A furcsa telefonhívás

143 13 0
                                    


Az éjszaka meglehetősen nehezen akart eltelni, egyre csak azok a gondolatok jártak a fejemben amik még az azt megelőző nap délutánján fogalmazódtak meg a fejemben. Ahogy teltek az órák úgy lettem jómagam is egyre inkább izgatottabb és érdeklődőbb. És bár lövésem sem volt, mennyit is fognak vajon elkérni a vérontásért cserébe, reménykedtem hogy a fizetésemből megmaradó rész elégnek bizonyul majd. Egyenlőre nem terveztem még más egyebet az érdeklődésnél, szerettem volna először képbe lenni azzal hogy mibe is egyezek bele pontosan ha őket kérem fel hirtelen fellépő vágyam teljesítésére. Máshoz végsősoron nem is fordulhattam volna, így hát kénytelen kelletlen de muszáj voltam félretenni a reklám alapján fellépő baljós előítéleteimet, és csakis a szimpla száraz tényekre támaszkodni. 

Hosszú hetek óta ez volt az első alkalom amikor hamarabb keltem minthogy az ébresztőm megszólalt volna. Egyszerűen csak kidobott magából az ágy. Muszáj voltam valamivel elütni az időmet, ugyanis hiába kerültem én le ide ebbe a szó szerinti pöcegödörbe, annyi tisztelet azért még énbelém is szorult hogy ne kezdjek el másokat hajnalok hajnalán kora reggel zargatni..

Max egy fél óra telhetett el míg nagyjából rendbe szedtem magamat, megreggeliztem valamint felkaptam magamra az első kezembe akadó göncömet. Kezemben a telefonommal ácsorogtam a kicsiny kis nappalim közepén, és az órát figyeltem. Reggel fél 7 múlt 3 perccel. Bár nem tudhattam biztosra, reménykedtem benne hogy ekkor már fogadnak hívásokat. 

A telefon kicsörgött. Egyszer.. Kicsörgött kétszer.. Háromszor.. Már ott tartottam hogy feladom és megpróbálkozok a dologgal egy picikét később, amikor is a vonal túlsó végén egy kissé fáradtan hangzó hangot véltem meghallani.

- Az I.M.P irodáját hívta.. Miben segíthetek?

Női hang volt ezt már elsőre is levágtam. Bár nem láthattam, hang alapján meglehetősen unottnak tűnt az illető, pontosan olyan volt mint akinek már tényleg ki van a f*sza a világgal.. Be kell hogy valljam, egy kissé elbátortalanodtam. Ám ekkor már nem futamodhattam meg. 

- Jó napot! Érdeklődni szeretnék.. 

- Bármilyen kérdése van keresse fel weboldalunkat a Hellweben, ott mindenre talál választ.. Viszlát..

- Várjon! Ne tegye le! Én csak.. - feszülten sóhajtottam - tudná adni esetleg a főnökét..? 

A hang most egy néhány mp - ig csendben maradt, majd ismét megszólalt.

- Figyelj kicsilány, mi nem érünk rá az ilyen értelmetlen faszságokra.. 

- Tudja adni a főnökét vagy sem? - vettem elő a magabiztosabb énemet, ugyanis elkezdett egy nagyon kicsit bosszantani az érdektelensége az irányomba. Hallottam ahogyan ő sóhajtva eltartja magától a telefont majd elkiáltja magát.

- Blitz! Gyere! Az egyik leendő kuncsaft veled szeretne tárgyalni..!

Majd ezt követően ismét beleszólt.

- Azonnal érkezik..

Hallottam a háttérből hogy elindul valamilyen random videó. Komoly kis cég lehet ha ennyi sok szabadidejük van két megrendelő között.. - gondoltam belátom egy kissé előítéletesen. 

Ekkor mintha ajtónyitódást hallottam volna, majd néhány mp-el később valaki átvette a telefont.

- Szép jónapot drága.. - egy pillanatra elhallgatott, feltételezem rákérdezhetett hogy lány vagyok-e vagy fiú - drága hölgyem, miben segíthetünk? 

Ez a hang már ezerszer szimpatikusabb volt mint az azt megelőző hölgyemény életunt magyarázkodása. 

- Ön a cég..

- Tulajdonosa, így van! A nevem Blitzo, az 'o' azonban néma. 

- Igazán örülök.. - válaszoltam egy kissé bizonytalanul, ugyanis ez a hirtelen érkező pozitív impulzus egy enyhén fogalmazva megzavart. Nem voltam én hozzászokva előtte az efféle hangnemhez, amit addigiakban tapasztaltam az nem volt más mint a kegyetlen gyűlölet és rosszindulat váltakozó keveréke, meglepődtem hát hogy vannak még idelent olyan személyek akik képesek a kárörömön kívül bármi mást is érezni.. 

- Loona drágám említette hogy érdeklődni kívánsz.. Mondd csak amire kíváncsi vagy bátran! 

- Loona..?

- Igen, a cégünk recepciósa! Remek munkaerő, nem igaz?

- Ahogy mondja.. - húztam el a számat alig észrevehetően - tudja, én még csak nem olyan régen.. haltam meg és.. Lenne valaki akit.. hogy úgy mondjam szívesen látnék idelent közöttünk..

Több se kellett. A vonal túlsó végén lévő imp kitörő örömmel válaszolt.

- Ez esetben a legjobb helyen jársz! Cégünk mint ahogyan azt más biztosan tudod külön az ilyen esetekre specializálódott, nálunk az ügyfeleink az elsők!

- Ó, ez szuper hír igen ismerem a reklámjukat.. Mondja.. Blitz.. Mikorra tudnánk esetleg egy.. időpontot egyeztetni vagy.. bármi hasonló..? 

- Amikorra csak kedved tartja! Bármit mondasz, mi megoldjuk!

Ez a túlzott lelkesedés arról tanúskodott az én szememben hogy nem igazán hemzseghetnek az újabbnál újabb ügyfelektől. És ha addig nem lettem volna eléggé bizonytalan, ez a tény még csak rátett erre egy lapáttal. 

- Ez igazán remek.. Tudja nekem még meg kell.. szerezzem a pénzt.. Egy hét múlva esetleg..? 

- Emiatt nem kell aggódnod! A legjobb az időzítés, a napokban tervezünk bevezetni egyfajta árengedményt cégünknél, így kuncsaftjaink egy kiszabott ideig olcsóbban vehetik igénybe az csapatom által nyújtott szolgáltatásokat!
Mintha hallottam volna valakit a háttérben megszólalni, Blitz azonban hamar csendre inthette mert a következő pillanatban már ismét hozzám beszélt.

- Természetesen megoldható! Kereken egy hét múlva kedden megfelel esetleg? 

Számolnom kellett magamban ám miután rájöttem hogy a fizetésemet várhatóan hétfőn fogom megkapni, bele is mentem az ajánlatba. 

- Tökéletes.. Köszönöm! 

- Mi köszönjük hogy hozzánk fordultál! Ha kérdésed lenne hívj minket továbbra is bátran! 

- Rendben, úgy lesz.. És.. köszönöm még egyszer!
Választ nem várva kinyomtam a hívást. A kanapémon ültem, a kikapcsolt tv-mre meredve. Nem tudtam volna megmondani hogy miért, de hatalmába kerített egyfajta furcsa negatív érzés.. Valahogy ez a túlzott kedvesség gyanút ébresztett bennem, valamint ez a 'mindent a vevőkért' című szöveg se tetszett ha őszinte akarok lenni.. Valahogy az egésszel nem stimmelt valami.. 

Mivel idő volt nem elmélkedhettem tovább az ilyen és ehhez hasonló felvetéseimen, gyorsan összekaptam magam és már indultam is melóba.. 


A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang