- Nem olyan könnyű dolog egy ekkora vasparipát a uralmad alatt tartani. Csak mondom mielőtt még ítélkeznél..
Zavarodottan kaptam el tekintetemet a képernyőről.
- Huh..?
- Mondom nehéz az autót az úton tartani! Mi van veled jól vagy?
- Tökéletesen. Miért?
- Úgy lesápadtál hirtelen mint aki épp az imént élte át életének végső és egyben legszenvedélytelibb haláltusáját..
- Hogy lehet egy haláltusa egyáltalán szenvedéllyel teli?
Néha komolyan elgondolkodok azon hogy Blitz valóban a fejét játsza ilyen esetekben, vagy elméje tényleges csak a szexre és az akörül megemlíthető dolgokra van lekorlátozódva és dekódolva..
- Hát mondjuk ha.. Élvezettel purcansz ki. Halálra basznak például.
- Miért érzem azt hogy ez egy viszonylag hosszú, több órás elmélkedésednek lehet a többszörösen visszafejtett végkifejlete..?
A választól óvakodva zártam le a kijelzőmet, nem lettem volna képes hirtelen abban a helyzetben döntést hozni. Kövessem őt vissza? Vagy hagyjam figyelmen kívül és tegyek úgy mintha az egész dolog meg sem történt volna? Az ég szerelmére Amy Bryce, ez csak egy kibaszott Sinstagram követési értesítés.. - morfondíroztam - És ha Fizz az akkor mi van? Biztosan valahogy.. Kikövetkeztette a nevet. Vagy csak egyszerűen zseni a srác és.. Nem tudom. Olyan energiákkal dolgozik az elméje melyet egy átlagos szembejövő még csak értelmezni sem fog tudni feltehetőleg soha életében..
- Igazából ja, mondhatjuk.. - gondolkodott el, majd még nagy hirtelen hozzátette - De most komolyan Amy.. Csak gondolj bele! Addig kefélnek téged alulról míg nem a szíved egyszercsak fel nem adja a hatalmas adrenalinlöket által megindított pulzusszám növekedést! Belehalsz az élvezetbe..!
- Hogy halhatnék meg újra ha egyszer én már halott vagyok eleve..?
- Nos hát.. Egyébként egész könnyen. Ha onnan nézzük hogy évente van népírtás..
A szó a torkomat égette.
- Hogy micsoda?
- Népírtás.. Tudod amikor jönnek azok a szárnyas barmok aztán elözönlik a városok utcáit. A túlnépesedés elkerülése végett csinálják.
- A szárnyas mik..?
- A Menyből küldik le őket. Gigerli faszkalap az összes.. Jönnek a bazinagy lándzsáikkal aztán ha azok közül akár csak egy is eltalál.. - egy enyhén elhúzta száját - baszhatod..
Agyamnak időbe tellett már csak az is hogy egyáltalán sikerülhessen neki normálisan befognia a hallott információt. Öldöklés a pokolban..? Egy helyen ahol már eleve halott lelkek tengetik részeges mindennapjaikat? Mi a fasz? És ráadásul pont a Menybéliek által, akikről pont hogy az van elterjesztve hogy mekkora kibaszott nagy valakik csak azért mert képesek voltak leélni úgy egy egész életet hogy másból sem álltak ki csakis a saját maguk általi önkényes önsanyargatásukból? A 7 főbűn teljes mértékbeli elkerüléséből amik nélkül már jobbára nem is ember az ember? Hát hol marad az a mindenki által ismert jóindulat? A jószándék? Ennyit ér a szentség és a szüziesség? Az egyenesség? Hol marad az empátia? Ja hogy az már nem jár.. Pusztuljon csak a férgese igazuk is van.. Minek ide élet.. Haljanak meg gyermekek, éhezzenek áratatlanok mert ez olyan jó buli.. Sok a rákos odafönt és túl sok a mindenki szerint bűnös lélek. Ó de kár.. Valóban igazán kár hogy van aki képes is arra amit a köznyelvben csak úgy nevezünk hogy gondolkodás, aki képes meglátni hogy a felhőkön faszát verdeső uruk szabályzata mennyire kibaszottul is élhetetlen, és inkább megy bele egyszerre az összes létező tévelybe, csakhogy ne kelljen önmagát lelkileg teljesen véresre korbácsolnia és betartatni magával egy teljes mértékben hamis látszatot keltő életnek a művileg előállított szabályait. Az ilyen az rossz ember, az ilyen az takarodjon le a picsába halála után a földek alá, sorvadjon csak el lelkének minden cafatja a pokol "tüzeiben".. Ennek fényében már én sem tartottam olyannyira kegyetlen dolognak azt hogy végülis idekerültem.. Akarna a franc annyi álszent, ámde legbelül mindannyiónknál is kiéhezettebb birkával egy örökkévalóságig egy helyen élni.. (Bizony tudd meg, 10-ből 8 esetben biztosan az egyházi személyek lennének azok akik ha tehetnék rongyosra basznák a világ összes létező fiatal nőjét és gyermekét..;))
- De ha jól betárazol minden szarból simán túl lehet élni. A lakásokba többnyire ugyanis nem törnek be.
- Többnyire..?
- Szökőévente egyszer ha lehet ilyesmiről hallani, de olyankor is inkább az ilyen népesebb irodaházakat szokták maguknak kiszemelni. A magánházak aligha érdeklik őket. Tudod, ők a bűnösökre pályáznak a leginkább..
- Milyen jó hogy én pont az vagyok..
- Nyugi.. Lejövünk majd ide valamelyik másik gyűrűre és akkor biztosan nem lesz baj. Nem jellemző az hogy ide akarjanak nagyon lejutni. Épp emiatt hogy a bűnösök nagytöbbségben odafent kószafaszálnak össze vissza a Büszkeségen. Nagyon kevesen vannak csak így mint te.
- Aha..
Egy kicsit talán sikerült lenyugodnom. Ám a kétségeim teljesen valahogy mégsem tudtak elszállni. Hisz végülis.. Ha azok az akármik ténylegesen a pokol népét jönnek le írtani.. Akkor mi okuk lehetne arra hogy az idelent születetteket bármiért is megkíméljék? Csak azért mert idelent jönnek a világra még nem jelenti azt hogy nem is képeznek akadályt az felsőbb hatalmaknak.. Egyértelmű ugyanis, számomra legalábbis az volt hogy ez a 'védelem a túlnépesedés ellen' cucc is csak egy kifogás melyet direkt azért hoztak létre és adták nyilvánosság tudtára hogy lehessen mire ráhúzni aztán az évente megrendezésre kerülő vérorgiákat miközben a nagyuraknak jószerivel mindebből pénze is származhat, nem is kevés..
Igazán találó.
- Nincs okod a pánikra. Volt már részem néhányban, tudom hogy mennek a dolgok abban az egy hétben míg tart az a szar.
- Egy hétben..?!
- Aha. Egy hétig portyáznak folyamatosan az országutakon és városokban is egyaránt.
- Az országutakon miért?
- Hogy ne lehessen esélyük a bújdosóknak lentebbi gyűrűkre menekülni. Ezért is szokott az lenni hogy az esemélyt megelőző egy hétben tömegek rohanják meg a gyűrűszerte megtalálható összes felvonót. Olyankor szokott elkezdődni ugyanis az őröknek a különböző módokon történő lefizetése ami vagy bejön vagy nem, olyankor próbálják meg sokan a miénkhez hasonló módokon kijátszani a rendszert és még sorolhatnám. Van hogy egészen sokaknak sikerül is ez és eljutnak a felvonóig. Csakhogy mivel nem gondolnak arra hogy a liftekben esetlegesen kamerák is lehetnek elkezdik aztán leleplezni az idióták saját magukat.
Elvigyorodott.
- Hallottam én olyat is hogy egy faszi a lengő heréit mutogatta ki a kocsinak az ablakán, mondván hogy beszophatja a rendszer. Igencsak ledöbbent amikor a Haragon néhány odarendelt biztonsági nagykutya fogadta..
Akaratomon kívül bár de felnevettem.
- Na jó..
- Az fasza volt mondjuk.. - bólintott Blitz is úgyszint - Benne is volt a másnapi hírekben.. Szegény pali nagyon megszopta, rászállt a médiától elkezdve a tetves Juliska néniig mindenki.
Nevettem.
- Szóval relax baby. Idelent biztonságban leszel. Főleg ha minél lentebbi gyűrűre mész. Itt például tuti lenne a siker..
Az elénk táruló rózsaszínes égbolt tökre olyan hatást keltett mintha valami vattacukor szerű anyag borítaná be teljes területében az egész várost. Néhol ez a világos pink átment egy kicsit indigósabb beütésbe, de alapjáraton elmondható hogy az ég a Lustaságon olyan mintha gyermekkorunk fantáziavilága elevenedett volna meg teljes mivoltában.
Végre gázt adhattunk.. Eddigre már sikerült a seggemet olyanszinten elülnöm hogy a háromnegyed részét már nem is éreztem, így hát a gondolat hogy mostmár ténylegesen is megindulhatunk az előttem még továbbra is ismeretlen célunk felé egészen feldobta a hangulatomat.
Ami odakint várt miránk a liften és a köré épített betonburkon kívül.. Anyám, minthacsak egy teljesen másik világba csöppentem volna bele hirtelen. Olyan típúsú házakra láttam példát melyekre a Büszkeségen aligha gondolhattam volna.
Ezen 666-os liftnek az állomása éppenséggel pont egy ilyen sétálós ligetes cuccli mellett helyezkedett el, szinte majdnemhogy közvetlenül. Lényegét tekintve egészen sokmindenben egyezett a Pentagrambeli Döglődő sétányhoz, annyi különbséggel hogy ezen a helyen sokkalta kevesebb fásszárú volt megtalálható amit pedig már egyértelműen a park előnyére lehetne kapásból is írni. Kevesebb fa, kevesebb letelepedő fosztogató. Ez pont ilyen egyszerű. A fásabb, rejtettebb helyek úgy vonzzák őket mint elhullajtott morzsák a hangyákat, ha pedig valahol még a közvilágítással is spórolnak akkor pedig már egyenesen halálsorrá változhat az adott hely vagy utcaszakasz.
- Klassz.. - kémleltem körbe őszinte elismeréssel az arcomon, feltűnt ugyanis hogy a tér mennyire is tiszta ahhoz képest hogy minden egyéb körülménytől függetlenül még továbbra is a pokol egyik bugyráról beszélünk - Milyen igényes..
- Az. Valóban az.. - Blitz egy tőle megszokott laza mozdulattal lódította ki a furgont az állomástól elvezető szervízútra, mely nem tért el túlsokmindenben a Pentagram citybelitől. Elnézve az állomás ottani épületegyüttesét nem igazán tudtam túl sok olyan igazán szembetűnő különbséget találni a kettő között. A séma az bizonyára minden gyűrű esetében hasonló lehet, a kocsik száma itt sem adta lejjebb, egész hosszan elnyúló sor mellett lehetett szerencsénk ugyanis végighaladni. A balkéz felől elhelyezkedő park meglehetősen nagynak látszódott, körülötte egy fémből megmunkált kerítés képezett határt a külső közterület és a belső sétálóövezet között. Meglepett ez a fajta megoldás, nem volt az az én számomra olyan nagyon megszokott látvány hogy valahol ilyenszinten odafigyeljenek egy bizonyos terület elhatárolására, gondozására mint ott annak az egyetlen földdarabnak az esetében. Ez esetben is a teherszállító lift esett hátrébbra, kocsik végeláthatatlan tengere emitt is. Ez az egy változatlannak látszott.
- Hol vannak a lakosok ? - tettem fel értetlenkedve a kérdést mire Blitz szintúgy értetlenül válaszolt is.
- Mondjuk mindenütt?
- Úgy értem ott bent - böktem egy laposabb mozdulattal a feketére mázolt kerítésre közvetlenül mellettünk, a park ugyanis végig ott húzódott az állomás egésze mellett. Padok végeláthatatlan sokasága, macskakő amere csak a szem ellát. Fákból néhány, és persze tömérdek lámpa az elegendő fény érdekében.
- Ja.. Hát nem tudom. Eddig akárhányszor csak lejöttem ide szinte mindig üresnek tűnt. Véleményem szerint ennek kiépítése is csak egy újabb ok lehetett a pénzmosásra. Semmi több. Elhiheted hogy itt nem fognak a polgárok csak úgy lejönni sétálgatni..
Elhittem.
- Ez jogos pont..
- Errefelé a legtöbb ilyen beruházás az csak erről szól. Pénz a zsebekbe oszt ennyi. Amúgy meg a kutya nem is használja ezeket. Megcsinálják aztán állnak üresen. Más városokba igaz még nem jártam erre, itt Dreamsville-ben viszont biztosra tudom mondani hogy ez az általánosságban bevett "hagyomány". Megépítenek egy csomó fényűző házat meg mit tudom én még mit, aztán az abból bejövő pénzt Belphegor szépen elherdálja más főurakkal egyetemben.
- Ó szóval ők így mondhatni összejátszanak nem?
- Persze hogy összejátszanak, hát egykutya az összes- lelassítva lassan a szervízút végéhez érkeztünk, előttünk is utca nyílt, valamint tőlünk jobbra és balra is folytatódott tovább az úttest. Még jó hogy volt oda lánpa beépítve, a forgalom az valami brutális volt ugyanis. Ellentétben azzal amit az ember elsőre gondolna nincsen kisebb forgalom még attól függetlenül hogy a gyűrű a Lustaságról, mint az egyik élen járó főbűnről lett elnevezve. Rengeteg autó érkezett csak simán az állomásra is. Ezek a főutak baszki rendesen tömve voltak járművel..
- Bár Belphegorról köztudott hogy főként Mammonnal játszik össze szóval..
- Vagyis a Kapzsiság uralkodójával.
- Úgy van.
- Aha.
- Nem véletlenül van az tudod hogy.. - a mi lámpánk zöldre váltott így a lehető legsietősebben be is soroltunk a 8 sávos főút egyik belsőbb sávjába miközben jobbra lekanyarodva indultunk el együtt a tömeggel - ..a Lustaság az egyik legfejlettebb gyűrű a 7 közül.
- A Kéj hanyadik legfejlettebb? Szerinted.
- Hát.. Ezt nehéz lenne mondjuk megmondani de szerintem szorosan állhat valahol a Lustaság és a Kapzsiság mögött. A Lustaság a vezető az egyértelmű, az ide született vérbeli lakosok miatt kényszerült rá az itteni kormányzat hogy minél fejlettebb technikákat kezdjenek el alkamazni.. Belphegor adja el a technikai fejlesztéseket Mammonnak, Mammon pedig adja a lóvét Belphegornak..
Oldalra pillantva ámulva néztem fel a szinte már eget karcolgató magas toronyházakra és irodaházakra. Meglepődve tapasztaltam hogy egyes parkolóházak között (már majd kicsivel beljebb érve Dreamville belvárosában) levegőbe kiépített átjárókat lehet látni x. emeleteik között. Tudod hogyha valaki parkolót keresne mondjuk éppen és nem talál az egyikben (mert előfordulhat) akkor ne kelljen leautózzon x emeletet hanem csak odahajt a hozzá éppen legközelebb eső ilyen átjáróhoz majd egyszerűen csak épületet vált. Ilyenből egyébként baromi sok volt, ezek a parkolóházak az esetek túlnyomó többségében vagy nagyobb plázáknak/bevásárlóközpontoknak adtak parkolóhelyeket, vagy pedig olyan nagy mamut cégek irodaházainak, amelyek köztudottan többszázezres foglalkoztattsággal bírnak, démonok tízezreinek adnak egy időben munkát. Az ilyen helyeken elfogadható az ha van egy vagy két többszintes parkolóház.. Bár kötve hiszem hogy az összes ott dolgozónak elég lenne. Már csak az utcáról érkező parkoló sofőrök miatt sem, akik általában valami teljesen másik helyre igyekeznek éppen, csak parkolóhely híján felkényszerülnek az ilyen helyekre. Láttam aztán én még olyan parkolóházakat is amiknek tervezésekor nem álltak meg ennyinél. Volt amelyiknek az oldalán egy vagy több liftakna is ki lett építve, a fentebb parkolók számára lehetett ez elsősorban kitalálva, tetőtől talpig üvegből összerakott felvonók járkáltak ide-oda, néhol még az épületek között is liftekkel jártak a helyiek.
És akkor már az olyanról mint a mozgójárda nem is beszéltem.
Mi azonban éppenhogycsak a szélét ha érinthettük a belsőbb, forgalmasabb területeknek. Utunk ugyanis hamar kivezetett a zajos belvárosi dugókból, és egy negyed órával később már ott száguldoztunk a külső kerületek egyikében, a tipikus kertvárosi övezet azon részében ahol a kertesházakon kívül nem is igen lehet másfajta ingatlant látni. A gazdasági fejlettség azért az keményen meglátszott a házaknak az általános állapotán. Oké volt köztük néhány lepukkantabb is nyilván, de a többség az egész jól nézett ki. Voltak köztük komoly kecók az egyszer biztos.
- Hihetetlen hogy mindez még továbbra is a pokol..
- Csak azért habarodtál bele ennyire mert nem ismered még a gyűrű növény és állatvilágát.. - vont vállat Blitz csak amolyan átlagosan, holott pontosan tudta, illetve, tudnia kellett hogy ezzel valójában csak méginkább kíváncsivá tett a téma iránt.
- Miért mondod ezt?
Egy kereszteződéshez érve tömény csoki illat csapta meg az orromat, néhány másodperccel később pedig már meg is láttam ennek az okozóját. Egy látszólag is újonnan nyílt fánkos árválkodott egymagában az egyik oldalban egy csomó másikfajta üzlet mellett, amelyek azonban éppenséggel pont hogy zárva tartottak.
Az illat feltehetőleg Blitz figyelmét is felkelthette, ugyanis szinte azonnal követte is a tekintetemet.
- Hát csak mert.. Igen érdekes..
Sokat sejtetően elmosolyodtam.
- Meghívhatlak ha gondolod..
- Nem! - vágta rá azon nyomban mire ismét felnevettem - Ma már egyszer hagytam hogy a földbe döngöljél, most nem fogod ezt ismételten megcsinálni!
- Most miért? Csak segíteni akartam..
- De nem kell mert.. - gondolatban végifuttatva a lehetséges kimeneteleket inkább gyorsban váltott is - Mindegy. Kérsz olyat?
- Hát nem is tudom..
- Szóval igen. Jó, egye fene.
Imádom amikor átlép ebbe az 'engedékeny apuka' szerepbe. Tökre arra hajaz legalábbis szerintem. Nevelőapukám volt ilyen mindig annak idején..
- Egy angyal vagy..
- Na persze.. Ilyenkor már egyből jó leszek mi?
- Menj már ez nem így van..
- Valld csak be hogy a pénzem kell neked.
- A nem létező..?
Egy pillanatra elbizonytalanodtam hogy ez talán mégiscsak durva volt még részemről is.
- Ez kedves volt..
- Bocsi, igaz..
- Hagyjad már csak szivatlak - vette kezébe az én kezemet olyanformán mint a magy szerelmesek szokták a fullra romcsi filmekben. Az ő keze alul míg az enyém felül - Ne vedd komolyan. Amúgy pedig igazad van, csórók vagyunk ez tény De!
Mutatóujját figyelmeztetően felemelve nézett rám a kocsi leparkolását követően.
- Tenni fogok arról hogy ez megváltozzon. Ígérem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
FanficEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...