[Kiegészítés az előző részhez]

15 0 0
                                    

Ez nem folytatása a történetnek, ez csak egy szimpla kis kiegészítés az előző fejezet elejéhez. Csak hogy adjunk az élvezetekre😜<3

Számomra a világ nem jelentett többet egyetlen életnagyságban elterülő, örménylő masszánál. Körülölelt engem minthacsak éppen bekebelezni készült volna meggyötört testemet. A színek elfojt síkokként áramlottak körülöttem, és ő úgy törölte le a szemeimből újonnan előtörő könnycseppeket minthacsak egy törékeny porcelántermék lettem volna mely már a legkisebb nyomóerő hatására is repedésnek indulhat.
-Édesem..
Érintése oly finomnak érződött hogy karjaimon helyből végigfutott a borzongató hideg. Szemeiben aggódó fények gyúltak.
Nem szóltam. Egyszerűen képtelen voltam. Időre volt szükségem.
Mellkasomban halovány fájdalom gyúlt, és olybát tűnt forog velem a világ teljes egésze is.
Reakció híján ő sem mondott inkább semmit. Nem lehetett több az egész jelenet 10 másodpercnél, és én mégis egy teljes órának érzékeltem.
Nem szerettem volna őt kellemetlen helyzetbe hozni azzal hogy gyermekies bőgésemmel tehetetlenné teszem, így hát megkíséreltem a normálisabbnál egy kicsivel nagyobb lélegzetet beszívni.
Ez azonban közel sem ment olyan egyszerűen mint ahogyan azt ti most elgondoljátok.
A messzeségben meghúzódó autópálya felől érkező halk morajokat aztán egyszeriben egy szaggatott sóhaj zavarta meg, mely közvetlenül a fejem felől érkezett..

Ennyike^^ Rendes folytatás érkezik majd valamikor a nap folyamán (vagy hajnalban..😌)

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Where stories live. Discover now