- Na látod vagy sem? Kell szerválni szemműtétre vagy sem ?
- Igazán humoros.. - szorítottam rá a halántékomra tapadó kezeire magam is, annak reményében hogy akkor talán hajlandó lesz már majd elengedni kezei közül azt az ordas nagy diót amely aközött a két nagy robusztus fül között helyezkedett el nyakamnak a közvetlen tetején, egyfajta folytatásképpen - De ne aggódj. Látom.
Valóban láttam. Ami azt illeti, igencsak nehézkes lett volna nem észrevenni egy összességében 10 teljes sávot magába foglaló autópályát. (5 sáv egyik oldalban 5 pedig ugye a másikban)
Nem is csoda egyébként. Nem tudom hogy odafent mostanában mi a helyzet, de idelent tudniillik rohadt sokan (4-500-an) is élhetünk sokszor már csak egyetlen háztömben is, hát méghogyha ezt kiterjesztjük az egyes gyűrűk népesebb, központibb településeinek egészére..
Egy 10 sávos autópálya idelent még viszonylag picinek is számít. Mondhatnánk úgy hogy bár a Lustaságra elégnek szoktak bizonyulni az ekkorák is (pusztán csak mert az itteniek aligha járhatnak hetente 1-2 nél többször kocsival a házban való pocoláson kívül), de csak hogy tudjátok az átlagos az ilyen 14-16 nál szokott elkezdődni, és növekedhet akár egészen 30-ig is. Ami összesen 15 sávot jelent oldalanként számítva.
Durva mi?
Hát nem, ez még mindig semmi. Még nem is láttatok semmit a gyűrűk kisebb-nagyobb városait összekötő vasútrendszeréből - persze lehetséges hogy nagyon nem is akarnátok..
Főként az úgynevezett háttérgyűrűk esetében mint mondjuk amilyen a Harag is. Sőt, leginkább csak a Harag az egyedüli ami eleve elrendelt szerep alapján sorolható be ebbe a kategóriába, a többi hozzá hasonló gyűrű leginkább csak az elszegényedés okán juthat el nagyon maximum ezekre a szintekre. Olyannyira hogy sok helyen még a vonatok által használatba vett síneket sem tudják olyan szintekre renoválni hogy az azokon való közlekedés teljes mértékben életbiztosítás lehessen. (És akkor a korrupt vezetőségekről nem is ejtettem külön szót..)
Szóval jah. A hivatalos felmérések szerint ugyan telik itt az átlagnak arra hogy vadiújonnan vásárolt járműveikkel rázhassák a picsájukat a közösségi média hírverő csatornáin, a valóság az hogy a vagonok nagy többsége tömve szokott lenni. Impek, hellhoundok milliói kényszerülnek a szarevésre, családok százezrei hullanak szét minden egyes telibecseszett héten, és egyesek még a vonatozást is csak bizonyos mértékű protekcióval képesek "normális" körülmények között lezavarni. Nincs lóvé jegyekre. Ennyi a sztori ha nagyon leegyszerűsítjük.
Az olyanokat hogy Kéj, Kapzsiság, Büszkeség - és újonnan egy ideje már ugye a Lustaság is félig - nem volna teljesen ésszerű idesorolni illetve összehasonlítási alapnak használni, ezen helyek ugyanis napjainkra egy teljesen új, teljesen külön csoportot hivatottak együttesen erősíteni. Az ilyen-olyan business-ek (dollármilliárdos cégek, nem olyan kis padlócirkálók mint amilyen az I.M.P is úgy egymagában), luxus cikkek, luxus gyártmányok, gazdasági fejlesztések - kapcsolat a Haraggal - őshazái ezek, azon kívül hogy elnevezésükből adódóan egyértelműen leríhat hogy melyikük mit is szeretne egészen pontosan szimbolizálni, azon kívül közös számlára lehet még azt is írni például hogy mindegyikben van valami extra, valami egyedi melyet ki és vagy felhasználva bizonyos mértékű előnyre tehetnek aztán maguk részére szert az egyes főurak. Lucifer esetében azt gondolom nincsen miről beszélnünk hiszem egyértelmű, Mammon a gazdaságért felel míg Ozzie pedig a szexipart mint olyat köteles megszemélyesíteni.
Fogalmazhatnék úgyis hogy ezek azok a bizonyos Gazdag "országok", gazdag gyűrűk.
Belphegor ugyan még nem tagja hivatalosan a nagyhatalmak ezen csoportjának, az esélyei ellenben igen is jók arra hogy egy nap majd a mindenki által nagyra becsült Lucifer is rábólintson a dologra. Végsősoron lepacsizott Mammonnal. Mit várunk?
- Na. Király. Akkor hát..?
- Mi hát ?
- Haladsz? - kezei megállíthatatlanul hatoltak be ruhámnak szoknya része alá, a finom szövetanyag bársonyként omlott rá a csuklóira miközben ujjaival egyöntetűen a fenekem oldalsó részeit vette célba - Vagy itt akarod..?
- Vedd el onnan a kezed..!
- Mert ha nem? - kezdett bele ismételten a szinte már orgazmuskiváltó hatással bíró suttogásba, merevedő szerszáma bár egyenlőre még csak farmeren keresztül, de erőszakkal nyomódott neki hátsófelem gömbölyded partjainak amire akaratlanul is sikerült kiszaladnia a számon egy harmatgyenge nyögésnek csúfolt valaminek.
- Többet nem hagyom hogy kibabráljál velem..
- Blitz nemár..! Ne legyél már ennyire.. mh baszki..
- Hm?
- Utálom ezt!
- Hát én nem úgy veszem észre..
Hátulról a tarkómtól megindulva végig pusszantotta nyakamnak a teljes felületét, le egészen a vállaim kezdetéig. Kezei közben a farka és a seggem közti pici részen csuszkorált oda - vissza. Gondolom érezhette hogy ha nem tesz valamit akkor a bomba ha akarjuk ha nem, de robbanni fog, így azok ebben az esetben egyfajta védőfal szerepet tudtak betölteni azon a területen. Ennek ellenére csakugyan nem bírta ki hogy ne tolja oda a farkát a tenyerei alatt domborodó édes kis lankákhoz.
Jó hogy nem már gatyán keresztüli közösülés zajlik itten Gyöngyösön..
- Elég! - fordultam vele aztán hirtelen szembe amikoris már kezdtem megelégelni a mozdulatlan örömlány szerepet aki mást se csinál a léért cserébe csak hagyja a fasziknak hogy csöcsörésszék és szopikázzák. Lehetőleg így és ebben a sorrendben.
Egyszerre semmi esetre nem! Nincs, kifújt, elfogyott. Nope.
- Fogjad vissza mostmár magad!
- Nem tehetem..! A testem egyre csak többet és többet akarna belőled és nem bírom ki ha..
A seggemről a melleimre áttérő kacsókat fél kézzel összefogva távolítottam el dombocskáim tájékától egy igencsak tisztesnek számító távolságba, úgy néztem rá ismét a kissé csalódott, de egyébként meg tökre hisztis kis pofikájára.
- Ennyi!
Majd egy cute girl mosolyt felvéve szépen lassan leeresztettem őket.
- Ennyi és nem több. Önuralom. Kapizs?
- Dehát..
- Ne legyél már ennyire nebánts virág, gyerünk Blitzo szedjed össze magad! - ütöttem össze egynéhányszor tenyereimet hogy az így keletkező csattanó hangokat fehasználva kikérhessem magamnak az egyébkénz össze-vissza kóválygó figyelmét - Be a man!
- Ezt kikérem magamnak..! - vágta egyből csípőre az ismét szabad kezeit - Nem vagyok nebánts virág..
- Nem-e?
- Nem.
- Fogadjunk akkor. Nem érhetsz innestől fogva semmimhez se hozzá legalább 10 per..
- A kezedet megfoghatom?
- Mi nem volt abból érthető hogy semmit? Nem!
- De szívem nemár..
- Szóval.. Mit is akartál te ezzel az olajfoltoktól bűzölgő úttesttől..?
- Csak a kezedet! Kérlek..
- Nem!
- Légyszi..!
- Mondom hogy nem.
- Én meg azt mondom hogy de igen!
- Hát mint egy tipegő óvódás - nevettem fel jóízűen mire bár halványan, de ő is engedett a kísértésnek és ő is mosolyra fakadt - Kikészítesz..
- Még van merszed kiejteni ezt a szádon? Pont neked? Te készítesz ki engem..
- Túlzottan is aberrált a fantáziád babám.. Köszönd ennek.
- Hogy m..
- Szóval??
- Istenem és ilyenkor nincs nálam cigi.. - kissé frusztráltnak tűnt nem mellesleg a kicsike - Oké elmondom.
- Mondjad is..!
- De ne pofázz már bele na! - kínjában már ő is nevetni kezdett - Tehát. Kiállunk majd oda szépen egymás mellé és felkérünk valakit hogy szállítson vissza bennünket a lovardához.
Megmeredve lassítottam le, amit ő aztán nyilván hogy ki is használt. Jobbját az én balomra kulcsolva nézett diadalittasan a szemeimbe.
- Megvagy.. - mikor látta hogy választ aligha fog bármilyen formában is kapni arca hirtelen ment át büszkéből értetlenbe - Mi az?
- Te most.. Te most komolyan stoppoltatni akarnál engem..?
Pár másodpercnyi néma csönd..
- Igen.. Miért?
- Az komoly. Első randin autót stoppolunk. Hát végülis átlagtól biztosan eltérő..
- Jól van na, nem tehetek róla hogy.. Hogy Orion így eltűnt és hogy Cambridge..
Mély belégzést hajtott végre.
- Meghalt.
- Bocsi. Igaz nem kellett volna felhozzam.
- Ne kérj már mindenért bocsánatot - szorította meg kezemet a "haragjának" nyomatékosításának érdekében - Bazdmeg mostmár..
- Nem baszok én meg semmit, kösz.
- Azért csak van akivel mégis megpróbálhatnád..
- Nem unod még? Egós dög..
- Nem, nem igazán - rázta meg fejét nemlegesen miközben kezemet néhány órával azelőtthöz hasonlóan újból a mellkasához húzta - Ő pedig főleg nem..
Szíve vadakat dobbantott csontjai takarásában, olyan vadakat hogy még ujjaimon keresztül is meg tudtam állapítani a szerv munkájának pontos ritmusát.
Erős és egészséges. Hála a jó pokolnak. Még jó hogy!
- És most pedig hogy ezt megtágyaltuk - kézfejemre egy csókot adott - menjünk, szívem..
VOCÊ ESTÁ LENDO
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
FanficEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...