Gondolkoztam az esetleges válaszadás lehetőségén, és eleinte még el is szerettem volna vetni ezt magamban (hisz akarna a franc bájosan cseverészni egy már eleve tudhatóan is lerészegedett csavargóval - számomra továbbra sen volt ő egyéb, minden vagyona meg lett volna a "tisztességes" életre ám ő mégsem azt választotra) Baráti felem azonban hamar bevetette a jolly joker-t, miszerint legyen Fizz alapvetően bármennyire is magánakvaló, attól még a barátja vagyok és éppen emiatt kell vele úgy is viselkedjek..
Meggyőződésem volt, hogy ha már ennyire vágyik a társaságomra, biztosan képes lehet magán uralkodni ha esetleg arról esne szó hogy én írok vissza neki saját magam önszántából.
Ujjaimat a billentyűzet fölé emelve rágtam át magamat mégegyszer utoljára az általa megfogalmazott tiszta kegyelettel teli sorokon.
Megsértődni. Én?
..
Édesistenem..
Na jó, oké. Csak semmi pánik, megoldjuk. Kedveljük egymást, különösképpen ő engem, megkérem hogy fogja vissza magát és amnyi - elmélkedtem magamnak - Jó lesz az..
Hiába volt az teljesen egyértelmű hogy az egyébként is ultra-nehéz természettel bíró Fizzie ittasan csak még kaotikusabbá válik majd ha a Blitzel való kapcsolatom körül kezdek el előtte sertepertélni, valamit akkor is kellett reagálnom már hogyha vettem a fáradtságot és végigolvastam a gondolatait. Szerettem volna őt normálisan, barátként szeretni. Ezt fenttartottam továbbra is. A lé mellett nem szabadott felednem az értem tett fáradozásait sem, legyen az a munkakeresésben történő segítségnyújtása vagy anyagi javainak velem való megosztása..
- Figyelj rám.. Először is. Tudom hogy most ez igencsak nehéz lehet de próbálj meg egy kicsivel tisztábban gondolkodni, jó? Ez nem mehet így tovább. Nem tudom elhinni hogy te nem lennél képes azt felfogni hogy nekem már van párom. Valaki aki szeret engem és akit én is viszont szerethetek. Mi nem jöhetünk össze. Ezt el kell
fogadnod.Send, és elküldve..
Korai lett volna azonban még örömködni.
Nem léptem ki az app-ból, hisz érdekelt hogy vajon mennyi idő is kellhet neki ahhoz hogy észlelje, üzenetet kapott. Az írásából ítélve - illetve amit az közvetített - nekem igencsak úgytűnt, nem lehet olyan hű de tömött az aznap estéje. Aki iszik, annak ugyanis többnyire szokott lenni szabadideje is dögivel.És akkor most gondolom érdekelne benneteket a pontos eredmény, jól gondolom?
Áh de tudtam.. Azt a kíváncsi kurva eget, te..;)Na jól van, legyen.
..
5 másodperc. Oké. 4 és fél..
'Látta'.
Na, rendben. Már csak azt kellett kivárnom hogy írni is elkezdjen. Élt bennem azért a remény mellett egy nagyon gyenge ellentmondás is, nem tudhattam biztosra hogy járhat-e már abban a bizonyos agyi stádiumban ahol már az olvasott és halott szövegek értelmezése is akadyokba ütközhet. Írásában vétett hibáiból ítélve pedig..
..Nem lehetett ez teljesen elképzelhetetlen.
Aztán persze jött is amit énemnek egy része tulajdonképpen már "várt" is előre..
- Amy én nm vagok rszeg..
Nem probléma, a nevemet legalább le tudta írni helyesen, ha mást már nem is.. Ez is valami.
- Világos akkor a semmitől felejtettél el nagyhirtelen írni, ugye?
Úgy éreztem hibát követek el azzal hogy belemegyek egy ilyen beszélgetésbe, a szívem ellenben a saját szakállára vágtatott bele ismételten a lúggal telített mocsaras medencébe.. Cseppjei úgy égették bele magukat bőrömnek minden egyes apró négyzetcentijébe hogy az már egy szó szerinti kínzásnak is elmehetett volna. És hogy mi is akart lenni pontosan ez a hasonlat? Hm..
Hát talán valami földtöntúli gondolkodásmódra utaló cucc. Ki tudja, még az is megeshet hogy én magam is egy vagyok az állítólagosan földünkön tartózkodó több ezer másik gyíkember közül..
- Mit akarsz?
Na, az első helyesen leírt mondata.
Tapsoljuk meg!
- Beszélni veled.
Kis ideig semmi nem is történt. Meglepődtem. Nem egy ilyen reakciót vártam az egyszer már biztos.
Aztán végül ismét gépelni kezdett.
- Na jól van nm érdkel.. Menjél csak visza hozzá. Én igenis tudk tisztán gondolkdni..
Hű. Na ezen szavai viszont hirtelen értek. Valamiért azt éreztem hogy ezek sem tükrözik feltétlenül a valóságot..
Inkább volt olyan mint egy hisztis kiskamasz mintsem egy felelősségteljes felnőtt egyén. Alkoholba menekülni az érzések elől a világ legnagyobb ostobasága.. Csak beleüldözi magát az ember egy végtelen spirálba ahonnan aztán sokszor még csak a kiutat sem találja. Ezért aztán elkezd mégtöbbet és mégtöbbet inni. Esetenként egészen a végletekig is eljutva akár..
- Pont ezert leszrom.
Mh. Értem.
Mi a fasz?
- Persze és akkor a semmiért hívosgattál az elmúlt másfél órában 10x és küldözgettél teljes mértékben kéretlenül üzeneteket nekem..
- Igen, kommunikálni prbaltam volna a baratommal, fuh de kbaszott nag problma.. De veled már az se lehet.
- Nem Fizz te szabályosan zaklattál. Tudtad hogy számomra fontos lesz ez a nap és te még ennek ellenére sem voltál képes türtőztetni magadat.
- Szamomra meg te vgy fontos! De neki te nm vag az.!
- Te tényleg ennyire hülye vagy? Már ne is haragudj kihozod mostmár belőlem. Nem igaz hogy egy teljes napja megy már itt ez a kibaszott curksz! Hagyjál engem békén ha ténylegesen csak erről tudsz beszélni! Egy nap alatt hányszor megígérted már hogy leállsz ezzel az elmeroggyant faszságoddal de te még most is erről pofázol!
És ezúttal tökre leszartam hogy jelenlegi állapotában képes lesz-e az elméje befogni az általam megfogalmazott összetettebb szavakat. Ó de még mennyire hogy tojtam rá..
Beletelt némi időbe míg magát feltalálva ismételten válaszírásba kezdett.
- kösz.. Igazan rendes vagy, tudod? Bromi kedves..
- Olyan vagy mint egy hisztis kiskölyök.. Azért írtam csak rád hogy megkérjelek Szépen még egyszer utoljára hogy fejezd be az állandó basztatást és szúrkálódást az irányunkba, neked is
megvan a saját párod, és mostmár nekem is. Ennyi. Most pedig további szép estét neked.
- Hiába mondom neked igaz..?
Higyjétek el, birkatürelmű egy ember voltam én világ életemben mindig is. Na de ez..
Fizz egyszerűen.. Kihozta belőlem az állatot olykor.
- Mit???
Rendesen fékeznem kellett magamat hogy ne írjak olyat ami esetleg már ténylegesen túlmehetne egy határon. Hiszen részeg volt.. Vagy mi.
Ezt sokak védekezésképpen szokták indoknak felhozni szóval..
- Hogy szeretnek segiteni.
- Jézusom..
- Beszélnunk kellene ahelyet hgy te allandoan veszekszel..
- Szia..
- Nemar Amy! kerlek!
- Az előbb még azt írtad hogy szarsz arra hogy mit akarok. Most akkor hogy is van ez?
- Ugy ahogy mondom.
- Te azt írtad amit az imént le is írtam.
- De baszki nem erted hogy szeretlek?
Már lendületből nyomtam volna telefonom home gombjára, amikor is izmaim egy szembrebbenésnyire lebénultak.
You what?..
- Beszelhetek most veled tlefonon?
Nagyot nyelve böktem rá a kijelzőre hogy ne sötétedhessen el. Kiszáradt torkom hangosan kattant.
- Ne kezdjük ezt elölről - írtam le végül a legelfogadhatóbb választ amit a zsibongó agyszöveteim közül még éppencsakhogy, de elő tudtam keríteni.
- Miert nem?
- Mert hulla részeg vagy és ha majd holnap visszanézed ezeket az első gondolatod az lesz hogy miképpen is vethetnél leggyorsabban véget az életednek..
- Mi a szarról beszélsz ?
- Mindegy.
- De monjad el.
- Meg fogod még bánni ezt a beszélgetést. Nem így akarnál te szerintem erről beszélni.
Én is jó nagy állat marha vagyok hogy még bele is megyek a témába.. Taps taps.. Idióta..
- Hogy így edes?
Hirtelen még a hideg is végigfutott a hátamon basszameg..
..a jegesmedve. Ha már így rászoktam.
- Ne szólíts így!
Alig bírtam csak nagy szenvedések árán rábírni ujjaimat a mozgásra. Tüdőm minthacsak bevizenyősödött volna, hirtelen nehézzé vált a légzés és a fejem is bezsibbadt a megnövekedett vérnyomástól.
- Miért ne?
- Mert nem vagyok a szeretőd!
- De még lehetsz..
Nem válaszoltam, mire ő ismét írni kezdett.
- De mit bannek mg rjta?
- Még meggondolom a továbbiakat. Egyenlőre ne írj és ne keress!
- De most mi rosszat mondtam mar megint?
- Jó éjt.
- Most mivan?
Kiléptem az alkalmazásból. Az értesítés persze rögtön érkezett is - újabb üzenet.
- Ne szorakozz velem Amyvlegszives.
Ha ideges, általában elkezd gyorsabban gépelni, tehát törvényszerűen több hibát is vét az írásban. Na de ha még rájön erre az idegre 2-3 db különféle koktél is..
Ösztönszerűen összébbúzott rekeszizmokkal lestem ki a bokor szerteágazó ágai között. A lángok a távolban még mindig az egekbe csaptak, hatalmas füstköntöst viselve magasodott a tűz az alárendeltjei fölé - avagy a szolgalelkű ipsék fölé.
Az az enyhe kis légmozgás amennyi éppen akadt tőlem ponthogy távolabb vitte a végtermékként számontartott füstfelhőt, szóval igazából tökre happy voltam.
Ebből a szempontból legalábbis. Az égre felpillantva ellenben ezt az érzést másodpercek alatt fel is váltotta a klasszikusan gyomorszaggató hatással bíró szorongás. A tudat hogy néhány gyűrűvel fentebb valaki az én testi-lelki dolgaimról ábrándozik éppenséggel csacsi részegen szinte megfullasztott.
Feszülten hajtottam odébb az orrom elől néhány apróbb ágkezdeményt, hogy ráláthassak a tőlem bal kéz felől eső hosszanti síkságra. Blitz alakját azonban meglepő módon sehol sem láttam.
Há' hova csavaroghatott már meg el az én mindörökké hűséges páncélos lovagom?
Hiába meresztgettem a meresztenivalóimat, a fiút minthacsak a elnyelte volna az éji sötét.
A telefonom mindeközben elsötétedni sem tudott a kezemben. Ez a szerencsétlen ugyanis valamilyen oknál fogva azt látta jónak és hatásosnak ha nekiáll a chatben nekem folyamatosan spammelni..
Nagyon
szaepem
kerlek
Amy
!!
Kerlek
!
Tudom hog láetod. Cscak írj valamit.
Amy
Eztt te most elvezd?Frusztráltságomat magamban tartani viszont egyre inkább nehezebbé vált. Úgy éreztem még egy szó és én magam megyek fel a Kéjbe kicsit "megrángatni" az édes drága Fizzie-két. Ha már a "gazdája" nem teszi ezt meg..
(Bár megjegyzem.. Ozzie előtt egészen nyilvánvaló hogy nem ezt az arcát mutatta ki..)
- jolvan akkoe mindegy.. dugasd meg magad vele, nm fog erdkelni..
(Jah..:) Nem a faszt nem..)
Na és ez volt az a pont amikor színültig telt be a pohár már nálam is.
- Na idefigyelj Fizz. Velem te így nem fogsz beszélni megértetted? Nagyon ajánlom hogy húzd meg jól most magadat egy ideig öregem, mert esküszöm az életemre hogy nem fogod zsebre tenni azt amit kapni fogsz tőlem!
Fogaimat csikorgatva send-eltem el ismét az újabb 'regényemet' a számára.
Sokáig nem is történt eztán semmi. 'Látta' felirat, de semmi más.
Majd egy olyan jó 15 másodperccel később lendült csak mozgásba ismét a 3 mozgó kis pötty.
- Nr haragudj.. Bocsnat!
- Ne igyál ma már többet azt javaslom.
- Nm fogok..
- Sok sikert a holnaphoz.
- köszi..
Na, csak sikerült a végére elérnem azt a bizonyos Páli fordulatot csesszemeg. Ideje is volt már. Kezdett Fizz már szinten alul kikelni önmagából.
Ekkor viszont mintha egy reccsenést véltem volna hirtelen meghallani a hátam mögül..
ESTÁS LEYENDO
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
FanficEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...