njene nežne crte lica, linije njenih bledih ružičastih usana, crne dugačke trepavice koje su pomalo prekrivale smeđe oči. Smeđa boja kose joj je išla uz oči, sve je bilo savršeno uklopljeno. Od Boga dato.
Ben: Opet sam dozvolio da ljubav uđe u moj život...
I to se desilo baš sa Helenom. Svako veče bih otvorio ovu fotografiju i gledao je sat vremena pred spavanje. Zaljubio sam se u nju. Ne mogu se odupreti tom osećaju... I meni se desilo zabranjeno voće, zaljubio sam se u životnu ljubav mog najboljeg druga. Kako i dalje mogu Stefanu da pogledam u oči? Sramota me je kad i pomislim šta sam uradio. Ali zar mogu zabraniti srcu koga će da voli?

Izleči mi rane 💙💎 [ZAVRŠENA]Onde histórias criam vida. Descubra agora