Megvan az az érzés amikor valami olyan megrendítő, vagy éppen elborultan hihetetlen dolog történik az életedben hogy még te magad is elgondolkozol hirtelen azon, hogy vajon mi értelme is annak hogy te itt élsz és lélegzel ?
Megvan? Akkor ezt az érzést most tornázd fel magadban nagyjából a kétszeresére, egy jó kis gyomorösszehúzódással megfűszerezve.
Megcsináltad? Élsz még? Akkor jó, mert ezúttal azon megtiszteltetésben részesülhetsz hogy ezeket a sorokat elolvasva és feldolgozva elraktározhasd a tudatodba.. Hogy a pokol népe kurvára és rohadtul nem egy szent bagázs (:
Újat mondtam ugye? Meghiszem azt. Az én sztorim az úgy kezdődik hogy..
..KÜLDÖTT EGY DÏCKPICKET. EGY KIBASZOTT FUCKIN' DÏGPICKET! Fel tudod ezt fogni? :))
Telefonom rezzenését megérezve kérdően fordítottam annak kijelzőjét magam felé. Nem gondoltam volna semmi egetrengetőre, hisz végülis mi volt aznap? Egy teljesen normális és mindenki által bőszen gyűlölt munkanap. Ilyenkor aztán semmi impulzív nem történhet, igazam van ?
Hát kurvára.. 😂
Fizz mellettem fél kezét az ablakon kilógatva gondolkozott valami teljesen random dolgon (jó, igazából tökre fogalmam sem volt hogy mi is járhat pontosan a fejébe, én ezt most csak az egyszerűsítés végett mondtam így) A lényeg hogy néma csendben elvolt ő úgy akkor ott magának, látszólag elég volt már csak a kajálásba történő beleegyezésem
is ahhoz hogy egy normálisabb szintre visszatérve egy teljesen átlagos Fizz válhasson belőle akit még én sem kívánok a hátam közepére és más sem fogja a felmenőit szidni ha éppen idegességében egy tőle alapvetően borzasztó távol álló mutatványt hajt végre az úton randalírozók között.. Tehát mindenképpen előnyösnek látszott a dolog.
A zene egy kb. 10/5-ös erősséggel verethette a hangszórókat, amikor is én megláttam Azt..
Ott volt, ott díszelgett a chatünkben a farka az én tündöklő egyetlenemnek.. Állt mint a cövek természetesen, egyértelmű volt mi is történhetett.
Ha papírformában kapta volna tőlem azt a képet az már akkorra biztosan rongyosra lett volna áztatva, a digitális forma miatt viszont ettől a dologtól nem kellett nagyon tartanom. Attól viszont már annál inkább hogy a látvány amely elém tárult mennyire számíthat egészségesnek..
Bazmeg ez kurva nagy volt.. Mármint, úgy értem hogy Tényleg baszottul nagy..
Azt hiszem nagyobbat eshetett az állam mint az országos rekordot tartó bungee jumpingos a hídról.. Ez.. Valami elképesztően vérfagyasztó volt a számomra. Mármint félreértés ne essék, nem minthogyha nem néztem volna ki ezt őbelőle, nem erről volt szó, csak akkor valahogy kedvem lett volna a lehető leggyorsabb módon elpárologni a földnek a színéről, mielőtt még Fizz mindezt véletlen megsasolja..😀
Ennyire gyorsan nem csuktam még be szerintem üzenetet mint akkor azt az egyet.. Úgy ugrottam ki a felnagyított fotóból mint akibe áramot vezettek..
- Ez itt egyedül csak a te érdemed, baby.. Na hogy tetszik..?
- Ember mi a fasz? Mármint, baszki..!
A 'látta' szöveget megpillantva némileg elgondolkodtam hogy mi a tetves kurva élet, de aztán a 'mégis hogyan' gondolatomon túllépve gyorsan rákérdeztem.
- Normális vagy ?
- Még szép hogy.. Ennyire tisztán sohasem láttam még ennek előtte mint most..
- Azt gondolom..
- Te azt el se tudod képzelni mit is váltasz ki belőlem édesem..
- Vannak gondolataim.. Pont most mutattad be magad is.
- Na jó de ez még csak a bemelegítés volt tudod jól..
Ó valóban ? Jó tudni..😀
- Szóval ez neked a benelegítés.. Az igen.
- Egy óra múlva szívem.. Várni foglak.
- A címem az egyébként nem kellene ?
Visszatartott vigyorral vártam a választ.
- Ja, de, igen azzal mondjuk megdobhatnál..
- Mindjárt gondoltam, na jó..
Bepötyögve a címet melyet egyszer már ugyanígy megadtam, csak akkor valaki másnak egy tejesen másik szituációban elküldtem azt, majd megvártam hogy megnézze. Ekkor már eltelt néhány pillanat mire újra olvasottá vált a dolog, fetételeztem elkezdhette közben magát úgy ahogy de összeszedni..
- Neked egyébként nem dolgoznod kellene ? Tudtommal rátok szakadt ma az istennyila is..
- Az ráér..
- Való igaz, kell a pihenő..:)
- Holnaptól minden megváltozik édesem..
- Igen, holnaptól pofa be fog lesz, és koncentráltabb munka.. Nehogy elhidd hogy majd én hagyom hogy szétcsússzon a cégetek csak azért mert kegyelmed látástól vakulásig az én szebbik felemet fogja majd nézegetni..
- Aljas vagy..
- Inkább csak előrelátó.. A kettő nem éppen egy és ugyanaz..:)
VOCÊ ESTÁ LENDO
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
FanficEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...