Elhaladva a bokrok azon része mellett ahol utoljára véltem látni a csajszit azon gondolkodtam, vajon csak az elmém csapja be saját magát, vagy ténylegesen láttam ott még egy utoljára megvillanó szempárt. Ezutóbbi ugyanis minimum hogy azt jelentené, hogy tekintetével végigkísérte az onnan lassacskán elmozduló járművet. De ki tudja, lehet hogy még követett is minket egy darabon titkon a fák takarásában..
Furdallt egyfelől a kíváncsiság az irányába, hogy vajon.. Milyen életük is lehet ilyenformán ezekben a dzsungelszerű erdőségekben. Másfelől viszont el is bizonytanított a dolgok állását illetően. Belegondoltam ugyanis hogy vajon mennyi minden létezhet még a környezetünkben melyeknek a létezéséről még csak nem is tudunk, amiknek a létét rejtély és vagy titok övezi, melyekről a 100 éve idelent raboskodó sem tudhat szinte semmit.
Szimplán csak mert nem szeretnék azt hogy az átlag polgár tudomást szerezhessen róluk - ki tudja mi okból. Talán veszélyt jelenthetnének a népre, ránk ? Vagy mondjuk épp hogy mi jelenthetnénk veszélyt őrájuk?
Kérdéseim ezen része már inkább szóltak az ilyen és ehhez esetlegesen még hasonló módon rejtetten létező népekről, mint más egyéb nem nyilvános infókról, tudásokról.
Ha valóban szándékosság rejlik az mögött hogy ezekről az őslakosokról nem szeretnék ha olyan nagyon sokat tudnánk, akkor miért nincsenek ezek az erdők teljes mértékben körbekerítve? Miért hagyják azt hogy ezek az úgymond törvényen kívül eső személyek feldúlják esetenként akár egy teljes külvárosnak is a mesterségesen bár, de kiépített rendezettségét? Miért hagyják őket szabadon garázdálkodni ?
Sehogy sem függött ez számomra össze. Ha nem lenne emögött a hallgatás mögött valamilyen szintű érdeke valakinek vagy esetleg valakiknek akkor bizonyára a kellő információkhoz is hozzá lehetne jutni, nem kéne az embernek - ezerbocsánat démonoknak - vért szenvedniük azért hogy könnyebben megérthessék, kikkel is osztják meg pontosan a lakóhelyüket..
Habár mivel más gyűrűkön ilyen aligha van - vagy legalábbis ugye nem tudunk róla - jobbára ez aligha izgathat más lakosokat akik valamelyik fentebbi bugyorban tengetik nagyrészt mindennapjaikat. Ki tudja, lehet valaki az életében soha nem is megy le oda..
- Mi az szívem, min gondolkodsz?
Oldalrapillantva láttam ahogyan félkézzel igyekszik éppen visszarángatni famerjének cipzárját.
- Olyan furcsa ez az egész.
- Mármint ?
- Ez az őslakos dolog. Kicsit kettős érzésem van a dologgal kapcsolatban.
Hallgatott.
- Érdekes hogy aligha hallani róluk beszélőket. Miért? Miért kell őket ennyire elrejteni?
- Amnyira azért nincsenek elrejtve..
- Hát épp ez az. Olyan mintha titkolnák is a létezésüket de közbe meg tennének is az egészre magasról. Révén annak amit ugyebár mondtál. Hogy egyszer-egyszer eljutnak egész településekig is.
A cipzár nagy nehezen kiakadva végül úgy döntött, jobban jár ha engedelmeskedik, a sínjébe belekapva indult meg egyenletesen, dinamikusan.
- Hát temelletted se kell hogy unatkozzak az is biztos.
- Most miért?
- Ne vedd magadra tényleg de.. Te ilyeneken szoktál gondolkodni? Tökre lényegtelenek szerintem.
- Jogos, van ami engem érdekel joban és van ami meg téged. Ellenben te voltál az aki megkérdezte.. - szegeztem neki. Engem fürkésző tekinteteiben fürdőzve dőltem hátra ismételten.
- De ha téged ez zavar..
- Engem nem zavar, csak gondoltam rákérdezek már.. Hogy tudjam mire is készüljek..
Elmosolyodtam.
- Mindenre ami csak egy nőt jellemezhet..
Ezen válaszommal aztán el is volt egy darabig, végiggondolta többször is, elemezgette magának. Előttem pedig szépen lassan elkezdett kinyílni a világnak kapuja.
Hogy mi valóban egy kapcsolatba készülünk együttesen belelépni. Hogy ez már valóban egy komoly dolog, és hogy mindez bizonyára súrlódásokkal is fog majd járni. Mindezek ellenére elfogott a kíváncsiság a dolog iránt. Blitz - avagy életem első valódi pasija egy tökéletes alanynak látszódott arra hogy belekóstolhassak, milyen is pontosan a szerelemnek égetően heves szívdobogásával párosuló nyakatekert érzelmeknek a világa, az érzelmi hullámvasutaknak az émelyítően gazdag sokfélesége.
Nem tudhatta ugyan biztosra egyikünk sem hogy a hirtelenjében beálló kéjmámoros vágyak elegek lesznek-e vajon egy hosszabb távon is életbenmaradó, tartósabb kapcsolathoz, azt viszont már mindennél világosabban láttuk hogy ebbe kettőnknek kell beleszállnunk egyszerre. Aztán majd meglátjuk mi vár a végén..
Nagyjából így kellene elképzelni mindezt az ő részéről is, egy kicsinyke szexualizált fantáziával megspékelve. Jobban akarta tőlem azt a szexet mint éhező csecsemő anyjának melleit, én magamat sohasem gondoltam túlságosan izgatónak, ő ellenben akárhányszor csak rám nézett, szinte majdnemhogy hallani lehetett a testében beinduló és heves tempóban zajlódó folyamatoknak az egyenletes zörejeit..
KAMU SEDANG MEMBACA
A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]
Fiksi PenggemarEgy alternatív univerzum ahol Stolas nem éppen a jófiú szerepét igyekszik betölteni, csúfos szakításukat követően Blitz és Stolas ismét külön utakat járnak, Blitz minden eddiginél mélyebbre zuhan a depressziójában, már-már a feladás határára sodródi...