Miért is ne..

72 5 0
                                    

Aztán percekig mondhatni semmi sem történt.. Ültünk az ágyamon, teljes némaságban miközben a tévé folyamatosan és megállíthatatlanul csak ontotta magából az ormótlan nagy faszságait.. Nem mellesleg az oka annak hogy viszonylag ritkán is nézek tévét az pont hogy ez. A leadott műsorok 90-95%-a nem szól másról csak az eszement lövöldözésekről, öldöklésekről.. Buzdítják a jónépet az agresszív viselkedésformákra miközben elhitetik velük hogy amit tesznek az jó. Sőt mi több, elfogadott. És ebben a kifejezésben lapul az az icike picike kis titok, melytől olyanná vált, és válik folyamatosan napjainkban is az itteni társadalom, amilyen.. 

Bele van építve a köztudatba az hogy mi a társadalom által befogadott, elfogadott viselkedés, és ha valaki csak egy minimálisan is, de eltér ezektől, az már egyből kitaszítottá, sőt, bizonyos esetekben egyenesen céltáblává válik. És hogy mik is ezek a mindenki által elfogadott viselkedési normák idelent ? Nos hát.. 

Agresszió, pia, drog, szex..

Ennél jobban ha akarnám sem tudnám megfogalmazni. Amely jelzők neked az eszedbe ötlenek a 'pokol' szót meghallva, azokra gondolok. Ez a fajta manipuláció a nagyobb hatalmak részéről pedig mára már kiterjedt a Föld egész lakosságára is. Hisz már nektek, embereknek is megvan a fogalmatok arról, mik is zajlanak idelent úgy nagy átlagban. El lett ültetve az emberekben hogy a pokol az ilyen. Hogy ilyennek kell lennie. Na persze ehhez nyilván hozzásegített az a tény is hogy ide a bűnös lelkek kerülnek le a haláluk után hogy aztán egy örökkévalóságig bűnhődjenek az általuk elkövetett cselekedetekért, ellenben ha körbe tekintünk idelent, könnyedén rájöhetünk hogy ezek az eredetileg mások által kitalált "jellemző sajátosságok" nem csak az ide került halandókra igazak. Már az idelent születettek is ilyenné váltak, ugyanis ez volt az amit beléjük neveltek.. Leszületik ide egy apró kisgyermek és mit lát? Háborúkat, barbárságokat. 

És bizony ez a folyamat zajlik még mind a mai napig is, csak immáron egy kicsivel modernebb eszközökkel. És ebbe tartozik bele a tévé is és az internet is. Megnézik a parasztok ezeket a jó kis verekedős műsorokat, majd már mennek is ki az utcára hogy felhasználva a tévében látottakat előnyhöz juttassák saját magukat. 

Mindegy.. A lényeg hogy nem volt túl sok értelme annak hogy hagytuk menni, egyedül csak az áramot zabálta, egyéb haszna nem igen volt. Úgy sem figyelt oda rendesen egyikünk sem..

- Azért.. Ha már idáig eljutottunk.. - törtem meg jó néhány perccel később én a kialakult csendet- igazán mondhatnál egy nevet amin szólíthatlak.. 

Kiszakadva gondolataiból kissé zavartan nézett rám mire én magyarázatképpen még hozzátettem:

- Nem akarlak a végtelenségig névtelenként kezelni.. Nem muszáj a rendes név, elég csak egy becenév is, vagy..

- Fizz.. - mondta ki anélkül hogy bármilyen érzelem is mutatkozott volna rajta - szólíts csak Fizz-nek.

 - Rendben.. -bólintottam egy kissé zavarodottan, mire végül enyhült ez az ismételten előjövő póker arc, és tekintetébe ismételten visszatért az érdeklődés - Na de.. Miért nem akartad ezt eddig elmondani ?

Muszáj volt megkérdezzem mert már kb. tűkön ültem azért hogy rájöhessek a titkára, melyet még láthatóan továbbra sem volt hajlandó velem teljes mértékben megosztani. 

Némi gondolkodást követően aztán az ölébe ejtett kezeire nézett. 

- Ez némiképp bonyolult, de.. - akármit is akart mondani, végül mégsem tette.

- Akkor magyarázd el - vontam vállat mire láttam rajta hogy valóban sikerült sarokba szorítanom. Nem tudott menekülni a kérdés elől ami némiképp kétségek közé vethette őt, ám végül csak ennyit mondott:

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Where stories live. Discover now