Nos tehát szögezzük le még az elején hogy ez nem egy fejezetként fog napvilágot látni hanem sokkalta inkább mint egyfajta fontosabb közlemény.
Nem kell megijedni, no para nem hagyom abba, de még csak ideiglenesen sem vagyok hajlandó felfüggeszteni az írást hisz az idők alatt borzasztó mód a szívemhez nőtt ez a történet a karaktereknek minden védjegyével, adottságával együtt.
Ebben a néhány sorban csupán csak jelezni szeretném felétek a jövőre való tekintettel hogy ez a könyv habár részben a sorozatbeli helyszínekre alapszik és annak használja fel alapvetően a karaktereit (Amy és még egynéhány szereplő karakterének kivételével persze), a sorozat történetével mindezek ellenére aligha kívánok a könyv sztorija folyamán bármilyen szinten is foglalkozni. Ugyanis mint ahogyan az imént említettem is, ez a könyv egy fanfiction ami a sorozat történéseit csak induló alapként használja fel ahhoz hogy annak rendje és módja szerint képes lehessen - avagy képes lehessek - beindítani a fejemben jó előre kiötlött sztorit annak minden sajátos fordulatával és részletével együtt. Hogy képes lehessek minden apróságával együtt felvezetni nektek a történetet mely már a tavalyi 2022-es év augusztusa óta a fejemben van. Úgy, és olyan formában ahogyan én azt saját magam megkreáltam az elmémben.
❗️Innestől fogva bármi nemű egyezés a könyvem sztorija és a sorozat kánon szerinti története között szigorúan csak a véletlennek lehet betudható.❗️
Sem történést, sem pedig karakterfejlődési folyamatokat nem kívánok az eredeti sorozatból ide átültetni, minden amit ezidáig olvashattatok és amiket majd még csak eztán lehet majd szerencsétek elolvasni csak is kizárólag az én érdemem. Általam lett összerakva, elképzelve, megfogalmazva.
Ezt szerettem volna veletek már sokkalta hamarabb is megosztani, csak valahogy sohasem tudott mindidáig kijönni erre a lépés.
A továbbiakban megkérlek bennetek hogy az itt elolvasottak tudatában fogyasszátok könyvemnek fejezeteit🫶
Ennyike. Köszönöm hogy végigolvastátok!🤗
YOU ARE READING
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
FanfictionEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...