Izleči mi rane - 72. deo

61 5 0
                                    

~ Izleči mi rane ~
●72.deo●
✦Ben✦
Uz bolno čelo, uspeo sam rukom da napipam sat na noćnom stočiću. Začkiljio sam i video da će kazaljka uskoro biti preko broja dvanaest. Podne je..! Znam i od čega me glava boli, od alkohola. Međutim, u krevetu mi je bilo toplo i prijatno. Okrenuo sam se i ugledao Reinu ufrćkanu kosu preko jastuka. Spavala je blago napućenih usana i bledog lica.
Šta uradi to, crni Bene..?!
Kako ćeš Stefanu na oči da izađeš?
Prvo si se zaljubio u ženu njegovog života, a onda si spavao sa njegovom bivšom devojkom..!
I još gore, prekršio sam sopstveno obećanje. Približio sam se još jednoj Irkinji, a završiću ponovo povređen. Ne, ovo sam sam napravio.
Sinoć nisam mislio na posledice, a one su sada ogromne.
Rea se blago mrdnula, pa je protrljala oči. Sve do sada sam mislio da se alkohol igrao sa mnom, da je samo zbog pijanstva meni Rea bila prelepa. Ali, prevario sam se. I ovog jutra je prelepa.
Rea: Koliko ima sati..?
Ben: Uspavali smo se, podne je...
Uspravio sam se i izmasirao čelo. Odavno sam već trebao da budem u teretani, šta ću reći Stefanu zašto me nema?
Ben: Pogrešili smo, i to mnogo. Ova noć nije smela da se dogodi.
I kajao sam se i nisam. Uživao sam, prokleto sam uživao u nama! Čak bih i ponovo sve uradio isto, a ne smem. Mnogo toga ne smem u ovom životu.
Rea: Ali, Bene... oboje smo uživali, znam da jesmo. I pomoglo nam je, Bene...
I ona se uspravila i obgrlila me oko golih ramena. Ponovo me je njen miris opijao i zvao na greh. Dođavola Bene, saberi se više!
Rea: Kaži nešto, Bene...
Vrhom kažiprsta me je dotakla po bradi i okrenula mi lice ka njoj. Oboje smo i trezni bili u nekoj vatri. Zabranjenoj vatri.
Ben: Šta da kažemo Stefanu? Prvo sam bio zaljubljen u Helenu, a onda sam sa tobom...
Uhvatio sam se za glavu. Gotov sam. Stefan neće mariti za Reu, ali ću ja biti na tapetu. Proklet da sam!
Rea: Ne moraš mu ni reći, ako ne želiš... Neka ostane ovako, Bene...
Tiho je izgovorila i približila svoje usne mom obrazu. Počela je da niže sitne poljupce sve do mog vrata, te je najednom čaršav sa njenih grudi spao. Na dnevnoj svetlosti su još lepše bile, još privlačnije.
Ben: I dalje mislim da ćemo ovo skupo platiti...
To je jedino što sam uspeo da izgovorim dok su me Reini vešti prsti obuzimali.
Rea: Dođi...
Legla je nazad na jastuk vukući me za nadlakticu. Usne su joj bile prirodno crvene, pa sam ih gladno gricnuo. Nagoni su mi proradili istog časa. Svih čari od prethodne noći sam se prisetio i samim tim ugrubio svoje poljupce. Sve što je zabranjeno je previše skupo, ali i previše dobro. Rea je bila i više nego dobra, bila je izvanredna!
Rea: Neka i bude greška, ali neka bude najbolja...
Prostenjala je držeći me za kukove, pa sam se osmehnuo.
Ben: Obožavam to kad uradiš...
Njenog stenjanja i njenih uzdaha sam ostao žedan, ali ne zadugo. Ponovo ću to slušati.

Izleči mi rane 💙💎 [ZAVRŠENA]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن