„Mit akarsz tőlem..?"

115 8 0
                                    


- Ja, fogjuk rá.. - vágtam ismét zsebre a kulcsot, ezúttal ügyelve arra hogy még csak véletlenül se eshessen ki mondjuk egy újabb hirtelen mozdulattal. 

- Csak mert.. - itt egy pillanatra megállt hogy jobban szemügyre vehessen - perpillanat nem nézel ki úgy mint aki teljesen..

- Mint aki teljesen jól van? - néztem rá felvont szemöldökkel, mire ő egy kissé meglepődve nézett vissza rám. 

- Hát meglehet.. Végsősoron.. Nem olyan régen ittam magamat csutak részegre, mivel hát azért valljuk be, nincs túl sok lehetősége idelent az embernek az önfeledt szórakozásra így hát kénytelen kelletlen a legalantasabb eszközökhöz fordulni. A főnököm egy hitvány segg arc, a fizetésem pedig... - a fejembe nyilalló fájdalom néhány pillanatra kitörölt minden más dolgot az elmémből - alig lehet több néhány rongyos dolcsinál.. 

- Hé, nyugodj meg.. - tekintetéből lerítt a színtiszta fedetlen meglepettség  - ettől most nem lesz jobb..

- Ó tényleg? Te már csak tudhatod.. - ugrottam fel a padról, ami azonban egy borzasztó szar döntésnek bizonyult. A világ hirtelen forogni kezdett körülöttem, és úgy éreztem mentem kidobom a taccsot - azt se.. azt se tudom ki is vagy és..

A lábaim egyszerűen csak egymásba akadtak, mire akarva akaratlanul, de rögtön előre estem. Ha ő akkor nem kap utánam szinte biztos hogy nem úszom meg orrtörés nélkül.. Úgy szántottam volna fel a betont ahogyan az elő van írva.. 

- Basszus.. - éreztem ahogyan a karomnál tartva visszahúz - figyelj szerintem jobb lenne ha most még pihennél egy keveset.. 

- Nem.. Nekem.. Nekem kurvára haza kell most menjek és.. - a szemeim már-már csukódtak volna lefele, én azonban másodpercről másodpercre tovább küzdöttem hogy ez ne valósulhasson meg - amúgy is ki a fene vagy te és miért vagy még mindig itt?

- Figyelj az most teljesen lényegtelen.

- Nem, nem az.. Tisztában vagy vele hogy kibaszott creepy az ahogyan kinézel? Már bocs.. -igen igen.. Részegen időnként egy picit talán elszáll az agyam..:) 

Ő csak egy sóhajjal ültetett vissza le a padra, és bár látszólag érzékeny témát üthettem meg, elengedte füle mellett a kéretlen megjegyzésemet. 

- Pihenned kell. 

- Én.. Nem.. 

- Nyugodj meg..!

- Nem baszki kurvára nem fogok..! - tekintetében mintha valami komorság futott volna át de nem szólt semmit - Én..

Ekkor tűnt csak fel hogy nincs rajtam az oldaltáskám.

- Basszameg..

- Ha a...

- Eltűnt.. Eltűnt az a kibaszott szar..!

- Figyelj rám!

- Eltűnt a rothadék táskám a kurva életbe!

- Azt mondtam hogy figyelj rám..!

Ahogy hozzám lehajolva megragadta a vállamat.. A fogása meglehetősen erősnek, sőt talán már túlságosan is erősnek hatott. A szó szinte azonnal a torkomon ragadt. 

- Bocs.. - nyerte vissza önuralmát alig egy másodperc alatt - ha a táskádat keresed az nem veszett el..

- Ha-Hanem hol..

- Ha egy pillanatra meg tudnál nyugodni akkor oda tudnám adni..

- Mi..? 

Anélkül hogy bármit is szólt volna elindult a táskájához ami a másik padra volt letámasztva, majd azzal a mozdulattal előhúzta belőle a fehéres kistáskámat.

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora