Valakinek komolyan még van arra igényszintje hogy ezt a telibekúrt fost nézze?
Van itt legalább valami amire kibaszhatom vagy lépjek a csába?
Húzzál amíg van rá lehetőséged. Ez a csávó tiszta agyrém bazm.
Húzzatok már bőrt az agyaraitokra geci! Kurvára unom már ezeket a nyafogásokat a chatfalon..
Chatfalon XDD Mi a faszXD
XD
Hol élsz te dik?
Révén hogy már csak 1-2 hasonló kaliberű remekmű elolvasása és értelmezése is kínkeservesnek bizonyult az agyam számára sokkalta jobbnak láttam hogyha hagyom az elmeháborodottakat egymással szájkaratézni, a szabadon maradó, még pluszba használatra is méltó idegszálaimat pedig a lényegesen fontosabbnak titulálható kérdéseknek a megválaszolására állítom rá.
Fizz szemmel láthatóan sem lehetett túlságosan elégedett a nagy ivászat után megkapott végeredményével, a kelleténél talán kicsivel idegesebben is vágta le a mellette húzódó erkélykorlátra az előtte közvetlenül a földről felkapdosott kulccsomót. A telefonját illetően rohadt nagy mákoslevelessé lett a helyzete, az ugyanis ha a rács és a kültéri járólappal kirakott padlózat közti résen kicsusszant volna szerintem egyértelműen baszhatta volna az élőjét a telefonjában tárolt összes adatjával és emlékalbumával együtt. Az eszköz méreteinél fogva simán lazán átférhetett volna ott, az esési szögön múlott csak az hogy az addigra már ezer meg egy dolgot megélt, a mindennapjait nagyobb részben képező meetingeknek hála szinte majdhogynem álanndószerrel rezgő lószar nem csapódott teljes erejéből bele valamelyik fal mentén elhelyezett szemetes ládába. Azokban pedig higyjetek nekem hogy nem lett volna neki még a drasztikusan megemelkedett véralkoholszintje ellenére sem hajlandósága kotorászni..! Azokban köztudott ugyanis hogy félig megemésztett, majd aztán szemetgyönyörködtetően gusztusos módokon visszaöklendezett hullamaradványokon kívül akadhatott aztán jószerivel bármi. Azok is csak a kéjen egyedüliként létező és érvényben lévő szabályzatnak köszönhetően kerülhetik el a nagyobb városokban kiépített hulladékgyűjtő telepeket.
Az életvitelszerűen kannibalizmust fojtató démonhordák ugyanis minden létező formában ki vannak tiltva a bejegyzett lakossági számok szerint 20 millió fölötti települések határain belülről. És ez alól bizony a kertvárosi területek sem élvezhetnek kivételt. Nem mondom azt hogy szó szerinti határvédőknek a szigorú jelenlétére kell számítani ha valakinek majd egyszer közületek Esetleg sikerülne hozzám hasonlóan valamilyen apróbb cselszövéssel elhagynia a Büszkeség gyűrűt és lejutnia egészen odáig, de azért arra mindenféleképpen fel kell hogy legyetek lelkiekben készítve hogy tervezetlen ellenőrzések azok bizony akárhol érhetnek majd benneteket ha az említett kategóriába eső fejlettebb nagyvárosoknak a valamelyikében kezdenétek el valamiféle megélhetés után kutakodva lófrálni.
Az az egy-két néhai egyed pedig akinek valamilyen orbitálisan nagy csoda fojtán sikerül esetlegesen beslisszannia valamelyik bevezető autópályának az irányából.. Azok pedig a legrosszabb esetben is meghúzzák magukat valamelyik csendesebb sikátorban. Tőlük aztán abszolút nem szükséges óvakodni, tudják azt ők maguktól is hogy nagy eséllyel fejüket vesztik ha az életmódjuk bármilyen formában is, de kitudódik. Amiktől érdemes lehet tehát magatokat távol tartani azok egyedül talán csak a sikátorok lehetnek. Bár ez más gyűrűkön sincsen nagyon másként, a beteg elmék azok bármerre járunk otthonra lelnek.
Az meg hogy a sarkokon bármikor lekaphatnak ha hagyjátok magatokat.. Az meg már megintcsak egy másik téma. A kéjen az ilyesmin nem igazán kellene tudni illik meglepődni.
Na szóval.. A redvás kukákra hogy visszatérhessünk..
Nem, abban még Fizz, a nagykirály sem igazán turkált volna, nekem elhiheted. Még akkor sem ha a szeme fényeinek egyike, a telefonja lett volna pont hogy a saját kétbalkezességének kárára a tét. A kulccsomót már a markában tartotta, amikoris az a fránya dög észrevehetően is ugrani kényszerült az egyébként meg igencsak görcsösen maga előtt tartott másik kezének a szorításából. Nem tudom, talán a saját gazdájának nyomorúságát unhatta meg állandószerrel figyelemmel kísérni, ő mindenesetre úgy döntött hogy ezúttal már inkább akkor a kötél nélküli bungee jumpingot választja megoldásnak.
Fizznek az erre adott reakcióját szerintem már akaratotok ellenére is kitalálhattátok, amellett hogy a szívfasz egy nagyon kis ívben volt csak hajlandó őt valamilyen szinten elkerülni, az ocsmány szavaknak a garmadája ezúttal sem maradhatott ki természetesen a szórásból. Bandaháborús múltam ellenére sem hallottam az addigiakban még nagyon sehol sem olyan mértékletes versmondást mint amit őkegyelme akkor ott abban a minutumban leprodukált nekünk. Amikor már 3 féle káromkodást igyekezne az ember egyszerre, egyetlen idősávban egymaga kimondani.. Na az ütközhet azért már némi kis akadályba még akkor is ha az ember egyébként meg tökre józan. Hát méghogyha van is a fejben..
Ezért sem látom nagy értelmét annak hogy felétek most mindazt mely még az én emlékeim között is képes volt megmaradni továbbkommunikáljam, ez ugyanis minden látszat ellenére még mindig csak egy, az emberi világba idelentről felküldött iromány, nem nagyon szabadna azt elfelednem hogy odafent még minden bizonnyal létezik olyan az itteni látens, ámbár közel sem valódinak mondható szabályzatokkal ellentétben hogy cenzúra.
Azt meg annyira nem kívánnám sem most, sem pedig a későbbiekben hogy a Fizzie drágának a legkevésbé sem titkolni próbált szókincsére hivatkozva basszanak ki engem minden, az odafenti interneten létező könyvmegosztó weboldalról. Tutira kell hogy menjek, elbaszok tehát most erre tökre feleslegesen 4-5 sort. Hogy BIZTOSRA MENJEK.
Méghogy ő kapott tehát kis híján könnyindító szívfarkat.. De bazdmeg még én is. (Jól van a bazdmeg egymagában nézve azért annyira tán még nem csúnya, szóval kuss)
Mindenkinek az emlékeiben meglehet feltételezem az érzés amikor megérzed a tenyeredből kifelé csúszó telefonodnak a bőrödhöz dörzsölődő "markolatát". Ugyanaz járhatta át őt is és nagy valószínűséggel a rajtam kívül akkor még jelenlévő többi néző társamat is, már amennyiben voltak persze olyannyira tiszták tudatilag hogy föl is legyenek képesek dolgozni az őlettük lévő kijelzőn lezajlódó eseményeket.
Láttam Fizzen ahogyan a pillanat töredéke alatt kővé dermed. Úgy bámult le telefonjának az ütődés hatására nagyon enyhén megremegő képernyőjére minthogyha legalábbis saját magának a közeljövőbeli halálhírét lett volna szerencsés valami isten (vagy éppen ördög) tudja csak milyen erőkkel rendelkező másvilági entitás hatásköréből megkapni. Szerintem a nagy izgalomban még pislogni is elfelejthetett, ugyanis még a kezeit sem volt képes odébb mozdítani. Ugyanúgy maradt mind a kettő ahogyan az esés pillanatában éppen álltak. Testének teljes egésze megfeszült, lélegzetét pedig még onnan is éreztem hogy erőszakkal tartja vissza, már nem minthogyha ezen az arpócska kis részleten múlhatott volna nagyon bármi is.Azaz bazdmeg XD grat
XDD
Geci de beszartam..
Mi a gyász van veled tesóXD húzzál már vissza bazdmeg bölcsödébe, ne itt vagánykodjál
Azt a kurva..
Szemeim már szinte sipákoltak a nedvességért, így hát néhány kétségbeesett pislogást követően már próbáltam is volna ha máshogyan nem is, hát tudatosan visszaállítani az életjelként is szolgáló pulzusomat a magaslatokból a normálisabb szintekre. Torkom kellemetlenül kattogni kezdett a sok idő után ismételten rajta keresztül leküldött nyálmennyiségnek a hatására, agyam pedig mint valami darabjaira eső szétszáradt szivacs kezdte el kidobálni magából az addigiakban nagy erőráfordítások árán beszippantott információmennyiséget.
Nem tudtam semmi egyébre sem rágondolni, minthogy rendbe legyen az nyüvedék kis telefonja. Persze higyjed el nekem nyugodt szívvel hogy vehetett volna akár százat is abból a típúsból ami neki akkor jelenlegi hatállyal a birtokában volt, mi mégis azért az egyetlen egyért aggodalmaskodtunk immáron több is mint 10 másodperce.Felveszed még ma vagy mi a fene lesz?
Haló!! A telefonod a földön van haver !
Ez beteg
Testvér veled gondok vannak..
Bazdmeg ez tényleg hülye
Fogjátok már be!
Mivan cica, nem jött rád a tanga ?
XDD
Ekkorra sikerült már csak Fizznek az arra a néhány pillanatra levetkőzött kedvetlenségét valamelyest ismételten saját magára ölteni, és fél kézzel a korlát egyik rúdjába kapaszkodva lehajolni a láthatóan is szuicid hajlamokkal küszködő telefonjáért.
Értelem a felsőfokon lol
KAMU SEDANG MEMBACA
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
Fiksi PenggemarEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...