Egy rossz döntés..

112 9 1
                                    


Elérve az említett címet a taxis egyszeriben lefékezett, majd hozzám fordult.

- 15 dollár.

Azt hittem hirtelen hogy rosszul hallok. Kérdően vontam hát fel a szemöldökömet.

- Mégis mi a..

- Ez van kislány! - tárta szét a kezét úgy mint aki ténylegesen csak a munkáját végzi - Nem tudok mit csinálni, ennyit számláz ez a szar!
Majd azzal a mozdulattal a műszerfalra felszerelt időmérő kis szerkentyűre bökött mely elméletben a megtett út nagyságához volt hivatott kiszámlázni a megfelelő összeget mellyel az utas tartozik a sofőrnek.. Az már egy teljesen más kérdés hogy az itteni sofőrök sokszor megbuherálják a kocsijukban elhelyezett kis mérőket, így azok a kelleténél jóval többet hoznak ki az út végén fizetendőnek. Én ezzel akkor még nem igazán voltam tisztában, így hát anélkül hogy bármire is gyanakodni kezdtem volna, csak döbbenten a kistáskámhoz nyúltam. (Még az volt a mázli hogy induláskor az ajtó fele menet azt még gyorsan magamhoz kaptam..) 

- Ajánlom hogy legyen nálad annyi csajszi.. - dőlt hátra egy öntelt, ámde elégedett mosoly kíséretében mire én egy néhány másodpercnyi szerencsétlenkedést követően sikeresen ki is tudtam halászni a kívánt összeget a pénztárcámból. Mivel ennek a nagyságú összegnek a kifizetése  nem igazán szerepelt a terveim között, más egyébre így már aligha futotta abból a kis maradékból ami a fizetést követően nálam maradt. Egy kissé bosszúsan nyújtottam hát át a gyűrött 15 dollárt, mire ő továbbra is vigyorogva átvette tőlem azt. 

- Kösz baby.. 

- Menj a francba.. - löktem ki feszülten a kocsi ajtaját (még mielőtt lett volna esetlegesen alkalma neki is megtenni azt mint amit az a sofőr tett abban a történetben..) majd választ nem várva bevágtam azt magam mögött.

A döbbent pofájából ítélve nagyon nem erre számított egy külsőre ennyire Kifinomultnak látszódó lánytól mint jómagam, ám ez engem egyáltalán nem zavart. Az már viszont sokkalta inkább, amit a pénztárcámba nézve látnom kellett.

- A rohadt életbe..

10 dollár. Ennyi. Ennyi maradt abból a 35 dollárból mely még maradt nekem az előző fizetésemből, valamint az önkéntes melómból amit a fő állásom mellett végeztem akkoriban. (A munka általában szemét összeszedésből állt úgyhogy nem volt egy leányálom..) 

A fickó ekkorra már régen elhajtott mellőlem, gondolom rájöhetett hogy én valamilyen szinten átláthattam a szitut, így jobbnak látta ha mihamarabb eltűnik mellőlem. Még mielőtt eszembe jutna jelezni a dolgot a munkáltatójának.. 

Minden mindegy alapon végül elindultam az utcán. A város ezen sokkalta bentebb eső részén már jóval nagyobb volt az élet mint a kijjebb eső területeken, az utca hemzsegett a különböző kinézettel rendelkező démonoktól, akiknek látványát ellenben addigra már teljes mértékben megszoktam. Nem volt már az mint annak idején az első napomon.. 

Miután realizáltam hogy a kicsi, ámde meglehetősen éles bicskámat sikeresen a lakásban hagytam lezavartam magamban egy jó kis cifra és maximálisan nőies káromkodást, majd betértem az első helyre melyet a szemem hirtelenjében meglátott. Valami bár féle volt arra emlékszem, ámde nem az a nagyon csili-vili fényűző luxus cucc ahova a gazdagabb rétegek járnak beszélgetni meg részegedni, hanem egy olcsóbb, ámde sokkalta lepukkantabb hely. Olyan ahova még az átlag alatt kereső lakosok is simán lejárhatnak anélkül hogy különösebb anyagi csődre kellene számítaniuk a rákövetkezendő napokban. Így aztán összefuthat az ember egy ilyen helyen bárkivel. De szó szerint Bárkivel. A tehetősebbtől az alja impekig - akiknek aztán sok esetben tényleg csak a csalásokból és lopásokból van egy minimális kis "bevételük" - abszolút bárkivel. 

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Where stories live. Discover now