A pohár telve

19 2 0
                                    

Én nem hagyom élni. Értitek? Én nem hagytam őt élni.
Oké hogy nem volt teljesen magánál, és hogy az agya valószínűleg azt sem lehetett már képes teljes egészében felmérni hogy miket is mondat ki végül a beszédközponton keresztül a saját "gazdájával", de.. Megkérdezném én most alássan..
Mi a szájbatekert kurva fasz?
Tehát hogy úgy érzitek azért a helyzet körül felszínre lebbenő iróniának az előszelét..
Ha nem lett volna rendesen a helyén minden egyes állkapocsizmom az állam egészen biztosan leszaladt volna a melleimig. De megeshet hogy még a hasamig is.
Na de félre az agytömítő sallanggal! Ideje hogy most végre úgy istenigazából is kidühönghessem magamból az akkor kapott sérelmeimet! Hamár akkor lélekjelenlét híján minderre az első pillanatokban teljességgel képtelenné váltam..
Védekezőmechanizmus, online bullying én megértem. Az elmének ilyen esetekben ösztönszerűen kell ugyanis hogy átkapcsoljon önvédelmi üzemmódba, és ez általában - ha nem minden esetben - függetlenedni szokott az adott illető véralkoholszintjének a mértékétől. Lehet az alacsony vagy éppenséggel kurvamód magas, az önmagával szembeni hárítás minden egyes esetben be fog nagy eséllyel következni. Ez alól kivételt talán csak azok a tipikusan betonpatkány jellemeket magukra öltő emberkék jelenthetnek, akik még a saját szüleiknek sem mertek annak idején ellentmondani ha azok nyakoncsípve az ifjú lurkót azonnali hatállyal az ágyába parancsolták őket az éjszakai netezgetések hiánypótlójaként.

Visszatérve tehát az alkoholra, mint menedéket jelentő sötét vacokra a világ bús esőfelhőiből szakadozó záporesők elől.. Egy rosszabb létezik csak annál mint amikor valaki magát feketeöves szájkaratésnak gondolva beleköt egy másik számára teljesen idegen személybe..
Ha az adott illető lehúzott már addigra egy-két felest vagy bármillyen egyéb szeszesnek mondható italt. Akkor a támadó irányába visszaosztott paklik is lehetnek esetenként sokkalta komolyabbak vagy esetünkben pl. fényévekkel flúgosabbak mint amilyen egy alapvetően józan elme esetében lehetne.
Nem mondom hogy józanokkal soha nem szaladhat el a ló egyetlen egyszer sem.. De azért kár lenne letagadni az alkeszekre általánosítva is jellemzőbb, abszurd elveken alapuló passzív-agresszív irányelveket.
Fizz mivelhogy már eleve a természetéből fakadóan is hajlamosabb volt az okvetlen támadásokra és a sokszor kemény visszhangokat kiváltó karaktergyilkolászásokra, várható volt hogy egy efajta sorsdöntő fordulat okozta aprócska kis szikra már elegendőnek bizonyulhat ahhoz hogy a bomba mindenfajta teketória nélkül azon nyomban robbanhasson is.
Áldozatait lószarba se nézve rongyolt be közébünk az öncélú fegyver, és nekem akkor már tudnom kellett volna hogy az épelméjűségemnek ezennel befellegzett. Nem léteztek már olyanok többé hogy észérvek.. Nem lett volna az az önálló érv mellyel helyre sikerülhetett volna esetlegesen dűtenem a pillanatok töredéke alatt felbomló rendet, alig pislogohattam kettő egészet, a horda máris az én nyomomban lihegett.
Az a több ezer néző.. Melyek kevesebb mint fél perccel a kocka éles fordulatát megelőzően még javában az önkielégítés különböző fajtáinak a pontos részletekbe bocsátkozó kielemzését tartották az életüket övező jelképes problémáknak a nyílt forrású megoldásának. Másról sem voltak képesek járatni a gennyel telt pofájukat csakis a magánéletemet érintő Szerintük fajsúlyosnak számítható kérdéskörökről.
Egy ideig még igyekeztem is amennyire csak győztem a figyelmemből őket egy az egyben kizárni, amikor azonban már a párkapcsolatomban feltételezetten nyújtott szexuális teljesítményeimet kezdte volna el az egyik talpig szimpatikus fiatal hölgyike elemeire bontani, egyszerűen betelt már az a bizonyos pohár.

Mondd Fizz, téged ténylegesen csak ennyire érdekellek? Ennyit érek a szemedben? A barátságunk, melyről már csak az elmúlt 2 napban is órákat regéltél??
Gondolod hogy ezzel érhetsz ellenem most bármit is? Nézzél már magadra! Leittad magadat a sárga földig csak azért mert nem vagy képes a nyámnyila kis érzelmi hullámaidat a saját magad korlátai közé beszorítani!
Mondd el most nekem őszintén. Mit ér a halomnyi pénzed ha legbelül nem vagy több egy mások szimpátiájáért elmásított söpredéknél? Egy senki vagy bazdmeg. Egy kibaszott senki!
Tudod már majdnem sikerült azt elérned hogy megsajnáljalak. Hogy elbizonytalanítsál a tetteimnek helyességét illetően. Arra adtam a fejemet hogy szembemenjek a rühes fanjaddal, amiért az egyik lógó pöcsű idióta érezhetően is támadó célzattal vette be a művileg előállított harmatgyenge kis önbecsülésedet! Segíteni akartam bazdmeg, ha nem tűnt volna fel! A többi fasznak pedig innen is üzenem hogy jól jegyezzétek most meg ezt a kibekúrt pillanatot! Verjétek a pöcsötöket erőtök teljéből, mert hogy még egy ilyen nem lesz azt kurvára és kibaszottul garantálom!
Fizz neked pedig még csak annyit hogy ha a közelembe merészelnél bármikor is az elkövetkezendő időkben jönni, vagy megpróbálnál akár csak egy ujjal is a páromhoz hozzáérni, fix hogy kibaszatlak abból az istenbaszta klubbodból! Maradjon mindenki a saját Maga szemétdombján a kiskirály.
Csók a családnak faszfej..

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora