Abban a pillanatban..

89 5 2
                                    

Na most.. Én mindenre számítottam csak éppen arra nem ami engem ott a konyhámban fogadott. Ledöbbenve figyeltem őt ahogyan nekem háttal állva pakolja kifele az általa hozott szatyor tartalmát, elnézve a rányomtatott logót azonnal rájöttem hogy a cucc a lakóteleptől nem olyan messze elhelyezkedő bevásárlóközpontból származik. Azt a helyet nem igazán tudnám nagyon sehova se besorolni, én magam csak egyszer jártam ott az addig eltöltött közel 2 hónap során (sőt megjegyzem, azóta sem voltam ott 2-nél többször..), árait tekintve pedig nagyjából egy közepes helyezést érne el nálam, ha rangsorolnom kellene a lakásom környékén megtalálható boltokat, bevásárlásra alkalmas helyeket. Mindebből kiindulva pedig.. Mi a fasz.

De tényleg. Mindenre számítottam a meglehetősen fagyos távozását követően, csak arra nem hogy kajával megrakodva tér majd vissza a lakásomba. Ránézve a mikróm beépített órájára konstatáltam hogy este negyed 6 múlt, ami meglepően sok órányi alvást jelentett, lehetett ugyanis kb. negyed 2 mire hazaértem az Imp City-s kalandomból. Onnantól számítva pedig még nagyjából egy szűk óra telhetett el, mire én már az ágyamba befeküdve nekiálltam kiszundítani magamból a bevitt alkoholnak legalább a 70-75%-át.. (Ezt az értéket csak úgy kitaláltam, nincs egyébként semmilyen valóságalapja..) Tudtam hát hogy az éjszakai alvás miatt már nem igazán kell majd ezt követően aggódjak, láttam előre hogy éjfél előtt még csak lehunyni sem fogom tudni majd a szemeimet, nemhogy normálisan elaludni..

- Mi ez az egész..? - szólaltam meg a megszokottnál is rekedtebb hanggal, (ami a mélyebb alvásaimat követően megjegyzem viszonylag gyakran előfordul..) mire ő bár először meglepődött, végül felvont szemöldökkel fordult félig hátra. 

- Jó estét neked is Csipkerózsika..!

- Ahj menj már.. Ne tudd meg hogy mennyire kiütött az a kibaszott fos.. - vágtam vissza egy mélyről jövő ásítás közepette - inkább azt magyarázd meg hogy.. Mi ez a sok cucc? 

- Mégis minek látszik ? - nézett rám kérdően miközben lassan odalépkedtem az asztalhoz - nem egyértelmű..?

- Jó én azt értem, kaja, oké, de.. Miért hoztál te nekem ide ennyit ? Ráadásul.. pont a DeathShop-ból..

- Miért mi bajod vele? Egészen jó dolgokat lehet ott kapni - vont vállat miközben odébb tolta az előtte heverő élelmiszereket hogy helyet csinálhasson a még ki nem pakolt ételeknek - az árak azok kissé elszálltak de.. A Kapzsisághoz képest ez még mindig csak sétagalopp.. 

- Kapzsiság ? - gondolkoztam el - az is egy gyűrű, igaz ?

- Pontosan.. - emelt ki a szatyorból egyszerre vagy 5 konzervfélét (idelent az ilyesmik alap élelmiszerként funkcionálnak, az áruk ugyanis általában olyannyira alacsonyan mozog hogy még a legalja népség is könnyűszerrel meg tudja azokat kaparintani) - az az én.. második otthonom..

Egy pillanatra megállt a pakolásban, mintha csak valami olyasmit mondott volna el amit nem feltétlenül szeretett volna, ám végül mégiscsak folytatta a zacskó kiürítését. 

- Valóban ?- húztam ki a hozzám legközelebb eső széket hogy aztán lehuppanva rá tovább figyelhessem ismeretlen élelmezőm tevékenykedését - Hogy értve ? Ott születtél? 

Fogalmam sincs mi üthetett belém de hirtelen minden is érdekelni kezdett.. A múltja, a jelenje.. 

Egy pillanatra láthatóan elgondolkozott. 

- Miért olyan fontos ez most neked ? - nézett rám olyan tekintettel mint aki erőteljesen gyanakszik a másik emberre.

- Csak.. Érdeklődök.. Mi az már ezt sem szabad ? - néztem rá hitetlenkedve. A fejemet a karomra támasztottam, mire ő rám nézve egy pillanatig mintha hezitált volna, ám végül engedett a kíváncsiságomnak. 

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin