Az alkukötő imp démon

14 2 2
                                    

- Szívem élsz még ?
Éltem. Hogy a viharba ne éltem volna. Nem is a semmiért lettem én ide száműztetve..
Feladatot jöttem ellátni ide és amíg csak vagyok olyan állapotban hogy testemnek és teremnek én magam parancsolhatok a sajátos gondolkodással megáldott tudatommal, feladni sem fogom. Nem én! Ha van tervem, véghez viszem. Ha van gond, kézbe veszem. Ha egyvalamit megjegyzel rólam a rengeteg sok faszság és trágárkodás mellett akkor az az elszántságom legyen, drága barátom.
Tudd hogy kinek beszélsz, ha hozzám szólsz, és tudd azt is, hogy a látszat az sohasem a minden.

Úgy maradtam ahogy Blitz "célbaérkezésekor" is voltam. Bő egy méternyire az akár még megváltást is jelenthető fémkorláttól, mérföldekre a megfelelő önreflexiótól. Agyam azon állapotában már ugyanis félig-meddig halottnak bizonyult, eljátszani legalábbis egészen profin tudta azt. Nem ment volna még a 6x6 se, az alapokon kívűl - úgy mint légzés, mozgás vagy maga a beszéd - nem lettem volna túl sokmindenre képes, semmi másra sem vágytam annyira mint az idehaza hagyott, beágyazatlan matracomra. Beborulni a közepébe, fejrerántani nagy kecsesen a paplant aztán jó'ccakát.
Áh dehogy. Még csak az előjátéknál sem tartottunk.
- Baby hallasz..?
Először csak a jellegzetes kezeket lehetett meglátni abból a szögből ahogyan én helyezkedtem el ott a meredek domboldalon, jobbára köveknek a szélében fogódzkodva. Két nagy lóbaszó tenyér és a hozzája tartozó kecses ujjpercek.. Ah drága Istenem ha látnád amit alkottál.. Vagy amit.. Alkottatok.. Jobbára Luciferrel.. Közösen.. Tudod mint a régi szép időkben..;)
Aztán hipp-hopp fel is bukkant már a kezekhez kapcsolódó mellkás és szegycsont is, majd végül a nyak a buksi kobakjával együttvéve is.
- Tapsra vársz, édes?
- Mhm..
Összetettebb reakcióra egyszerűen képtelen lettem volna. Örültem ha a létezésemhez nem járul hozzá plusz fájdalom. Lábfejeim már a kínhalál közelében masírozhattak valahol szóval nem igazán feltételezem hogy külön magyarázkdoásra lenne szükség viselkedésemnek utólagos vizsgálgatásához. Milyen egy nő ha nem egészen klappolnak egymással a dolgai ? Kiállhatatlan. És milyen egy pasi hogyha baszik egyet a kutya és még a megfázás is betámadja ?
Átmegy teljes kisgyerekbe.
Na és hogy melyik a rosszabb? Kérlek szépen..
Egyik sem. Mindenkinek vannak kínjai az életben és csak amiatt beskatulyázni valakit mert egy bizonyos dologra éppen akkor úgy  reagál ahogy szedett vedett ostobaság. Ugyanúgy válhat hisztériássá betegség alatt egy girlpower-t harsogó csajszibarack is és ugyanúgy lehet kemény és ellenálló egy hím egyed is ha beüt testében a teljes krah. Blitz mondjuk nagyon vegyes ebben is, mint oly sokminden másban is de ebbe most ha nem haragusztok meg nem folynék bele mélyebben. Nem vagyok én időrabló, mégis mi a bús fenéhez is kezdhetne egy magamfajta lézengő annyi sok lopott idővel?
Történetem haladtával fogjátok majd látni úgyis ti magatok is a reakciókat, ki, mit, mikor és hogyan képes elviselni, nem tartom azt szükségesnek tehát hogy itt most ilyen külön bemutatóesteket kezdjek el nektek felkonferálni. Időpocsékolás lehetne.
Két akkora taps következett amire még a föld anya is felkelhetett nagy valószínűséggel álmából.
- Na és most húzzál bele cicám, nem érünk rá reggelig!
- Ahj csak még egy perc..
- Éhen döglök cseszdmeg nem baj?
- Nem - nevettem fel erőtlenül mire egy kecsesen kinyújtott középső ujjon kívül már csak egy jól irányzott 'baszódj meg' jelzőt kaphattam a két szemem közé egyenesen.
- Arról majd kezeskedsz te magad, ezt a problémát ha nem baj már nem venném a nyakamba..
Nem létezik pasi aki egy ilyen mondatra rögtön intézné is a támadást vissza kézből, főleg nem egy olyan példánynál aki már születésének pillanatában is hegyezte majdnemhogy a cerkáját..
- Ne is baby, ne is! Bízd csak rám magad és meglásd..
- Inkább segítsél föl innen! Legyél úriember és talán meggondolom hogy tartom-e még a korábban tett ígéretemet az esténk további részéve kapcsolatosan..
- Még kiszolgáltatja magát baszod..!
- Ki én!
- Tán leesne a gyűrű az ujjadról ha magadtól evickélnél fel idáig.. - sóhajtott egy amolyan 'hát ez nem lehet igaz' stílusban miközben lábait újból átvetve a palánkon már indult is lefele értem. Háta mögött épp egy baszott nagy belterülettel rendelkező kamion húzott el amitől sikerült is jócskán összeszarnunk a száraznak már semmi esetre sem elmondható alsónemünket.
- Azt a kurva kibaszott élet baszta volna meg..!
Ilyen díszes káromkodás sem hagyja el minden nap a száját.. A szavak nagy átlagba véve csak úgy potyogni szoktak kifelé belőle, viszonylag ritka az amikor ilyen szép és kerek mondatba tudnak ezek a különféle mondatelemek összekapcsolódni.
- Basszameg.. - szált  ezzel kánonban el aztán az én ajkamról is az érzelmi hullám, kezemet reflexből a szívemhez kapva bámultam a fokozatosan csak távolodó járműnek a pislákoló kis féklámpáit. Hibásak voltak, ki gondolta volna. Jellemző..
Amíg a járgány szó szerint értve szét nem esik a paraszt alatt, addig az járatni fogja a masinát ha kell ha nem. Olyan hogy x időnkét történő ellenőriztetés.. Ugyan drága hol élsz te ? Ki csinál már manapság olyat heh?
Idelent örülnek a csórók ha már egyáltalán kocsihoz juthatnak. Ami a gazdagabb rétegeknek szemét és hulladék, az egy hellhoundnak, impnek vagy succubusnak aranyló kehelygömb. Csak így viszonyításképpen, hogy érthessétek.
- Az húzta neki rendesen..
- Hát ha elsodort volna..
- Akkor már nem lett volna gond arra tovább hogy ki segítsen innen ki te katyvasz királylány..
- Na jó..
- Ez már bejön mi ?
Nem lehetett egy túlzottan egyszerű művelet egy olyan talajon mint amin mi is tartózkodtunk anélkül megemelni mind a 106 tonnámat hogy egyensúlyát vesztve ne rántson le egyből mindkettőnket abba a mélységbe ahova előtte egyszer már magamtól is "készültem", majdnemhogy sikerült fejjel előte lebucskáznom.
Kellhettek hozzá a combizmok rendesen. Dehát azokból ugye nincsen hiány Blitz esetében..🥴 Még igencsak lehet rajta mit fogni, keresni sem kell.
- Ezt tehetnénk megszokássá.. Máris mennyivel jobb..
- Mindjárt kitalálod hogy már nem is fáj egyáltalán.. Akkor viszont agyonütlek esküszöm..
- Mi?
- A lábad fáj nem ? Vagy már az is megváltozott?
Figyelemteszt - big pipa.
- Jaa, de igen. Jól emlékszel.. - vigyorodtam el mindenféle önzés nélkül őszintén, mire ő egy békítő arcsimivel viszonozva gesztusomat neki is vágott a feladat nehezebbik szakaszának avagy a 'kapaszkodjunk vissza a korláthoz az elesett asszonnyal a kezünkben'-nak. Igazi leányálom ha jobban belegondolsz. Képes volt még az életét is kockára tenni jövendőbeli hitvesének kényelméért. Mi ez ha nem valódi szeretet ?
- Átmásznod viszont már magadnak kellene..
- Álljon meg a menet.. Te most le akarsz engem tenni ?
Ott álltunk már fent a tetején, mellettünk a fémen túl kocsik haladtak jobbra és balra, kit merre vitt éppen a dolga.
Kicsit se nézhettek minket hülyének. Áh dehogy..😂
- Hát jah le kellene szálljál.. Megszakadok alattad egy ilyen terepen.
- Milyen finoman adod már a tudtomra hogy dagadt vagyok..! Így sem voltam már magammal egy jó ideje teljes mértékben kibékülve, de azért tegyél még rá néhány lapáttal tényleg..
Szavaimra nem is figyelve pakolt ki engem ismételten a karjaiból. Tüdejéből hosszas sóhaj tört elő, megkönnyebbűlten támaszkodott a néhol már kissé rozsdásodásnak is induló acéllapra.
- Fuh te.. Kibaszott sózsák..
- Jaj azért ennyire ne dramatizáld már túl!
- Babám fogtad te már saját magadat saját magad kezében ?
- Nem, és meglehet hogy soha nem is fogom.
- Hát akkor meg ne kicsinyeskedjél itt nekem!
- Mert különben ?
És bár ugyan félő volt hogy tudata lassacskán majd feladja a küzdelmet, ő kitartott látszólag az utolsó levegővételig is.
- Tessék ?
- Most kellene kitalálnod hogy mit is kezdesz velem ha mégsem engedelmeskedem..
- Ja vagy úgy..!
Nem baj nem az eszéért szeretjük :)
- Nos hát öhm.. - sunyi fejet vágott amire már kapásból is az volt a reakcióm hogy nem tetszik és basszameg a jegesmedve ez megint ki fog baszni velem, ellenben megfutamodni semmiképpen sem akartam. Álltam hát a rám meredő tekinteteket
(így hogy már nem volt felettünk semmiféle beton elem aligha volt akadálya a ránk vetülő fényáradatnak bárhol
is. Könnyedén kivehettük tehát egymás érzelmeit, a bújkálásnak ezennel vége szakadt.
- Nos hát drága egyetlenem, szívemnek rózsás tulipánja..
- A lényeget!
- Mint azt tudhatod a holnapi naptól csakis nekünk, illetve, nekem fogsz odabent robotolni. Azt kérhetek tőled tehát amit csak nem szégyellek..
- Téged ismerve olyan aligha létezhet.
- És ez itt a lényeg - vigyorodott el, immáron álcáját egy az egyben földre hajítva - Ha azt mondom neked te kérdés nélkül fogod magad és felfekszel az asztalomra kitárni nekem testednek minden egyes rejtett zegzugát..
Fintorogva húztam el a számat.
- Kérésem számodra parancs lesz, történjék akármi is..
- Szeretni azért fogsz még tudni? Vagy már nem is fog más maradni a számomra csak a kemény tortúra nap mint nap ?
Tekintete megenyhült, hangja viszont ugyanazon a hangszínen mozgott a továbbiakban is.
- Az majd eldől, drága kincsem. Ha jól viselkedsz akkor azt is fogod te magad is vissza kapni..
Én nem tudom miért de Blitz - megfigyeltem - imád ördögi alkukötőset játszani. Ajánlatokkal halmoz el valamilyen ígéretemért cserébe amit hogyha megszegek alapvetően el kellene essek az engem illető plusszoktól. Ebből ritkán szokott azonban bármi is valóra válni. Annyira szeret hogy nem tud engem bántani.. c:
Képtelen rá.
- Okos enged szamár szenved, benne vagyok.
Nekiveselkedve lendítettem át elsőnek a jobb, majd aztán a bal lábamat is közvetlenül utána.
És bár vágta a seggemet a lemeznek a megmunkált teteje, elmozdulni nem igazán volt még akkor indíttatásom. Való igaz, a Lustaságon belüli forgalom az olyan hogy személyautót sokszor aligha lehet látni. Mindezzel ellentétesen jelen vannak viszont helyettük a különböző fajta teherkocsik és kamionok, amik ha nem is veszélyesebbek a személygépkocsiknál, az odafigyelést mindenképpen megigénylik. Hiába, ha azok repesztenek az ilyen helyeken vagy 100-al, 130-al.. Megrakodott hátsótérrel nulla kitámasztással - bár ezutóbbi leginkább mégiscsak az utánfutósokra vonatkozik - könnyedén okozhatnak igencsak súlyos baleseteket is.
A Kéjhez és a Kapzsisághoz hasonlóan a Lustaságnak is megvan a maga felvásárló piaca, következtetésképpen az áruknak a szállítását is meg kellett oldani valamilyen módon. Ezen célból lettek hát munkába állítva azok az újabb modellű teherautók is melyeket többnyire az Irigységről szoktak a gyűrűk saját hatáskörükbe megvásárolni majd áthozatni a maguk területére. (többnyire hasonló indokokkal mint a Lustaság is tette)

A főnököm a szeretőm [Blitz x OC]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora