Személyem megvallja..

13 1 2
                                    

És hogy nekem mégis mi dolgom akadhatott még a Blitzel való közös életünk megkezdése előtt mondhatni kevesebb mint egy nappal? Leszámolnom a saját magam zatyvatag merengéseivel. És hogy mit is érthet ez a szerencsétlen pontosan ez alatt? - kérdezhetitek egyébkét abszolút jogosan.
Ezen kérdésre a válasz az talán némelyikőtöknek kissé meglepően hangozhat majd, ígérem viszont hogy legkésőbb a végére, - már úgy értem hogy a teljes sztorimnak a legvégére - birtokotokba is vehetitek már majd a számotokra megfelelő válaszokat. Ugyanis addigra már mind adott lesz amire érzéseim szerint szükségetek lehetne majd.
Az elméteket feszegető kérdésre a válasz nem egy tárgyhoz, sőt még csak nem is egy bizonyos tájhoz vagy helyszínhez kötődik.
Az önmagamba vetett hitemnek megrengése - azt hiszem talán kisebb részben örömötökre, nagyobb részben aggodalmatokra - Fizz személyének lehetett köszönhető. És hogy mégis mi szerepe is lehetett éppen neki az én Blitz irányába történő elköteleződésemet illetően? Észérvek szerint megfogalmazva semmi az égadta egy világon. Gyakorlatban ő csak egy, a mi körünknek határain kívül élő "ismeretlen" valakinek a szerepében játszott szerepet, a véleményének heves hangoztatásán kívül más bűnt nem igen lehetett még akkor felróni az ő számlájára. Na de hogy pontosan mit is jelentett a jelenléte az 'egyéb' kategóriába sorolható lélektani szempontokat tekintve?
Dióhéjban mondva zavart. Mondatai akkor is ott visszhangoztak a fejemben amikor a tudatos énem éppen talán nem is gondolt a randi megkezdését megelőző néhány órára. Vizuálisan is előttem volt a kép a kocsiról. A jeep-ről, mely a beépített specifikációit tekintve százszorta előbbre járt Blitz évszázados csodafurgonjával szemben. Előttem volt a klíma és a hűsítő levegője, ahogyan pernyeként omlott minden egyes lehűtött oxigénatom a szinte már sercegő bőrömre.
Elébem vetítette agyam továbbá a tekintetet is, melyet akkor sem tudtam lerázni teljesen magamról amikor már jóvalta később a paplan takarásában szeretkeztünk Blitzel ketten együtt ősszebújva, forróságtól átitatva. Előttem volt és mintha még az álmaim kósza kavalkádjában is engem figyelt volna. A megvetés, a gúny mely akkor jellemezte őt hogyha Blitz személyéről volt kénytelen bizonyos helyzetekben - legfőképpen velem összekapcsolva - néhány szót mondani vagy éppen egész regéket összehordani kútfőből még a minimális rágyakorlást is teljes mértékben mellőzve, profi módon improvizálva és adottságból adódóan mesterien keverve és kutyulva a szavakat egymással.
Éppúgy bennem voltak mindezek mint ahogyan az átszellemült, átható pillantásai is melyeket mindig és kivételt nem képezve csakis akkor "vett használatba", amikor minden egyéb más dolgot vagy gondolatot háttérbe szorítva csakis egyedül énrám fókuszált. Rólam mondott valamit vagy hozzám kapcsolódóan osztott meg valamilyen harmadik témából (ami se nem Blitz és se én nem voltunk) származó gondolatot vagy eszmefuttatást, netalán egy aprócska bókot melyet simán lehetett volna venni baráti hülyülésnek is, ha nem lettem volna 100%-ig biztos a tények állásával.
A Blitz irányába tett ellenszenves reakciói mutattak rá arra mely gyakorlatilag már a legelső találkozásunk legelső pillanatától kezdve ott bújdosott minden beszélgetésünkben, minden szavunkban és minden mozdulatunkban. Az egymás felé titkon érzett szimpátiát soha, semmi pénzért nem lettünk volna képesek nyíltan egymás tudtára hozni, tudja a jó balga isten hogy pontosan miért is nem, a lényeg hogy míg ez nálam megállt egy erősebb kötésű baráti szinten, addig nála a folyamat nem állt meg ennyire a dolgoknak a legelején. Fizz esetében ez a kis csíra nem lett idejében megfojtva, elfojtva a világ vad természetétől, és hogy - hogynem úgy alakult hogy semmi egyéb más ne állhasson az érzések útjába, láss csodát a kezdeti viszonylagos baráti kapcsolatból lett egy erősebb kötődésű szerelmi vágy az én irányomba. Na most ezzel én nem is igazán tudtam addig mit kezdeni, és volt egy olyan háttérbe vont balaejtelmem is hogy a jövőben sem igen fogok tudni felette teljesen napirendre térni.
Hogy ezt ő tudta - e biztosra az elejétől fogva vagy csak jóvalta később a rá következő nap - tegyük föl - délutánján eszmélt rá hogy na basszus belőlem neki igenis részesülnie kell vagy ha nem összeszakad a föld az éggel azt nem tudom, egy dologban lehettem csak az életem valóságosságánál is biztosabb, az pedig az ezen gondolataim megjelenése előtt lezajlott részeges chatelésünk bizonyossága volt melyet ugye csak az egyikünk lehetett képes teljes mértékben józanul és ésszerű gondolkodással felfogni és megérteni. Tekintve ugye hogy míg Fizz egy alap ösztönlény szintjére lesüllyedve írogatta nekem a lelkének minden egyes apró rezdüléséből megszülető gondokatokat, addig én próbáltam a felfogásukon kívül mérlegelni is a helyzet súlyosságát és aszerint dönteni a szitu további menetéről hogy abban lehetőleg senki se lelje végül lelkének és mivoltának a teljes halálát.
Nem volt könnyű, azthiszem ezt elmondhatom. Próbáltam rá úgy tekinteni mint annak előtte bármikor de figyelembe véve azt hogy szerelmének ő aligha volt képes normálisan üzemelő gátakat megszabni és létrehozni, idővel a helyzet kezdett egészen kibírhatatlanná válni. Fizz nem hagyta azt hogy a feledés homályába merüljenek az őszerinte teljes mértékben közösnek mondható érzelmeink, és megpróbált hát mindezért elkövetni mindent hogy végül ő lehessen az aki levesz a lábamról a Nyilvánvalóan teljes értéket képviselő dollárjaival és a különös módon már akkor is ható sármjával..
Na ja akkor beszéljünk most egy kicsit erről is.
Amikor úgy döntöttem hogy én mindig is egy őszinte személyként fogok ide kiállni elétek "beszédeket mondani", önkéntelenül vállaltam azt is hogy ezen döntésemmek köszönhetően esetlegesen szerezhetek majd a későbbiekre nézve magamnak olyan hallgatóságot is amelynek tagjai valami számomra teljesen érthetetlen indokból kifolyólag ugyan, de negatív érzelmeket kezdenek majd el táplálni az én kis szerény, tökre teljesen mindennapos személyem irányába. Az ő szemükben előre szólok hogy nem leszek valami túlzottan népszerű. Jobbnak érzem leszögezni ezt most jó előre, mielőtt még a torkomnak kezdenének el teljes erejükből nekiugrálni égetett vasvillákkal hogy na erről bazdmeg csajszi nem volt szó..
A lényeget tekintve annyi volt csak a helyzet slamasztikája, hogy ha csak a kinézetre hajtottam volna rá a belső értékek teljes mértékbeli szőnyeg alá söprésével, akkor bizony Fizz is lehetett volna nálam az első percről fogva is esélyes, tekintve hogy már a sinstán fellelhető kocsiban pózolós fotójánál is meg kellett álljak egy egészen hangyafasznyi kis pillanatra, hogy kitörölhessem elmémből a még csak kezdeti formájában ugyan, de felmerülő sületlen badarságot. Hisz ott ült mellettem már akkor is a nagy Ő, Blitz kegyetlen személyében. Ott gubbasztottunk ketten a fánkos előtti forró patkán, tömve magunkba ezer számra a testünk számára full teljesen felesleges plusz kalóriákat. Az a csábos tekintet ahogy aztán ő rám tekintett.. Amikor azon volt hogy szép szemeivel lassan rávegyen engem az utolsó darabnak a vele való megosztására (ami aztán persze nem jött össze neki mert azért mégiscsak fánkokról volt szó..)
Na hát akkor meg aztán főleg felednem kellett eme szarságaimat, így is még az Isten is megsegített amiért Blitznek addig még egyetlen egyszer sem jött össze az hogy még ha csak véletlenül is de megleshesse a talán túlságosan is hűséges sinsta követőmnek a poklunkban egyébként igen nagy számokban látogatott accountját. Biztosan felismerte volna, az olyan ősellenségek mint amilyen ők voltak akkortájt ketten egymásnak általában mindent is tudnak a másik félről, hiába gyűlölik és utálják mint a büdös szart. És akkor már jöhetett is volna egyből a hidegzuhany.
Komolyan, hiányzott ez volna bárkinek?
Na szóval hogy bizonytalan voltam-e? Nagyon is. Szerettem-e annyira Blitzet hogy lemondjak az esetlegesen felmerülő Egyéb szexuális vágyakozásaimról? Abszolút.
Képes voltam nemet mondani és elvártam volna ezt Fizztől is. Hisz.. Nem minden a szex mint ahogy azt oly sokan tagadják is önmaguknak hogy de igenis az jelenti az életet.
Nem. Illetve.. Részben igen, egyéb részeken azonban vannak még másabb jellegű pontok is melyek éppúgy elől kapnak helyet a minden szempontból egészséges élet megtartásához szükséges létfontosságú elemek sorrendjében mint ahogyan az imént felvetett szexuális izgalmak és aktusok is.
Reményeimmel ellentétben azonban nem igazán voltam én arról teljes bizonyossággal meggyőződve hogy mindezzel Fizz is tisztában lehet. Nyilván nem azt az estét választottam ki arra hogy mindezzel előrukkoljak neki, hisz úgysem fogta volna föl csak esetleg azt hogy Én beszélek neki valamit a Szex-el kapcsolatban, ez viszont nem jelentette azt hogy a dolog várathatott volna magára akár csak egy hetet is.
A gond ugyanis nagyobbá nőtte ki magát mint amivel én eleinte számolni kezdtem.

..
Egy halovány sóhaj és egy apróbb lökődés a jobb vállam irányából. Az eszemmel ellentétben látásom akárcsak a sasé, hallásom pedig mint a hiúzé.
Meglepődve tapasztaltam hogy Blitz drágám hajtotta csak rá a fejét a vállamra, ehhez a székén kicsivel lejjebb csúszva érte el a számára kényelmes testhelyzetet.
Szívem minduntalan nagyobbat dobban olyankor ha érintését magamon bárhol életigenlőnek tapasztalom. És ezalól szinte sohasincsen kivétel. Ő amikor hozzám ér verejték csurran le a halántékomnak teljes egészén. Kiver a víz és lúdbőrözni kezdenek a végtagjaim.
Számnak két oldala akaratlanul is felfelé kanyarodott, kezem pedig már ott is landolt azonnal bohókás kis fejének a legtetején. Mat ebből mit sem hallhatott a rádióból egyre csak harsogó rock daloktól (ne kérdezd, az éjszakai rádióadásoknak többnyire idelent nem szokott nagyon értelme lenni), én azonban tisztán és minden egyebet kizáróan hallottam ahogy halkan, de tényleg csak igazán halkan ismételten dorombolni kezd..

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Where stories live. Discover now